Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Tough cookie skrev (1 time siden):

Hvorfor merker de ikke med "reklame"? Får de mindre penger når det er merket "reklame", eller hva er greia med at så mange influencere ikke gjør det?

Det er for å opprettholde venninne-narrativet. De pusher jo ikke produkter på noen for å tjene penger, de bare viser de fram fordi de er så velmenende. Hvis de merker alt som skal merkes, blir de jo avslørt som de reklameplakatene de faktisk er. Ikke venninnen din og min. 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sol79 skrev (5 timer siden):

Hvordan kom Sandra Lyng inn i det reisefølget der? Jeg skjønner ikke linken.

Via Reme kanskje? Er ikke hun også en tidligere Idol deltager?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens... Meld inn umerket reklame til Forbrukertilsynet. Hun merker ingenting i dag

Bilder fra TL sin snapchat 

Screenshot_20240325-164531.png

Screenshot_20240325-164619.png

Screenshot_20240325-012039.png

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart skal de til Seaworld🙄 Ingenting som skriker å kose seg mer enn dyremishandling

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (22 minutter siden):

Såklart skal de til Seaworld🙄 Ingenting som skriker å kose seg mer enn dyremishandling

Tror de er så enkle hele gjengen at det er lite refleksjon over det. 

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (43 minutter siden):

Såklart skal de til Seaworld🙄 Ingenting som skriker å kose seg mer enn dyremishandling

Jeg lurer på om de får like mye sinte meldinger fra folk på at de skal til seaworld som noen får høre nå de er i den parken... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal Therese også slanke seg nå som Sara skal bli tynn? 🙃 Hun legger kun ut bilder av at hun spiser suppe, knekkebrød og en mikroskopisk pizzabit - selv på ferie 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (2 timer siden):

Skal Therese også slanke seg nå som Sara skal bli tynn? 🙃 Hun legger kun ut bilder av at hun spiser suppe, knekkebrød og en mikroskopisk pizzabit - selv på ferie 

Therese har jo holdt på med trening og kosthold siden nyttår, så vil si at om noen «hermer» her er det SE!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig at de velger å dra til Seaworld. Har de levd under en stein eller bryr de seg ikke om dyremishandling? Håper de får like mye kritikk som den forrige influenceren som dro til Seaworld

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er så mange misunnelige sjeler at det er til å bli kvalm av. 

Hvorfor har dere disse trådene ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

siesta skrev (5 timer siden):

Her er så mange misunnelige sjeler at det er til å bli kvalm av. 

Hvorfor har dere disse trådene ?

Misunnelig på hva?

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

siesta skrev (5 timer siden):

Her er så mange misunnelige sjeler at det er til å bli kvalm av. 

Hvorfor har dere disse trådene ?

Misunnelig på hva da mener du? Å  ikke bry seg om regler, oppfordring til å kjøpe masse man ikke trenger,, selge eget og familiens liv for å få penger, overproduksjo av ræl osv?Tja mulig du liker det , jeg derimot er ikke det minste misunnelig 

  • Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på hva man evt skulle vært misunnelig på. Kom med eksempel, konkretiser hva du mener. 
 

Når man påpeker at hun ikke merker med egenreklame, noe som hører med til jobben hennes, er vi da misunnelige? 
 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unodostrez skrev (14 minutter siden):

Lurer også på hva man evt skulle vært misunnelig på. Kom med eksempel, konkretiser hva du mener. 
 

Når man påpeker at hun ikke merker med egenreklame, noe som hører med til jobben hennes, er vi da misunnelige? 
 

 

Gashlighting. Si at andre er misunnelig for å få snudd fokuset . Normale oppegående folk er vel ikke misunnelig på folk som selger sjela si til spottpris . 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noe jeg er misunnelig på så er det "friheten" til å gjøre litt det man vil når man vil. Men igjen hadde aldri orket å måtte være på og tilgjengelig hele tiden. #altskaldeles

Ikke så misunnelig alikevel når jeg tenker meg om😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipperyslope skrev (58 minutter siden):

Hvis det er noe jeg er misunnelig på så er det "friheten" til å gjøre litt det man vil når man vil. Men igjen hadde aldri orket å måtte være på og tilgjengelig hele tiden. #altskaldeles

Ikke så misunnelig alikevel når jeg tenker meg om😅 

Å selge privatlivet for penger, nei takk. Enig med deg! Aldri fri. Snakke til kamera, mobil hele tiden. Snikreklame, bygge opp hele konseptet rundt å få folk til å tro man er venninner…. nei. Gi meg heller en «normal jobb», der jeg logger av når jeg kommer hjem, og kan ha privatliv i fred. 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

siesta skrev (10 timer siden):

Her er så mange misunnelige sjeler at det er til å bli kvalm av. 

Hvorfor har dere disse trådene ?

Hva er det å være misunnelig på? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å være såååå stolt og glad for å dra til USA - et land med så utrolig mye feil. Et land som undertrykker kvinner og minioritetsgrupper så utrolig mye..

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke peiling på skatt og goder, bare så det er sagt. Men er det feks noen fordeler der om de tar bilder og "jobber"? Får de feks skattefradrag på noe? Kan det gå under forretningsreise feks? Skrive det av på firma? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolene hennes er jo helt grusomme 😅 Fikk «ikke vise knær eller håndledd» vibes av dem, noe man brukte i 1880 😂

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...