Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Woooha, trodde hun var mye eldre enn 35 år! 😵‍💫 (leste det i historien om spontanabort, trodde hun var for gammel til å bli gravid). 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minlillelykke skrev (På 25.5.2023 den 13.27):

Synes det høres rart ut. Venter bare på at denne floppen skal gå over. Hvem kjøper egentlig disse tingene? Jeg synes de er sterkt overpriset samme med amicas og careless. Jeg har ett par bikiner og en kjole fra careless, helt ok produkter, men har ikke noe hold i bikini toppen. 

Du kjøper det jo🤷‍♀️

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LudaLi

Hva med å merke videoene sine med reklame. Det er så vanvittig mye snikreklame hos både henne og SaraE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (2 timer siden):

Du kjøper det jo🤷‍♀️

Jada, jeg har bitt på, men det tilsvarer ikke til forventingene. Derfor jeg brukte ordet flopp. Jeg har aldri handlet fra by lien, og kommer ikke til å gjøre det heller. Np passer jeg inn gamle klær, så mine careless bikinier går i søpla. Kan ikke selge brukt «undertøy»

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt ikke nøye på det, men reagerte på håret hennes og at hun ikke gadd å stelle det for de skulle til Sverige. Så har hun lagd reklame samtidig  , så jo direkte skitten og sjuskete ut. Ville absolutt ikke kjøpt noe til kjøkken med ei sånn fremtoning . I alle dager! Voksne dama som så ut som en uteligger på hodet, perfekt sminke og for liten kjole, hvor er managementet?

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chang skrev (58 minutter siden):

Jeg er absolutt ikke nøye på det, men reagerte på håret hennes og at hun ikke gadd å stelle det for de skulle til Sverige. Så har hun lagd reklame samtidig  , så jo direkte skitten og sjuskete ut. Ville absolutt ikke kjøpt noe til kjøkken med ei sånn fremtoning . I alle dager! Voksne dama som så ut som en uteligger på hodet, perfekt sminke og for liten kjole, hvor er managementet?

Den kjolen er snikreklame. En vareprøve fra ny kolleksjon.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fru G
Lill :) skrev (9 timer siden):

Den kjolen er snikreklame. En vareprøve fra ny kolleksjon.

Snikreklame har fått en ny renessanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser Therese sminke seg, tenker jeg «stakkars hud», lag på lag med sminke som hun klasker på med den kosten..og øyenbrynene børsta oppover ser ut som de er malt med butinox…

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er utvalget til ByLien, alle innlegg med disse varene i monitor skal merkes som reklame. 

IMG_0184.jpeg

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (2 timer siden):

Her er utvalget til ByLien, alle innlegg med disse varene i monitor skal merkes som reklame. 

IMG_0184.jpeg

«Reklame for gusjete farger» 🤪

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kvier meg nesten for å si dette, for jeg har jo noen ganger hevdet at det til tider blir lett etter bagateller å ta influensere på, men jeg må si jeg er litt overrasket over at ingen her har reagert på den ganske private tafsingen til mannen hennes - for en dag eller to siden.  Det forstår jeg virkelig ikke at hun ønsker å legge ut på en bedriftskanal, selv om det er en «personlig bedriftskanal». 

Han bøyer seg ned bak henne og stikker tydelig fingrene opp i skrittet på henne, etterfulgt av mer konkret tafsing. Hurra for tafsing og kjærlighet, men behøver det å kringkastes slik? 😅 Uansett kleint den filmingen av partner: «si det du sa en gang til, så jeg får filmet det! Content, vet du!». 

Når det er sagt, jeg har ikke sansen for mange influensere basert på selve konseptet, men jeg er helt sikker på at jeg hadde syntes det hadde vært kjempehyggelig å ha hun/de som nabo og stadig tatt en prat «over hekken». Mennesket og influenseren er to forskjellige ting, tenker jeg. <— ha ha, måtte bare si dette fordi jeg fikk litt dårlig samvittighet for tafsing-kritikken. Mulig det bare er jeg som er kjedelig!??? 😅

Edit: endret katalog til kanal

Endret av Ellevill
  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår heller ikke hvorfor hun legger ut at han klår på henne. Ble bare flau på begges vegne. Er det for å vise hvor lykkelige de er? Er det humor?  Eller er det fordi alt hun viser ellers er det samme opp og opp igjen så hun trengte noe nytt? Eller for å prøve å få mer oppmerksomhet ? Skjønner ikke tanken bak den snappen der 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (2 timer siden):

Jeg kvier meg nesten for å si dette, for jeg har jo noen ganger hevdet at det til tider blir lett etter bagateller å ta influensere på, men jeg må si jeg er litt overrasket over at ingen her har reagert på den ganske private tafsingen til mannen hennes - for en dag eller to siden.  Det forstår jeg virkelig ikke at hun ønsker å legge ut på en bedriftskanal, selv om det er en «personlig bedriftskanal». 

Han bøyer seg ned bak henne og stikker tydelig fingrene opp i skrittet på henne, etterfulgt av mer konkret tafsing. Hurra for tafsing og kjærlighet, men behøver det å kringkastes slik? 😅 Uansett kleint den filmingen av partner: «si det du sa en gang til, så jeg får filmet det! Content, vet du!». 

Når det er sagt, jeg har ikke sansen for mange influensere basert på selve konseptet, men jeg er helt sikker på at jeg hadde syntes det hadde vært kjempehyggelig å ha hun/de som nabo og stadig tatt en prat «over hekken». Mennesket og influenseren er to forskjellige ting, tenker jeg. <— ha ha, måtte bare si dette fordi jeg fikk litt dårlig samvittighet for tafsing-kritikken. Mulig det bare er jeg som er kjedelig!??? 😅

Edit: endret katalog til kanal

Vel... Jeg ser heller tafsing av en mann som er glad i kona si fremfor en hel masse utlevering av barn og full helsehistorikk av barn... Når er jo ikke Therese den som utleverer sitt barn noe særlig..

Men disse influencere blander ihop så mye rart på sine kanaler. Det er barn,helse til barn,salg,prat om mensen,bruk av sexleketøy,masse umerka reklame. Alt dette er en salig blanding på deres såkalte bedriftskonto så litt tafsing av mannen bryr jeg meg så lite om.

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (På 29.5.2023 den 15.40):

Vel... Jeg ser heller tafsing av en mann som er glad i kona si fremfor en hel masse utlevering av barn og full helsehistorikk av barn... Når er jo ikke Therese den som utleverer sitt barn noe særlig..

Men disse influencere blander ihop så mye rart på sine kanaler. Det er barn,helse til barn,salg,prat om mensen,bruk av sexleketøy,masse umerka reklame. Alt dette er en salig blanding på deres såkalte bedriftskonto så litt tafsing av mannen bryr jeg meg så lite om.

 Jeg må bare si meg uenig med deg.

merker her du sikter til Sara å d e greit og det er din mening.

Men jeg personlig mener Therese utleverer datteren sin mye mere. 
(redigert innlegg da jeg ikke ønsker å legge fram ting om datteren hennes) 

men står fortsatt for at hun utleverer og håper hun tar lærdom av Monica Nyhus å ser hvordan de skjermer 

 

Endret av Vally112
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vally112 skrev (3 timer siden):

 Jeg må bare si meg uenig med deg.

merker her du sikter til Sara å d e greit og det er din mening.

Men jeg personlig mener Therese utleverer datteren sin mye mere. Vi vet så å si alltid når hun har dans og hennes timeplan er enkel å følge. Samt på hennes snap highlight ser du de tre danse i kostymer. Der ser du at de løfter beina og trusen til datteren vises flere ganger. Dette er en ung jente i kort skjørt som gjør noe moren har bedt henne gjøre for en video. Moren redigerer så videoen. Ser at trusen vises men bryr seg tydligvis lite om det da den er som sagt både postet og lagret på highlight 

Jeg tar tilbake det jeg skrev og er enig med deg om utlevering av datter.. jeg hadde ikke sett denne video du snakker om før n. Det at hun driver med dans viste jeg. Men er enig i at det er mye utlevering 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vally112 skrev (På 31.5.2023 den 21.21):

 Jeg må bare si meg uenig med deg.

merker her du sikter til Sara å d e greit og det er din mening.

Men jeg personlig mener Therese utleverer datteren sin mye mere. Vi vet så å si alltid når hun har dans og hennes timeplan er enkel å følge. Samt på hennes snap highlight ser du de tre danse i kostymer. Der ser du at de løfter beina og trusen til datteren vises flere ganger. Dette er en ung jente i kort skjørt som gjør noe moren har bedt henne gjøre for en video. Moren redigerer så videoen. Ser at trusen vises men bryr seg tydligvis lite om det da den er som sagt både postet og lagret på highlight 

Og dette synes du er greit og dele videre så flere mennesker går inn og ser? 😳 Ja, det er mors ansvar, men vi har jammen et ansvar vi også med og ikke dele videre. Skjerm barna! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det nye settet i grønnbeigeaktig farge er sikkert behagelig å ha på.
Men de færreste kan da kle det? Jeg ville hverken kledd klærne eller fargen, så det er kanskje feil å ta utgangspunkt i seg selv, men… Jeg synes det var et vågalt valg av design, iallfall. 

Endret av Ellevill
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (13 timer siden):

Og dette synes du er greit og dele videre så flere mennesker går inn og ser? 😳 Ja, det er mors ansvar, men vi har jammen et ansvar vi også med og ikke dele videre. Skjerm barna! 

Gi deg, dette er kommentert fra andre her før. Det får Therese ta på egen kappe 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vally112 skrev (28 minutter siden):

Gi deg, dette er kommentert fra andre her før. Det får Therese ta på egen kappe 

 

Nei du, jeg gir meg ikke. Er også vår jobb og skjerme barna. Du viser flere vei til noe som ikke passer seg å flashe til andre. Eksponering er jammen ikke bare fra foreldrene sin side. Du fikk jo andre til å gå inn og se. 

Er du en av de som overser om nabobarna ikke har det godt hjemme for det er foreldrene sitt ansvar? (for å sette det helt på spissen) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Nei du, jeg gir meg ikke. Er også vår jobb og skjerme barna. Du viser flere vei til noe som ikke passer seg å flashe til andre. Eksponering er jammen ikke bare fra foreldrene sin side. Du fikk jo andre til å gå inn og se. 

Er du en av de som overser om nabobarna ikke har det godt hjemme for det er foreldrene sitt ansvar? (for å sette det helt på spissen) 

Kjenner jeg blir irritert fordi du angriper absolutt alle her inne.. alt er feil uansett hva folk skriver.  Skjønner ikke hvorfor du holder liv i disse trådene her

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...