Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Hun klarer aldri og merke snapchat hvor hun har på snowroller lue. Aldri 🙈🙈

Screenshot_20240316-161118.png

Screenshot_20240316-161132.png

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (22 minutter siden):

Hun klarer aldri og merke snapchat hvor hun har på snowroller lue. Aldri 🙈🙈

Screenshot_20240316-161118.png

Screenshot_20240316-161132.png

Er rapportert. Oppfordrer flere til å gjøre det.

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (6 timer siden):

Det er så vanvittig tankeløst å dra fra valp så mange dager. Men de bryr seg ikke så lenge de får kose seg. Utrolig egoistisk. Har. Ikke. Ord😳

Hunden skal vel ikke være alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (3 timer siden):

Er rapportert. Oppfordrer flere til å gjøre det.

Rapporterer inn jeg også 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det mere umerket reklame enn merket. 

Å hva skjer med att når hun først merker så er det dårlig merket. Se øverste bilde

Bilde fra TL sin snapchat 

Screenshot_20240316-224419.png

Screenshot_20240316-224605.png

Screenshot_20240316-224643.png

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når hun skal hoppe seg på slanketrenden nå som venninna skal være med på 16 ukers helvette 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De skoene, de er virkelig ikke fine. Ser ut som slike sko de selger for 5 euro på markedet i Spania. Jeg kan forstå at folk liker kjolene og alle har forskjellig smak, men de skoene- DE forstår jeg virkelig ikke at hun får solgt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga-pinga skrev (19 minutter siden):

De skoene, de er virkelig ikke fine. Ser ut som slike sko de selger for 5 euro på markedet i Spania. Jeg kan forstå at folk liker kjolene og alle har forskjellig smak, men de skoene- DE forstår jeg virkelig ikke at hun får solgt. 

Du kan få sånne sko på Rusta og Europris for en 50 lapp. Grusomme!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Du kan få sånne sko på Rusta og Europris for en 50 lapp. Grusomme!

Jepp, det stemmer. Tipper hun har betalt maks 30 kr pr par innkjøpspris for disse🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn å ha en «jobb» som er så enkel som hennes, men fortsatt ikke greie å gjøre den riktig i enn 30% av tiden. Lurer på om hun bare er sløv eller om hun ikke er så smart?

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (17 minutter siden):

Enn å ha en «jobb» som er så enkel som hennes, men fortsatt ikke greie å gjøre den riktig i enn 30% av tiden. Lurer på om hun bare er sløv eller om hun ikke er så smart?

 

Om du tenker på merking så tror jeg hun er litt "frøken vil ikke" 

Å i den siste tiden har hun vært sykt dårlig på og merke. Aldri merket når hun bruker snowroller lue. Å i går var det masse umerket på sko og kopper

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er nok ett eksempel på at frøken vil ikke gir f... i og merke riktig.. her er ikke "reklame" skrevet slik at alle ser det klart og tydelig 

Bilde fra TL sin snapchat 

Screenshot_20240317-180858.png

Endret av elskersommer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (2 timer siden):

Enn å ha en «jobb» som er så enkel som hennes, men fortsatt ikke greie å gjøre den riktig i enn 30% av tiden. Lurer på om hun bare er sløv eller om hun ikke er så smart?

 

Er nok både sløv og lite smart

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker45 skrev (4 timer siden):

Jepp, det stemmer. Tipper hun har betalt maks 30 kr pr par innkjøpspris for disse🙈

Synes 30 kr høres for mye ut jeg🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som reagerer på at hun klarer å gjøre om en bursdagshilsen til datteren, til reklame for egen butikk? Hadde hun da bare pyntet selskapsbordet med egne kopper, men neida!😅 Rett over til festdag i egen butikk.. Syns datteren fortjener en egen post, det kan da vel ikke være for mye «jobb», så man blir for sliten av det?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hvem hun ser for seg er kundegruppe aldersmessig med de skoene: ikke at det er noe galt sånn sett med skoene så var det nettopp denne type sko kvinnelige beboere bruker på de sykehjemmene jeg har jobbet på. Bortsett fra fargen (de fleste brukte sorte eller brune mtp at flekker ikke er så synlige) så er disse supre for eldre da det er bare å smette de på, mere lettvint enn å knyte lisser, sålen ser stabil ut, samt denne type sko strammer ikke hvis den beboeren hovner opp i beina ila dagen. Det er også lettere for vedkommende å få de på selv og er dermed mere selvhjulpen. I tillegg er de penere enn typ sandaler eller joggesko med borrelås.

Personlig ville jeg ikke gått i disse skoene, ikke pga de selges via Therese, men generelt denne typen sko. Ser lignende sort er til salgs i så og si alle skobutikker. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skruf skrev (1 minutt siden):

Lurer litt på hvem hun ser for seg er kundegruppe aldersmessig med de skoene: ikke at det er noe galt sånn sett med skoene så var det nettopp denne type sko kvinnelige beboere bruker på de sykehjemmene jeg har jobbet på. Bortsett fra fargen (de fleste brukte sorte eller brune mtp at flekker ikke er så synlige) så er disse supre for eldre da det er bare å smette de på, mere lettvint enn å knyte lisser, sålen ser stabil ut, samt denne type sko strammer ikke hvis den beboeren hovner opp i beina ila dagen. Det er også lettere for vedkommende å få de på selv og er dermed mere selvhjulpen. I tillegg er de penere enn typ sandaler eller joggesko med borrelås.

Personlig ville jeg ikke gått i disse skoene, ikke pga de selges via Therese, men generelt denne typen sko. Ser lignende sort er til salgs i så og si alle skobutikker. 

Kanskje hun skal fokusere på behandlingshjelpemidler og eldre? Flaske med "pust" på er jo en start.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (6 timer siden):

Lurer litt på hvem hun ser for seg er kundegruppe aldersmessig med de skoene: ikke at det er noe galt sånn sett med skoene så var det nettopp denne type sko kvinnelige beboere bruker på de sykehjemmene jeg har jobbet på. Bortsett fra fargen (de fleste brukte sorte eller brune mtp at flekker ikke er så synlige) så er disse supre for eldre da det er bare å smette de på, mere lettvint enn å knyte lisser, sålen ser stabil ut, samt denne type sko strammer ikke hvis den beboeren hovner opp i beina ila dagen. Det er også lettere for vedkommende å få de på selv og er dermed mere selvhjulpen. I tillegg er de penere enn typ sandaler eller joggesko med borrelås.

Personlig ville jeg ikke gått i disse skoene, ikke pga de selges via Therese, men generelt denne typen sko. Ser lignende sort er til salgs i så og si alle skobutikker. 

Hun sa vel i går at disse skoene hadde "flydd" ut av lageret. Men er kun 2 pk Rosa kopper som er utsolgt. Alle str i skoene er inne på lager. Er også mer enn 20 par igjen av alle str

Endret av elskersommer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (16 minutter siden):

Hun sa vel i går at disse skien hadde "flydd" ut av lageret. Men er kun 2 pk Rosa kopper som er utsolgt. Alle str i skoene er inne på lager. Er også mer enn 20 par igjen av alle str

Verdens dårligste salgstriks! Ingen biter på at så grelle varer er så ekslusive at man må kjappe seg for å få tak i de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (14 timer siden):

Verdens dårligste salgstriks! Ingen biter på at så grelle varer er så ekslusive at man må kjappe seg for å få tak i de.

Det er hysterisk morsomt å høre på henne skryte hver gang hvor mange varer som har «flydd ut»🙈Men hun har jo solgt skikkelig elendig på siste drop’et🙈😅 Folk begynner å få øynene opp for alt det Kina juggelet hun selger og innser at alt kan kjøpes for en tiendedel andre plasser😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...