Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Men dere, desse som er på tur. Nå måtte jeg faktisk kikke innom. Monica i Careless bikini på et bilde. Therese i sine kjoler (vareprøve sier hun). Alle tre i Therese sine kjoler. Monica i sin kjole (som skal lanseres i april). David Reme tjener jo også på denne snikreklamen. Klart denne ferien brukes til å profilere. 
Men, er Sandra endel av dette også? 
Jeg måtte faktisk Google. Fikk sjokk når jeg såg prisene Sandra tar for å coache m.m. Jeeeeeezes! Hvorfor går folk på dette? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unodostrez skrev (36 minutter siden):

Men dere, desse som er på tur. Nå måtte jeg faktisk kikke innom. Monica i Careless bikini på et bilde. Therese i sine kjoler (vareprøve sier hun). Alle tre i Therese sine kjoler. Monica i sin kjole (som skal lanseres i april). David Reme tjener jo også på denne snikreklamen. Klart denne ferien brukes til å profilere. 
Men, er Sandra endel av dette også? 
Jeg måtte faktisk Google. Fikk sjokk når jeg såg prisene Sandra tar for å coache m.m. Jeeeeeezes! Hvorfor går folk på dette? 

Hva i alle dager coacher hun? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Reme og mannen til Therese har vell spradet rundt i Careless badeshorts på den turen der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (1 time siden):

Både Reme og mannen til Therese har vell spradet rundt i Careless badeshorts på den turen der..

Har de? Den gjengen der altså🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (32 minutter siden):

Har de? Den gjengen der altså🙈

Jepp. Reme lagde tilogmed en egen story.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo sa frøken Lien for en tid tilbake.. jeg er en av de beste til og merke med reklame. Det kunne ingen ta henne på🙈 selv FT ga henne skryt.  To snapp som kom etter hverandre 

Bilder frA TL sin snapchat 

Screenshot_20240405-153820.png

Screenshot_20240405-153846.png

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janne Berit skrev (1 time siden):

Jeg lurer på hva hun kommer til og gjøre den dagen hele bedriften går konkurs for EN dag så vil den gå konkurs og da starter hun garantert opp med noe nytt ræl som blir produsert i utlandet for det blir garantert ikke produsert her i Norge på lageret hennes 😂😂 og hennes privat tlf nr finner du på 1881 ved og søke opp navnet hennes Therese Lien Moss og visst ikke jeg tar helt feil så bor hun på denne adressen her: Martinesvei 8, 1591 Sperrebotn jeg lurer på OM hun hadde tatt tlf visst vi ringte til henne og sa det: du glemte og skrive egen reklame når du var i USA hva er grunnen til AT du ikke gjorde det ? og jeg håper det var mange som meldte hun inn til forbrukerrådet eller hva det heter nå igjen når hun var i USA og jeg lurer på hva hun hadde sagt i en reportasje om angående turen til USA hvor ingen ting ble merket med egen reklame 

Jeg sendte inn en haug med bilder på umerket reklame når de var i usa.. å det fortsetter med umerket nå når de er hjemme 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg fremdeles over at folk kjøper disse produktene som så tydelig er av dårlig kvalitet. Hvorfor godtar folk dårlig kvalitet til en dyr penge?! 

Dennr dama her kjøper 2 par sko i forskjellige farger, men i samme str, men det ene paret er altfor stort?! Altså... 

Skjermbilde fra kjøpe selge til Lien på Facebook 

Screenshot_20240409_194546_Facebook.jpg

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at OBS bygg gidder betale for dette... 🙈😅

Screenshot_20240409_201832_Facebook.jpg

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvberget skrev (2 timer siden):

Utrolig at OBS bygg gidder betale for dette... 🙈😅

Screenshot_20240409_201832_Facebook.jpg

Det er grunn nok til å boikotte obs bygg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Obs bygg….. Kunne de ikke heller leid inn noen med troverdighet? Jeg vet det er idiotisk å henge seg opp i, men jeg får litt fnatt av at de (dere vet) til og med har kjolene på når de skal vaske, pusse opp, bygge, u name it. Blir de aldri leie av å gå med samma outfit? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 time siden):

Haha, Obs bygg….. Kunne de ikke heller leid inn noen med troverdighet? Jeg vet det er idiotisk å henge seg opp i, men jeg får litt fnatt av at de (dere vet) til og med har kjolene på når de skal vaske, pusse opp, bygge, u name it. Blir de aldri leie av å gå med samma outfit? 

De bruker de bare i forkant av lansering og de neste par dagene etter, også er det over til neste vareprøve, mens de gjentar «jeg bruker bare *kjoler/kosedress/pysj/tights* (sett inn det som skal lanseres) hele tiden, og disse er så fantastiske med masse «smock», så jeg kan til og med *rake løv/vaske platting/flytte Crocs/male stue* (igjen, sett inn det som passer). Og det drivhuset jeg tenkte å bestille fra Obs Bygg, blir nå bestilt fra et annet sted, ene og alene fordi de viser så lite troverdighet når de bruker Therese og lar henne stå der i (egen?) KJOLE og høytrykksspyler i reklamen for eventet!! 🤦‍♀️

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese sier hun er værre i dag og er spent på liveshoppingen i kveld. Det er for meg ikke noe å være spent på, for er man syk så avlyser man av hensyn til andre pga smitte🤡

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sølvberget skrev (På 9.4.2024 den 20.36):

Utrolig at OBS bygg gidder betale for dette... 🙈😅

Screenshot_20240409_201832_Facebook.jpg

Ikke mye jeg handler på Obs Bygg gjennom ett år . Men nå  blir det helt boikott av de😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (33 minutter siden):

Therese sier hun er værre i dag og er spent på liveshoppingen i kveld. Det er for meg ikke noe å være spent på, for er man syk så avlyser man av hensyn til andre pga smitte🤡

Legen sa det bare var virus og hun var ikke "smittsom". Så liveshopping ble det

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (15 minutter siden):

Legen sa det bare var virus og hun var ikke "smittsom". Så liveshopping ble det

Trodde virus var smittsomt😆 Jaja

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

virus ER smittsomt. Hvorfor skulle man da ellers lukke ned hele landet ved covid?🤣

Anbefaler ny lege til T..

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (24 minutter siden):

Trodde virus var smittsomt😆 Jaja

Det er smittsomt..

Bilde fra FHI

Screenshot_20240411-130751.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (25 minutter siden):

Det er smittsomt..

Bilde fra FHI

Screenshot_20240411-130751.png

Ja vet- syntes derfor det var ironisk at hun brukte «virus» og «ikke smittsom» i samme setning  😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være i nærheten av personer som man vet har en virusinfeksjon, og kan selv bestemme om man tar risken med å omgås , innafor. Men med viten og vilje mingle rundt med mennesker som ikke vet, ikke greit. Er de første dagene man er mest smitteførende. Først meg selv! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...