Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Banænie skrev (42 minutter siden):

Jeg har ikke peiling på skatt og goder, bare så det er sagt. Men er det feks noen fordeler der om de tar bilder og "jobber"? Får de feks skattefradrag på noe? Kan det gå under forretningsreise feks? Skrive det av på firma? 

Ja rent prinsippielt, dersom formålet med turen er relatert til inntektsgivende arbeid så kan mye skrives av eller utgiftsføres på firmaet i stede for privat.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Banænie skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke peiling på skatt og goder, bare så det er sagt. Men er det feks noen fordeler der om de tar bilder og "jobber"? Får de feks skattefradrag på noe? Kan det gå under forretningsreise feks? Skrive det av på firma? 

Jada da kan de dkrive av det meste.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal hun vise at hun spiser minimale porsjoner med mat? I går har det to knekkebrød, og i dag pittelitt eggerøre og to bacon skiver??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ble jeg blokket på Instagram ja, stilte meg kritisk til at de besøkte Seaworld😅

  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (11 minutter siden):

Der ble jeg blokket på Instagram ja, stilte meg kritisk til at de besøkte Seaworld😅

Ser ikke at de har vært i Seaworld, har de slettet det allerede? 🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (11 minutter siden):

Der ble jeg blokket på Instagram ja, stilte meg kritisk til at de besøkte Seaworld😅

Når målet er at alle skal være enige med en, er det ikke rart man blokkeres. De elsker jo sitt eget narrativ disse såkalte influencerne 🙈

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loli953 skrev (25 minutter siden):

Ser ikke at de har vært i Seaworld, har de slettet det allerede? 🫣

Jeg tror ikke de har delt noe av det i dag - det var ikke bare jeg som reagerte i kommentarfeltet. Dette var innlegg fra Universals som TL la ut i går(mandag), der skrev hun at de skulle på Seaworld på tirsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun rager når noen kommer med konstruktiv kritikk og vil da tilby gratis psykologtime. Om man korrigerer merking, blokkerer hun. Om man stiller kritiske spørsmål til henne (for eksempel om besøket til Seaworld), blokker hun. Altså, hvilken andre bedrifter kan praktisere sosiale medier på denne måten?!

Det er så arrogant og kynisk at jeg har ikke ord. 

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (17 timer siden):

Ja rent prinsippielt, dersom formålet med turen er relatert til inntektsgivende arbeid så kan mye skrives av eller utgiftsføres på firmaet i stede for privat.

Har de sagt noe om hvorfor SE ikke er med på denne turen? Trioen slår litt sprekker når hun ikke er med på en såpass stor begivenhet🤔🤷‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja82 skrev (14 minutter siden):

Har de sagt noe om hvorfor SE ikke er med på denne turen? Trioen slår litt sprekker når hun ikke er med på en såpass stor begivenhet🤔🤷‍♀️

Hun er ikke med pga L som er kun 1 år. Det og fly så langt med han ville hun ikke

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Hun er ikke med pga L som er kun 1 år. Det og fly så langt med han ville hun ikke

Fornuftig avgjørelse!👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (24 minutter siden):

Fornuftig avgjørelse!👏

Pluss dette med 16 ukers helvete.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har garantert vært i Sea World. Disse menneskene snapper 24/7 hele dagen. I går var det helt stille fra alle i 5-6 timer midt på dagen. Therese skrev «da er vi tilbake igjen😀» etter å ha vært avlegget hele formiddagen / ettermiddagen..

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klara91 skrev (1 time siden):

De har garantert vært i Sea World. Disse menneskene snapper 24/7 hele dagen. I går var det helt stille fra alle i 5-6 timer midt på dagen. Therese skrev «da er vi tilbake igjen😀» etter å ha vært avlegget hele formiddagen / ettermiddagen..

Enig! Helt sikker på at de var der, de oppdaterer jo vanligvis hver lille ting. Meget kritikkverdig at de dro dit og prøver å skjule det fordi de vet det er galt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (4 timer siden):

Hun rager når noen kommer med konstruktiv kritikk og vil da tilby gratis psykologtime. Om man korrigerer merking, blokkerer hun. Om man stiller kritiske spørsmål til henne (for eksempel om besøket til Seaworld), blokker hun. Altså, hvilken andre bedrifter kan praktisere sosiale medier på denne måten?!

Det er så arrogant og kynisk at jeg har ikke ord. 

Man gjør sånt når man utelukkende ønsker å skape sitt eget univers. I dette universet får man følgerne til å tro at man er nære venner. Dette gjør man i takt med at man pusher elendige produkter på følgerne sine. Når da «venninna» stiller et kritisk spm, da blokkeres man umiddelbart, for her er ingen nåde….Eller jo man KAN bli påspandert en time eller to hos psykolog. Dette for å behandle denne psykiske lidelsen som heter å være «sunt skeptisk» 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (14 timer siden):

Der ble jeg blokket på Instagram ja, stilte meg kritisk til at de besøkte Seaworld😅

Har de en utømmelig kilde av følgere slik at de bare kan skrote over en lav sko? Tilsynelatende svært lav terskel for å bli fjernet. Synes hele denne verdenen er uforståelig. Et liveshow, der publikum må te seg etter strenge applauderende regler for å holde seg i salen. Nei takk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mrs.Brain Vacation skrev (6 timer siden):

Har de en utømmelig kilde av følgere slik at de bare kan skrote over en lav sko? Tilsynelatende svært lav terskel for å bli fjernet. Synes hele denne verdenen er uforståelig. Et liveshow, der publikum må te seg etter strenge applauderende regler for å holde seg i salen. Nei takk.

👏🏼👏🏼👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs.Brain Vacation skrev (7 timer siden):

Har de en utømmelig kilde av følgere slik at de bare kan skrote over en lav sko? Tilsynelatende svært lav terskel for å bli fjernet. Synes hele denne verdenen er uforståelig. Et liveshow, der publikum må te seg etter strenge applauderende regler for å holde seg i salen. Nei takk.

De kjøper sikkert fler ved behov, slik som CBE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere skjer om jeg sender en melding til henne og etterspør merking av egenreklame på snappene hun legger ut? 
 

Provoserer noe helt enormt! Hun fikk klare tydelige føringer da Sara E måtte ha privatundervisning av FT, og nå er d trass trass trass. 

 

 

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (9 minutter siden):

Hva tror dere skjer om jeg sender en melding til henne og etterspør merking av egenreklame på snappene hun legger ut? 
 

Provoserer noe helt enormt! Hun fikk klare tydelige føringer da Sara E måtte ha privatundervisning av FT, og nå er d trass trass trass. 

 

 

Hun har vært elendig på merking siste måneden. Forrige kveld sendt jeg 17 bilder til Forbrukertilsynet på umerket reklame. Hun sa selv at hun er en ener på merking🙈

Du må gjerne prøve og sende henne melding. Jeg gjorde det og ble blokkert 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...