Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Først tar hun opp at hun får kritikk og ufine kommentarer og så drar hun opp den samme «gikk på veggen» historie. Er det for å høste sympati? At folk skal synes synd på henne? Da har hun jo virkelig lært noe av «venninna « si for hun er jo en mester i å fremstå som et offer hver gang det er noe

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fru G
elskersommer skrev (2 timer siden):

Det er helt utrolig. Jeg har satt litt spørsmålstegn ved at flere influencere tar barna ut fra skole 1-2 ganger i året for og dra til utlandet .. Å da får jeg beskjed tilbake om og passe mine egne saker.at det spiller ingen rolle om de er litt borte fra skole .

Men altså .. hente før for å dra til frisør🙈 Lege er en ting men frisør.? 

Det er en uting å ta barna ut av skolen for å feriere. De overfører holdninger til barna om at skolen ikke er så viktig. Noe de tar med seg videre i livet. Ta ferie når det passer deg og om noen kritiserer det så be de passe sine egne saker. Det er noe å fortelle en kommende arbeidsgiver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
baremeg skrev (26 minutter siden):

Først tar hun opp at hun får kritikk og ufine kommentarer og så drar hun opp den samme «gikk på veggen» historie. Er det for å høste sympati? At folk skal synes synd på henne? Da har hun jo virkelig lært noe av «venninna « si for hun er jo en mester i å fremstå som et offer hver gang det er noe

Den veggen og spontanaborten blir brukt for alt det er verdt. Spontanabort under høydepunkter… Det er så man ikke tror det. Therese skuffer. Blir man slik når man får lettjente penger mellom hendene….(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får innbilt kløe når folk legger på nytt sengetøy (fra fabrikken) uten å vaske det! 
 

Og, hun burde kanskje lest korrektur på lappen som fulgte med sengetøyet? Det blir litt for useriøst når det er sånne «fillefeil». 

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiaggia skrev (7 timer siden):

Får innbilt kløe når folk legger på nytt sengetøy (fra fabrikken) uten å vaske det! 
 

Og, hun burde kanskje lest korrektur på lappen som fulgte med sengetøyet? Det blir litt for useriøst når det er sånne «fillefeil». 

Enig - men alt for salget vettu! 😑

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baremeg skrev (På 7.6.2023 den 17.10):

Først tar hun opp at hun får kritikk og ufine kommentarer og så drar hun opp den samme «gikk på veggen» historie. Er det for å høste sympati? At folk skal synes synd på henne? Da har hun jo virkelig lært noe av «venninna « si for hun er jo en mester i å fremstå som et offer hver gang det er noe

Kom det et reklame  innlegg etter historien? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonhm skrev (15 timer siden):

Bare jeg som synes det er spesielt å ta bilde for å vise merkene fra do setet? 

Tenkte mer på hvor ekkelt det er å sitte og trykke på telefonen på do 🤮🤮🤮 Æsj!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Spiaggia skrev (På 10.6.2023 den 1.55):

Får innbilt kløe når folk legger på nytt sengetøy (fra fabrikken) uten å vaske det! 
 

Og, hun burde kanskje lest korrektur på lappen som fulgte med sengetøyet? Det blir litt for useriøst når det er sånne «fillefeil». 

Hva sto det på lappen? Har ikke sett på snappene hennes på en stund. Hakk i plata om å møte veggen, rotete vaskerom og camping minutt for minutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushiii skrev (5 timer siden):

Tenkte mer på hvor ekkelt det er å sitte og trykke på telefonen på do 🤮🤮🤮 Æsj!! 

Atte hæ? Det er vel nokså normalt, vel 😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G

Meldt inn for manglende reklame-merking. Oppfordrer alle andre til å melde fra. Dette begynner rett og slett og bli komisk. Mister  dette venninne preiket sin verdi når følgerne ser at dette kun er en reklamekanal? 

4113BBAC-8D2D-4D2D-B1B3-3AAC977C8248.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (På 7.6.2023 den 17.10):

Først tar hun opp at hun får kritikk og ufine kommentarer og så drar hun opp den samme «gikk på veggen» historie. Er det for å høste sympati? At folk skal synes synd på henne? Da har hun jo virkelig lært noe av «venninna « si for hun er jo en mester i å fremstå som et offer hver gang det er noe

Den ranten der ga meg veldig Sara vibes! Therese blir jo bare mer og mer lik Sara.. 

Endret av supermamz
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (3 timer siden):

Meldt inn for manglende reklame-merking. Oppfordrer alle andre til å melde fra. Dette begynner rett og slett og bli komisk. Mister  dette venninne preiket sin verdi når følgerne ser at dette kun er en reklamekanal? 

4113BBAC-8D2D-4D2D-B1B3-3AAC977C8248.jpeg

Vil melde inn, men aner ikke hvordan. Noen som vil lære meg? 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så på liveshoppingen til happy flops med Therese og Benedicte. At de vil være ansikt til noen som svindler! Flere skrev at koden ikke funket og at flere hadde kjøpt for vanlig 3 for 2 rabatt. Kun ikke se noen prøvde å svare de som skrev i chatten og Therese og co sa aldri noe om det eller forklarte hva folk skulle gjøre! Sykt uproft, ikke redd for ryktet sitt🙈

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
supermamz skrev (10 minutter siden):

Så på liveshoppingen til happy flops med Therese og Benedicte. At de vil være ansikt til noen som svindler! Flere skrev at koden ikke funket og at flere hadde kjøpt for vanlig 3 for 2 rabatt. Kun ikke se noen prøvde å svare de som skrev i chatten og Therese og co sa aldri noe om det eller forklarte hva folk skulle gjøre! Sykt uproft, ikke redd for ryktet sitt🙈

Hun prater jo på inn og utpust. Slitsomt å følge med på. Slik er hun når de tre samles også. Jammen er hun MYE. Trodde hun brukte sine egne tøfler hele tiden jeg. Hvor mange par føtter har hun egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

supermamz skrev (2 timer siden):

Så på liveshoppingen til happy flops med Therese og Benedicte. At de vil være ansikt til noen som svindler! Flere skrev at koden ikke funket og at flere hadde kjøpt for vanlig 3 for 2 rabatt. Kun ikke se noen prøvde å svare de som skrev i chatten og Therese og co sa aldri noe om det eller forklarte hva folk skulle gjøre! Sykt uproft, ikke redd for ryktet sitt🙈

Jeg gikk inn på denne siden de snakket om.. la 3 par sko i handlekurven og måtte da betale 672 kr🙈 jeg kjøpte ikke men prøvde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen Lien har på seg under livesendingen til disse tøflene. Er ikke det Sara as sin fremtidige kjole? Skal ikke det merkes med reklame?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (19 minutter siden):

Jeg gikk inn på denne siden de snakket om.. la 3 par sko i handlekurven og måtte da betale 672 kr🙈 jeg kjøpte ikke men prøvde

Ja, så flere sa de betalte den vanlige rabatten influenserne kjører hele tiden. Syns synd i de som gikk på en smell der.. Sykt uproft at de ikke forklarte bedre i liven og tok opp problemet. Ser de har lagt ut på storyen i ettertid, men spesielt at happyflops selv skrev at man kunne gå inn på happyflops.no for å se hele utvalget... Så ren svindel spørr du meg. Samme med dette kjøpepresset at det var lite størrelser igjen på de minste størrelsene så det lønnet seg og være raske og det kom til å bli utsolgt i alle størrelser raskt for folket som så på var jo gærne. Bare tull nok engang og lokkemiddel for å få flere til å få panikk for å kjøpe. Barnestørrelsene var utsolgt før liven startet!!

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...