Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Maggidada skrev (21 minutter siden):

Mine to er 7 og 8 år, og de er mindre enn en katt; og helt perfekte i forhold til standarden til Pomeranian. Kjenner flere som har blitt lurt på samme måte som Therese Lien angående dette. De har stamtavle og «godkjent» i Norsk Kennel Klubb… Men hadde de kommet på utstilling som Pomeranian så hadde dommerne ledd av dem 😅

Mange av dem som driver med utstilling er jo en egen ‘rase’. Har fått både BIR og blitt ledd av med en og samme hund. En annen rase enn Therese, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem søren betaler 400kr for en tøypose man får gratis eller for 20kr andre steder? Kommer til å fortsette å kjøpe mine på søstrene grene. Mange fine design der. Og hele tida skal det lokkes og lures med begrensa opplag, fort deg å bestille, meld deg på nyhetsbrev. Syns det er umoralsk å pushe på folk en hel haug med ræl. Oppfordre til overforbruk. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (1 time siden):

Hvem vil fly rundt med en handlepose til 400,- som reklamerer for Bylien? Her pushes det på med ræl. 

Shit så dyr! Hvem tror hun at hun er 🤣🤣🤣

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggidada skrev (3 timer siden):

De tror de har kjøpt en Pomeranian, men denne de har er mye større. Godkjent mål på en pomeranian er 21-23 cm nakkehøyde, og de er mye mindre og søtere i ansiktet, og mye mer fluffy i pelsen. Har to høyt premierte pomeranian selv, så derfor kjenner jeg også til kravene til hva som er Pomeranian.

Har pomeranian jeg også og syns ikke hennes ligner på den eller andre pomeranianer jeg har sett. Eller, de ligner jo forsåvidt, men syns hennes ser større ut og mer lik kleinspitz ja. 
Synd om hun har blitt lurt da! 
Fine hunder både pomeranian og kleinspitz, så sånn sett spiller det jo ingen rolle. 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Nordisk ByLien det står på de bagene? Menes det da nordisk som Norden, eller den nordiske delen av Tyrkia?? Jeg var nemlig ikke klar over at Tyrkia ligger i Norden, men mulig det har skjedd ting siden jeg gikk på skolen… 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tøyposen burde heller være freebie til trofaste kunder, og ikke noe man må betale for, ærlig talt. Sånn ellers blir jeg helt kvalm på vegne av kloden og miljøet med tanke på alt rælet disse influenserne pusher 🤯 Money talks.

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei i huset som har en slik bag som på bilde. Som jeg tror er populære.. trodde disse veskene til Therese var i slik type matriale? Eller er de ikke det?

Screenshot_2023-04-20-11-57-33-548_com.android.chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Har ei i huset som har en slik bag som på bilde. Som jeg tror er populære.. trodde disse veskene til Therese var i slik type matriale? Eller er de ikke det?

Screenshot_2023-04-20-11-57-33-548_com.android.chrome.jpg

Hennes ser ut til å være i mye tynnere stoffkvalitet. Slik det så ut på snappen virka de ikke å være noe tjukkere eller stivere enn de som koster 20kr på søstrene grene.               (Som forresten kommer i mange kule mønster og ulike størrelser og er sjukt praktisk som skiftebag på skole, bhg, trening etc, bruker de til «alt») 

Jeg hadde ALDRI betalt 399 for den stoffposen Therese selger ihvertfall. Da skulle den ha vært helt sinnsykt kul, noe jeg absolutt ikke syns den var. Du betaler egentlig 400kr for å få lov til å gå rundt å reklamere for Therese. Eller ByLien da. Blir jo nesten ett slags merch for henne, der fansen går rundt og reklamerer. Men må betale for det istedet for å få betalt 🙈

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMusa skrev (1 time siden):

Hennes ser ut til å være i mye tynnere stoffkvalitet. Slik det så ut på snappen virka de ikke å være noe tjukkere eller stivere enn de som koster 20kr på søstrene grene.               (Som forresten kommer i mange kule mønster og ulike størrelser og er sjukt praktisk som skiftebag på skole, bhg, trening etc, bruker de til «alt») 

Jeg hadde ALDRI betalt 399 for den stoffposen Therese selger ihvertfall. Da skulle den ha vært helt sinnsykt kul, noe jeg absolutt ikke syns den var. Du betaler egentlig 400kr for å få lov til å gå rundt å reklamere for Therese. Eller ByLien da. Blir jo nesten ett slags merch for henne, der fansen går rundt og reklamerer. Men må betale for det istedet for å få betalt 🙈

Det beviser jo bare at hun har tatt skade av lettjente millioner hun også. Hørte hun på podkast der hun skrøt av sin første million. Rakket ned på folk osv. Ser seg ikke selv mange av disse nyrike. Flott at hun har laget sin egen arbeidsplass, men jeg har mer sans for genuine grundere og ikke slike kopycat typer som Therese, SE og MN. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMusa skrev (3 timer siden):

Hennes ser ut til å være i mye tynnere stoffkvalitet. Slik det så ut på snappen virka de ikke å være noe tjukkere eller stivere enn de som koster 20kr på søstrene grene.               (Som forresten kommer i mange kule mønster og ulike størrelser og er sjukt praktisk som skiftebag på skole, bhg, trening etc, bruker de til «alt») 

Jeg hadde ALDRI betalt 399 for den stoffposen Therese selger ihvertfall. Da skulle den ha vært helt sinnsykt kul, noe jeg absolutt ikke syns den var. Du betaler egentlig 400kr for å få lov til å gå rundt å reklamere for Therese. Eller ByLien da. Blir jo nesten ett slags merch for henne, der fansen går rundt og reklamerer. Men må betale for det istedet for å få betalt 🙈

Er 499 kr for den jeg viste bilde av men det er jo en solid veske. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har blitt altfor høy på seg selv. Tenker kun penger! Utrolig usjarmerende. Det er synd. Jeg likte henne tidligere, men så har hun blitt mer og mer lik SE. Alt er falskt og tilgjort. Høye tanker om seg selv og selger masse dritt selv om de bedyrer at de er opptatt av bærekraft. Ja, særlig!!!🤣 

  • Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår på Linnie M sin Snap så ble «alle» rundt bordet tagg’et. Men ikke Therese Lien. Ikke at det skal være ett mål i seg selv, men det viser kanskje hvor liten hun er i SoMe miljøet. 
Jeg hadde forresten ikke brukt ByLien-handlenett om jeg hadde fått penger for det. Hvem tror hun at hun er ja… merkevaren hennes er ikke akkurat eksklusiv. 🙈

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun prøver sykt hardt å bli en stor "kjendis" influencer. Hun har sneket seg med i eks antall bloggerne episoder. Pusher reklame og viser hele livet på snap. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (1 time siden):

Hun prøver sykt hardt å bli en stor "kjendis" influencer. Hun har sneket seg med i eks antall bloggerne episoder. Pusher reklame og viser hele livet på snap. 

Hun må være den kjedeligste influenseren ever…dag ut og dag inn med nada innhold samtidig som hun selger utrolig mye unødvendig ræl ingen trenger med lav kvalitet. Hvem er dere som kjøper dette? Hvorfor? Hvem vil ha kopper med pust og håndklær som knapt kan vaskes?

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (På 19.4.2023 den 22.32):

Har pomeranian jeg også og syns ikke hennes ligner på den eller andre pomeranianer jeg har sett. Eller, de ligner jo forsåvidt, men syns hennes ser større ut og mer lik kleinspitz ja. 
Synd om hun har blitt lurt da! 
Fine hunder både pomeranian og kleinspitz, så sånn sett spiller det jo ingen rolle. 😊

Jeg har også, min er Knøtte liten i forhold til hennes. Men så var jeg meget bevist på valg av oppdretter da det er en dyr hund, som skal være frisk og rask😊

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Minni75 skrev (1 time siden):

Jeg har også, min er Knøtte liten i forhold til hennes. Men så var jeg meget bevist på valg av oppdretter da det er en dyr hund, som skal være frisk og rask😊

Det ene bildet jeg så av hunden hennes i dag gjorde meg enda mer sikker på at det er kleinspitz. Han så mye høyere ut og hadde mye lengre bein enn de pomeranian’s jeg har sett i hvert fall. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (2 timer siden):

Det ene bildet jeg så av hunden hennes i dag gjorde meg enda mer sikker på at det er kleinspitz. Han så mye høyere ut og hadde mye lengre bein enn de pomeranian’s jeg har sett i hvert fall. 

Det er ganske sykt hvis det er tilfelle at hun har blitt lurt av en oppdretter 😳 
Sånt går virkelig ikke an!! Jeg vet særdeles lite om rasen- men har lest om flere på forumet her som sier at den ikke ligner. Har en pomeranian borti gata her, og den er er tydelig mindre med kortere bein, enda den ikke er valp engang… 🤔 Får håpe for Therese sin del at hun ikke har blitt lurt 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frublå skrev (7 timer siden):

Det er ganske sykt hvis det er tilfelle at hun har blitt lurt av en oppdretter 😳 
Sånt går virkelig ikke an!! Jeg vet særdeles lite om rasen- men har lest om flere på forumet her som sier at den ikke ligner. Har en pomeranian borti gata her, og den er er tydelig mindre med kortere bein, enda den ikke er valp engang… 🤔 Får håpe for Therese sin del at hun ikke har blitt lurt 🙄

Enig, om hun har blitt lurt er det helt tragisk. Pomeranian og Kleinspitz er jo ganske like, særlig når de er valper, så hadde helt klart kunne blitt lurt selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggidada
Minombre skrev (2 timer siden):

Enig, om hun har blitt lurt er det helt tragisk. Pomeranian og Kleinspitz er jo ganske like, særlig når de er valper, så hadde helt klart kunne blitt lurt selv. 

Hun har blitt lurt, som maaaaange andre! Useriøse oppdrettere som avler Spitz og selger som Pomeranian. En Pomeranian har nakkehøyde på 21-23 cm og er omtrent det samme i lengde = ganske firkantet. Er de større enn disse måla, så er det en Spitz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...