Nie Skrevet 25. september 2022 #461 Del Skrevet 25. september 2022 Lilja82 skrev (51 minutter siden): 😅😅 måtte lete litt ekstra godt nå for å finne noe å kritisere?! 🤦♀️ Absolutt ikke… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 25. september 2022 #462 Del Skrevet 25. september 2022 Nie skrev (2 timer siden): «Ei litta rundtur» seriøst??? Jeg vet ikke om det bare er meg, men når voksne folk bruker ordet « litta» så koker det litt for meg altså.. Det fremstår så teit! Er det noe å ta en influencer på? 🙄 Er vel det vi kaller i-landsproblem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nie Skrevet 25. september 2022 #463 Del Skrevet 25. september 2022 Sharp75! skrev (16 minutter siden): Er det noe å ta en influencer på? 🙄 Er vel det vi kaller i-landsproblem. Jeg «tar» hun ikke for det, jeg bare undrer meg på at voksne mennesker som lever av å dele livet sitt i sosiale medier - ikke har et bedre skriftspråk enn det der.. Men ja ett i-landsproblem er det helt sikkert.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 25. september 2022 Forfatter #464 Del Skrevet 25. september 2022 Meadow skrev (På 14.9.2022 den 22.55): Fine produkter, men blir for dyrt for meg ihvertfall, selv med 20% rabattkode. Kan hende jeg vurderer å kjøpe det loungewear-settet når det kommer. Enig, Syns loungewearsettene er veldig fine og ser behagelig ut, men kommer helt an på prisen om jeg skal kjøpe😅 Nekter å betale 1000 kr og man vet ikke hvordan klærne produseres engang eller hvem som produserer de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 25. september 2022 #465 Del Skrevet 25. september 2022 Nie skrev (4 timer siden): «Ei litta rundtur» seriøst??? Jeg vet ikke om det bare er meg, men når voksne folk bruker ordet « litta» så koker det litt for meg altså.. Det fremstår så teit! Høh, når ble «litta» feil?😅 Det som faktisk fremstår teit for meg er å henge seg opp i det🤷🏻♀️🙈 Godt man er forskjellig si 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 27. september 2022 #466 Del Skrevet 27. september 2022 Meadow skrev (På 25.9.2022 den 11.43): Har akkurat trykket meg igjennom snapstoryene til både Therese og Monica, og det var da sistnevnte som delte bilde av datteren til Therese, forfra. Therese hadde bilde av barna bakfra. Det var et story bilde med sønnen til Monica, i poserende for museumet merket med reklame. Forhåpentligvis så slettet Therese dette når hun innså hva hun hadde gjort. Gremmes over de gangene hun reklamerte for bikini sammen med datteren, glad hun slutta med slik eksponering. Men, det hjelper jo ikke når man eksponerer andres barn. Kan de ikke gjøre noen aktiviteter med ungene sammen uten at det er betalt og må reklameres for? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 28. september 2022 #467 Del Skrevet 28. september 2022 Hvilket museum reklamerer de for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 28. september 2022 #468 Del Skrevet 28. september 2022 Anim92 skrev (På 25.9.2022 den 22.23): Høh, når ble «litta» feil?😅 Det som faktisk fremstår teit for meg er å henge seg opp i det🤷🏻♀️🙈 Godt man er forskjellig si Det der er vel klassisk influenser-språk.. hvor alt er «magisk», man spiser «brekkie» og man tar ei «litta» pause.. snakk om å ødelegge ord 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 28. september 2022 #469 Del Skrevet 28. september 2022 Isola2 skrev (2 timer siden): Det der er vel klassisk influenser-språk.. hvor alt er «magisk», man spiser «brekkie» og man tar ei «litta» pause.. snakk om å ødelegge ord Skal ikke si noe om brekkie (aldri hørt noen si det) eller magisk, men «Litta» er helt normalt å si i flere dialekter mange steder i landet, både øst, vest, sør og nord? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chang Skrevet 28. september 2022 #470 Del Skrevet 28. september 2022 Anim92 skrev (10 minutter siden): Skal ikke si noe om brekkie (aldri hørt noen si det) eller magisk, men «Litta» er helt normalt å si i flere dialekter mange steder i landet, både øst, vest, sør og nord? Assaaaa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 28. september 2022 #471 Del Skrevet 28. september 2022 (endret) Chang skrev (2 timer siden): Assaaaa Jaha?😆 Det var jo konstruktivt 😂 Endret 28. september 2022 av Anim92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 28. september 2022 #472 Del Skrevet 28. september 2022 Anim92 skrev (3 timer siden): Skal ikke si noe om brekkie (aldri hørt noen si det) eller magisk, men «Litta» er helt normalt å si i flere dialekter mange steder i landet, både øst, vest, sør og nord? Mener en av Skam-jentene sa «litta», før det har jeg aldri hørt det uttrykket, men synes både TL og CBE overforbruker dette ordet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 28. september 2022 #473 Del Skrevet 28. september 2022 Isola2 skrev (7 minutter siden): Mener en av Skam-jentene sa «litta», før det har jeg aldri hørt det uttrykket, men synes både TL og CBE overforbruker dette ordet. Det kan godt hende de bruker det litt vel mye (jeg hører sjeldent dem snakke, leser tekst og skipper videre), men personlig vil jeg si at jeg hører det ukentlig, fra både unge og eldre😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 29. september 2022 #474 Del Skrevet 29. september 2022 Vet ikke helt, men jeg føler at Therese ikke er noe fan av Lene Mari🫡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 29. september 2022 #475 Del Skrevet 29. september 2022 Birdo skrev (11 minutter siden): Vet ikke helt, men jeg føler at Therese ikke er noe fan av Lene Mari🫡 Pga hun ikke tagger navnet hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 29. september 2022 #476 Del Skrevet 29. september 2022 Hjertestein skrev (6 minutter siden): Pga hun ikke tagger navnet hennes? Ikke bare det, men føler hun overser henne litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilja82 Skrevet 30. september 2022 #477 Del Skrevet 30. september 2022 Birdo skrev (11 timer siden): Ikke bare det, men føler hun overser henne litt. Oj, så du var der sammen med dem igår kveld altså?! Så trist…og umodent av Therese i så fall…. Går ut fra at det ikke er på bakgrunn av noen få snapper du kommer med denne teorien….det er i så fall trist og umodent av deg!😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 30. september 2022 #478 Del Skrevet 30. september 2022 Birdo skrev (13 timer siden): Vet ikke helt, men jeg føler at Therese ikke er noe fan av Lene Mari🫡 Birdo skrev (13 timer siden): Ikke bare det, men føler hun overser henne litt. Kjære vene… 😳🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 30. september 2022 #479 Del Skrevet 30. september 2022 Isola2 skrev (På 28.9.2022 den 17.12): Mener en av Skam-jentene sa «litta», før det har jeg aldri hørt det uttrykket, men synes både TL og CBE overforbruker dette ordet. Det var Noora 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 30. september 2022 #480 Del Skrevet 30. september 2022 CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden): Det var Noora 😁 Noora har vokst opp i samme bygd som meg. Her sier vi lita/litta. Så for meg er det helt normalt. Vil tro det er flere som bruker det i dialekten sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå