Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er trioen helt fritatt for å skrive egenreklame på denne turen?? Her er det mye som kan meldes inn på på både T,M og S!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har spurt om det før, men husker ikke og jeg noterte det ingen sted. 

Hvordan melder man inn umerket reklame?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nassenøff skrev (4 timer siden):

Hva er galt med å besøke seaworld?

 

 

Det finnes en dokumentar om seaworld på nettflix.  Lurer på om den heter blackfish eller noe. De driver med dyreplageri. 

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (1 time siden):

Jeg tror jeg har spurt om det før, men husker ikke og jeg noterte det ingen sted. 

Hvordan melder man inn umerket reklame?

 

https://minside.forbrukertilsynet.no/

Her er linken men nå må man logge seg inn med bank id for å sende klage. Så håper ikke dette gjør at det blir mindre folk som gidder og sende klage på umerket reklame.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mumrikk1 skrev (2 timer siden):

Er trioen helt fritatt for å skrive egenreklame på denne turen?? Her er det mye som kan meldes inn på på både T,M og S!

Ja det er sykt hvor lite de merker😈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese ser så malplassert ut på den turen.. Maren, Monica og Sandra er jo venner «privat» og man ser ofte de 3 legger ut videoer og bilder mens Therese bare lusker i bakgrunnen.. Og på stranda i dag ligger de sammen mens Therese ligger så langt bort som det går an 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klara91 skrev (42 minutter siden):

Therese ser så malplassert ut på den turen.. Maren, Monica og Sandra er jo venner «privat» og man ser ofte de 3 legger ut videoer og bilder mens Therese bare lusker i bakgrunnen.. Og på stranda i dag ligger de sammen mens Therese ligger så langt bort som det går an 😅

Influenserversjonen av Den stygge andungen?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Klara91 said:

Therese ser så malplassert ut på den turen.. Maren, Monica og Sandra er jo venner «privat» og man ser ofte de 3 legger ut videoer og bilder mens Therese bare lusker i bakgrunnen.. Og på stranda i dag ligger de sammen mens Therese ligger så langt bort som det går an 😅

Tror bare filmingen har vært tilfeldig. Monica og Therese er også venner. Når Therese & co er i huset sitt i Kristiansand, besøker de familien Nyhus. Om jeg ikke husker feil, så feiret de også nyttår sammen hos Monica

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg.no skrev (5 minutter siden):

Tror bare filmingen har vært tilfeldig. Monica og Therese er også venner. Når Therese & co er i huset sitt i Kristiansand, besøker de familien Nyhus. Om jeg ikke husker feil, så feiret de også nyttår sammen hos Monica

Det virker som et veldig krampaktig vennskap. Jeg syns også Therese er ganske på utsiden i Kr.sand.. Monica og Maren er jo gode venninner, virker som de henger med Therese fordi de «må» siden hun kjøpte bolig der 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel derfor de ikke merker under denne ferien😞 de må jo ha mer penger inn i kassa til sin dyre ferie.

Ps:er ikke misunnelig

Bilde fra TL sin snapchat 

Screenshot_20240329-192935.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minlillelykke skrev (På 28.3.2024 den 12.33):

Det finnes en dokumentar om seaworld på nettflix.  Lurer på om den heter blackfish eller noe. De driver med dyreplageri. 

Takk, da skal jeg inn å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 timer siden):

Er vel derfor de ikke merker under denne ferien😞 de må jo ha mer penger inn i kassa til sin dyre ferie.

Ps:er ikke misunnelig

Bilde fra TL sin snapchat 

Screenshot_20240329-192935.png

Ja, der kan de trofaste følgerne, ups, mente selvsagt bestevenninnene se hva de sponser når de kjøper telt…Jeg mener selvsagt kjoler fra bua hennes. 

Endret av Harnoejegvilsi
La til et glemt ord
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere melder inn når det ikke er merket etter reglene 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nassenøff skrev (11 timer siden):

Takk for link. Slike steder skulle være forbudt. Ingen bør legge igjen penger der....

Det kan sammenlignes med å bruke bjørn, tiger, løver, elefanter og andre ville dyr på sirkus. Stolte og vakre dyr som blir mishandlet og ydmyket på det groveste for menneskers underholdning. 

 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (3 timer siden):

Håper dere melder inn når det ikke er merket etter reglene 

Ja det kan du være helt trygg på att jeg gjør😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skjønner ikke at det er plagsomt å høre på at hun snakker mens hun gjesper…? Jeg trodde det var normalt å ikke snakke når man gjesper/spiser mat.

IMG_3477.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (50 minutter siden):

Hun skjønner ikke at det er plagsomt å høre på at hun snakker mens hun gjesper…? Jeg trodde det var normalt å ikke snakke når man gjesper/spiser mat.

IMG_3477.jpeg

Forventer egentlig noen at denne harrytassen forstår normal høflighet og folkeskikk? Hun er sånn som sikkert også hoster og nyser rett ut på andre.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...