Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (7 timer siden):

Nå vet vi jo at så fort det er snakk om noe som er gratis eller veldig billig så blir det norske folk gale.. så når frøken Lien sier det er lykkehjul og varer for 1500 kr til de første 100 som handler så står folk i kø.

Følger ei på insta som tydeligvis er fan av klærne. Hun hadde vært på åpning i går, kom dit rundt kl 15, og det var fortsatt goodiebags igjen. Så kan ikke vært smekkfullt på den åpningsdagen

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strikkagenser skrev (45 minutter siden):

Følger ei på insta som tydeligvis er fan av klærne. Hun hadde vært på åpning i går, kom dit rundt kl 15, og det var fortsatt goodiebags igjen. Så kan ikke vært smekkfullt på den åpningsdagen

Der betyr vel at.. det var mange i kø men veldig få som shoppet. For det er vel bare de som handlet som fikk goodiebag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (38 minutter siden):

Der betyr vel at.. det var mange i kø men veldig få som shoppet. For det er vel bare de som handlet som fikk goodiebag?

Det stod ingen steder at det var kjøpskrav - men overrasker meg ikke om hun prøvde å lure folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (5 minutter siden):

Det stod ingen steder at det var kjøpskrav - men overrasker meg ikke om hun prøvde å lure folk. 

Jeg vet ikke hvordan reglene er men dette ble diskutert under tråden til SE når hun hadde dette med goodiebag til første 100 ved åpning av butikk.. å da var det noen som sa att det er til 100 første som handler..

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke hvordan reglene er men dette ble diskutert under tråden til SE når hun hadde dette med goodiebag til første 100 ved åpning av butikk.. å da var det noen som sa att det er til 100 første som handler..

Men Careless skriver første handlende kunder. Da blir det noe annet🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (25 minutter siden):

Men Careless skriver første handlende kunder. Da blir det noe annet🙈

Det stemmer.. tenkte ikke så langt.

Om frøken lien ikke har skrevet dette men sier det til kundene at de må handle så er det å lure folk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når tipper vi de legger ned ByLien i Moss? Jeg tipper innen sommeren. Og årsaken vil da garantert være at de ikke fikk leie lokalet lengre😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (6 timer siden):

Når tipper vi de legger ned ByLien i Moss? Jeg tipper innen sommeren. Og årsaken vil da garantert være at de ikke fikk leie lokalet lengre😂

Uansett hva man måtte syns om Lien så er vel ikke tipping og latterfjes om jobbstedet til enkelte noe å ha det gøy med? Hvis butikken blir lagt ned så mister jo noen jobben sin.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (1 time siden):

Uansett hva man måtte syns om Lien så er vel ikke tipping og latterfjes om jobbstedet til enkelte noe å ha det gøy med? Hvis butikken blir lagt ned så mister jo noen jobben sin.

Å herremin… Altså; latterfjes var fordi de kommer til å bruke en fiktiv grunn til at de ikke får leie videre. Selvsagt trist at noen mister jobben. Men en ByLien butikk på Moss. Altså… Det var optimistisk😊

Endret av Snoker45
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Lien sin snap. Hun snakket om at hun hadde fått vin, hjemmestrikka kluter, en stein til campingvogna m.m. av følgere. Her snakker vi venninneboble 😳 Jeg blir like fascinert hver gang. Samme med mora til Dennis Poppe. Noen sydde Biler gardiner og sendte til henne, for å ha på barnebarnet sitt rom 😳 Skulle gjerne vært inne i hodene på disse som sender/lager/gir gaver til influencere. Vet det er mange sårbare der ute, men HALLO VÅKN OPP!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 timer siden):

Var innom Lien sin snap. Hun snakket om at hun hadde fått vin, hjemmestrikka kluter, en stein til campingvogna m.m. av følgere. Her snakker vi venninneboble 😳 Jeg blir like fascinert hver gang. Samme med mora til Dennis Poppe. Noen sydde Biler gardiner og sendte til henne, for å ha på barnebarnet sitt rom 😳 Skulle gjerne vært inne i hodene på disse som sender/lager/gir gaver til influencere. Vet det er mange sårbare der ute, men HALLO VÅKN OPP!

Det var virkelig en aha opplevelse for meg at noen har med slike ting på en åpning av en butikk.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (3 timer siden):

Det var virkelig en aha opplevelse for meg at noen har med slike ting på en åpning av en butikk.

Damer er jo rare🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (33 minutter siden):

Damer er jo rare🙈

Viktig å ta med seg inn i veiledningen til ungene våre, at influensere ikke er venninner. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der kommer det fram at Therese skal reise til USA med Nyhus gjengen. Har hun ikke andre venner? Merkelig opplegg😅 Og som hun legger ut om at hun må ta beroligende tabletter🙈 Flaueputa må fram🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (2 timer siden):

Der kommer det fram at Therese skal reise til USA med Nyhus gjengen. Har hun ikke andre venner? Merkelig opplegg😅 Og som hun legger ut om at hun må ta beroligende tabletter🙈 Flaueputa må fram🙈

Sjokk…not! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (5 timer siden):

Der kommer det fram at Therese skal reise til USA med Nyhus gjengen. Har hun ikke andre venner? Merkelig opplegg😅 Og som hun legger ut om at hun må ta beroligende tabletter🙈 Flaueputa må fram🙈

Da kan de kjøre på med masse reklame under oppholdet.. å denne hunden Nyhus skaffet seg? Først drar de fra den 3 dager etter anskaffelsen og nå er det vel 1-2 uker borte fra den

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er så vanvittig tankeløst å dra fra valp så mange dager. Men de bryr seg ikke så lenge de får kose seg. Utrolig egoistisk. Har. Ikke. Ord😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får vi vel x antall snapchat fremover om hennes flyskrekk 😞 bare håper hun ikke tyller i seg så mye alkohol som sist 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 7.3.2024 den 20.00):

Har ikke sett by lien eller careless her heller. Å jeg bor ikke i en liten bygd i dalom🙈

Jeg bor i ei lita bygd og jeg ser det her.. ikke bylien..  men careless.  17.mai.barndåp og sommeravslutning for å nevne noe .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I.I.Rasta skrev (13 minutter siden):

Jeg bor i ei lita bygd og jeg ser det her.. ikke bylien..  men careless.  17.mai.barndåp og sommeravslutning for å nevne noe .

Jeg så faktisk en kollega med careless kjole denne uka.. overhode ikke pen på. Alt alt for mye stoff 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...