Anonyym97 Skrevet 3. april 2023 #1501 Del Skrevet 3. april 2023 Nussepus skrev (2 timer siden): Herregud som hun styrer med den campingvogna. Det bekrefter jo hvor lite hun har av innhold i livet sitt ellers. Ganske trist egentlig. Syntes det er veldig spennende å følge med på jeg. Det er jo det som er hverdagen hennes nå. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 3. april 2023 #1502 Del Skrevet 3. april 2023 Anonyym97 skrev (1 time siden): Syntes det er veldig spennende å følge med på jeg. Det er jo det som er hverdagen hennes nå. Ja sånn er det når man ikke jobber og bare suller hjemme. Da kan man sette av 3 uker for å styre med 1,5 kvm kjøkken😂😂 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMusa Skrevet 3. april 2023 #1503 Del Skrevet 3. april 2023 Altså det skjørtet med shorts under som hun sa man kunne bøye seg med.. Altså man kan jo, men man så jo hele rumpesprekken hennes gjennom shortsen. Veldig lite flatterende å stå og dra opp skjørtet slik og bøye seg så hele rumpa synes. 🙈 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 3. april 2023 #1504 Del Skrevet 3. april 2023 Nussepus skrev (10 timer siden): Herregud som hun styrer med den campingvogna. Det bekrefter jo hvor lite hun har av innhold i livet sitt ellers. Ganske trist egentlig. Herregud,holder hun på med det enda..? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 4. april 2023 #1505 Del Skrevet 4. april 2023 Ja hun har vel holdt på nærmere en mnd med den campingvogna:-) Helt utrolig. Men sånn er det når man ikke har en ordentlig jobb og ta seg av. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 4. april 2023 #1506 Del Skrevet 4. april 2023 Hilde444 skrev (5 timer siden): Ja hun har vel holdt på nærmere en mnd med den campingvogna:-) Helt utrolig. Men sånn er det når man ikke har en ordentlig jobb og ta seg av. Orka ikke følge med på henne etter drama med kjøkkenskapet,men måtte inn å se…tv midt på kjøkkenveggen og kjøkken på stua…heh? Er det ikke kjøkken inne i vogna…? Så helt merkelig ut🫣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 4. april 2023 #1507 Del Skrevet 4. april 2023 Isola2 skrev (18 minutter siden): Orka ikke følge med på henne etter drama med kjøkkenskapet,men måtte inn å se…tv midt på kjøkkenveggen og kjøkken på stua…heh? Er det ikke kjøkken inne i vogna…? Så helt merkelig ut🫣 Angående spikertelt og kjøkken, er det mange som ikke ønsker å lage mat i vogna grunnet matlukt ol. Er vanlig med kjøkken i spikertelt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 4. april 2023 #1508 Del Skrevet 4. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (3 timer siden): Angående spikertelt og kjøkken, er det mange som ikke ønsker å lage mat i vogna grunnet matlukt ol. Er vanlig med kjøkken i spikertelt. Ah,logisk..syntes bare det så litt merkelig ut med den tv’n oppi alt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 4. april 2023 #1509 Del Skrevet 4. april 2023 Isola2 skrev (21 minutter siden): Ah,logisk..syntes bare det så litt merkelig ut med den tv’n oppi alt Plasseringen kunne gjerne vært bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 4. april 2023 #1510 Del Skrevet 4. april 2023 Isola2 skrev (1 time siden): Ah,logisk..syntes bare det så litt merkelig ut med den tv’n oppi alt Er enig i at tv plasseringa ser litt rar ut. Jeg vet ikke om jeg selv ville ha valgt den. Men jeg ser grunnen til plasseringa. De veggene på tilbygget til campingvogna kalles også sandwich elementer. Tynt metall lag på hver side og porøst byggskum i midten (veldig enkelt forklart). Det er svært lite feste i de elementene, ved å feste tvstativet i skjøten får de mer feste. Men igjen da må man ta til takke med den plasseringen man har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. april 2023 #1511 Del Skrevet 4. april 2023 Isola2 skrev (8 timer siden): Orka ikke følge med på henne etter drama med kjøkkenskapet,men måtte inn å se…tv midt på kjøkkenveggen og kjøkken på stua…heh? Er det ikke kjøkken inne i vogna…? Så helt merkelig ut🫣 Akkurat det med og ha kjøkken i ett slikt spikertelt er det mange som har 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 5. april 2023 #1512 Del Skrevet 5. april 2023 elskersommer skrev (7 timer siden): Akkurat det med og ha kjøkken i ett slikt spikertelt er det mange som har Ok. Interesserer meg i grunn veldig lite for campingvogner,enda mindre nå.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMusa Skrevet 5. april 2023 #1513 Del Skrevet 5. april 2023 «Er dere klare for å se resultatet?» Er det veldig mange som er spente liksom? Vi har sett tegninger og montering time for time. Begrenset hvor spente noen kan være på innredninga i forteltet til en influencer eller? 🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 5. april 2023 #1514 Del Skrevet 5. april 2023 Bortsett fra at alt er gjennomsyret beige synes jeg spikerteltet ble superfint! 😃 Nå blir det vel montering av utebod minutt for minutt 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 6. april 2023 #1515 Del Skrevet 6. april 2023 Er TL ufør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 6. april 2023 #1516 Del Skrevet 6. april 2023 Lill skrev (1 time siden): Er TL ufør? Nei. gikk på veggen - ble influenser 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6. april 2023 #1517 Del Skrevet 6. april 2023 2000 kr for disse kjolene som disse 3 jentene skal gi ut nå🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pep Skrevet 6. april 2023 #1518 Del Skrevet 6. april 2023 MiniMusa skrev (På 5.4.2023 den 16.30): «Er dere klare for å se resultatet?» Er det veldig mange som er spente liksom? Vi har sett tegninger og montering time for time. Begrenset hvor spente noen kan være på innredninga i forteltet til en influencer eller? 🙈 Er vel ikke så rart at hun tror du er spent hvis du følger med time for time? Høres jo ut som du er interessert siden du følger såpass med! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 6. april 2023 #1519 Del Skrevet 6. april 2023 Dette er vel hèlt 2015 å spørre om, men hva er hun kjent for? Har forstått hun er venninne med Monica N og Sara Emilie T. Er det samme ulla som de andre? Spør her, da jeg ikke ønsker å følge. Men nysgjerrig og dum som et brød er jeg likefullt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 6. april 2023 #1520 Del Skrevet 6. april 2023 Tradegy skrev (1 time siden): Dette er vel hèlt 2015 å spørre om, men hva er hun kjent for? Har forstått hun er venninne med Monica N og Sara Emilie T. Er det samme ulla som de andre? Spør her, da jeg ikke ønsker å følge. Men nysgjerrig og dum som et brød er jeg likefullt Godt spørsmål egentlig. Er vel "kjent" på lik linje som de to gode venninnene sine. Skriver i gåsetegn for hvor kjent er hun egentlig? Hadde du spurt 100 tilfeldige om hvem Therese Lien er tror jeg ikke så mange hadde visst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå