Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

baremeg skrev (5 timer siden):

Hva er det hun reklamerer for nå? Nakkekøye. Det så jo helt merkelig ut 😅

Har ikke sett hennes reklame, men nakkekøye er elsk om man sliter med nakken og jeg fikk det anbefalt av fysioterapeut! Selv om det unektelig ser litt teit ut 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (På 4.9.2022 den 21.40):

Det er vel ikke direkte  utseende jeg kommenterer, mer hva hun gjør med seg selv. Tipper hun hadde vært finere uten de gigantiske vippene og det tykke laget med «sparkel»

Hun bruker mye sminke i ansiktet for å dekke over pigmentflekker. Syns hun er flink til å sminke seg. 

Det med føflekkene skal jeg faktisk gjøre noe med etter at hun sa det. Jeg hadde helt glemt at mine bør sjekkes. :tommel:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hun trenger å ansette noen som kan rydde vaskerommet? Bor det ikke to voksne mennesker der? Hun jobber hjemmefra og mannen har vel litt fri hvis han har vakt i 2 uker og han kan vel rydde litt? Kjenner jeg blir provosert ass😅 Hva slags verden lever disse influencerne i? 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (På 10.9.2022 den 16.16):

Altså, hun trenger å ansette noen som kan rydde vaskerommet? Bor det ikke to voksne mennesker der? Hun jobber hjemmefra og mannen har vel litt fri hvis han har vakt i 2 uker og han kan vel rydde litt? Kjenner jeg blir provosert ass😅 Hva slags verden lever disse influencerne i? 

I tillegg går hun hjemme hver dag og har ett barn…

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på Bylien nå hvor hun skriver: 

«Hvorfor er By Lien annerledes enn andre tilsvarende produkter?

Det er fordi hver gang du kler deg i det myke loungewearet, tørker hendene eller tar en slurk av kaffekoppen din. Da VET du at du får en påminnelse om å stoppe opp og puste!

Du husker at, hey! Selvom det er en haug med klær på vaskerommet, leker utover stuen eller kjøkkenbenken er fylt med oppvask, så er det INGEN som dør om du lar det stå litt til»

Hvorfor ikke følge det hun selv skriver? Ta på deg ditt eget loungewear og ta frem kaffekoppen. La det ligge klesvask der en stund og så rydder du og mannen din det opp sammen. Han kan sikkert brette noen håndklær etc? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baremeg skrev (33 minutter siden):

Det er fordi hver gang du kler deg i det myke loungewearet, tørker hendene eller tar en slurk av kaffekoppen din. Da VET du at du får en påminnelse om å stoppe opp og puste!

Du husker at, hey! Selvom det er en haug med klær på vaskerommet, leker utover stuen eller kjøkkenbenken er fylt med oppvask, så er det INGEN som dør om du lar det stå litt til»

Hvorfor ikke følge det hun selv skriver? Ta på deg ditt eget loungewear og ta frem kaffekoppen. La det ligge klesvask der en stund og så rydder du og mannen din det opp sammen. Han kan sikkert brette noen håndklær etc? 

Akkurat hva verden trenger..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (På 11.9.2022 den 20.53):

Pusting er faktisk noe kroppen gjør helt automatisk. Vet man uke det så mangler man en del allmenn kunnskap. Men det gjør hun jo. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (22 minutter siden):

Vet man uke det så mangler man en del allmenn kunnskap. Men det gjør hun jo. 

Syns du selv dette var saklig?

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (18 minutter siden):

Var litt av noen priser på produktene hennes...

Selger visst som hakka møkk, hadde vært gøy å vite kostpris hvor mye betaler de for bylien merkevaren.
10% av overskuddet går til hjertesyke barn som jo er en fin ting, men er nok også tatt høyde for når priset varene tipper hun og eierne nok har en fin profitt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine produkter, men blir for dyrt for meg ihvertfall, selv med 20% rabattkode. Kan hende jeg vurderer å kjøpe det loungewear-settet når det kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (4 timer siden):

Pusting er faktisk noe kroppen gjør helt automatisk. Vet man uke det så mangler man en del allmenn kunnskap. Men det gjør hun jo. 

Mange mennesker er faktisk så stresset eller har så mye angst at de ikke lengre puster «riktig». Pusten stopper i brystet. Da må man bli bevisst pusten sin, og lære seg å puste ordentlig igjen. Så at folk blir påminnet å puste noen ganger i løpet av en dag, er bare bra😊

Produktene til Lien appellerer likevel ikke til meg. Det er litt for beige, og jeg tror ikke de vil minne meg på å puste. Men ser at mye allerede er utsolgt, så det er åpenbart at mange liker produktene hennes, og det er jo helt supert. Jeg heier på Lien😊

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kinder skrev (3 minutter siden):

Mange mennesker er faktisk så stresset eller har så mye angst at de ikke lengre puster «riktig». Pusten stopper i brystet. Da må man bli bevisst pusten sin, og lære seg å puste ordentlig igjen. Så at folk blir påminnet å puste noen ganger i løpet av en dag, er bare bra😊

Produktene til Lien appellerer likevel ikke til meg. Det er litt for beige, og jeg tror ikke de vil minne meg på å puste. Men ser at mye allerede er utsolgt, så det er åpenbart at mange liker produktene hennes, og det er jo helt supert. Jeg heier på Lien😊

Man puster så mye at man får akkurat nok oxygen. Så joda. Alle puster helt nok helt av seg selv. Og det er jo ned i brystet lufta skal så det holder det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (2 minutter siden):

Man puster så mye at man får akkurat nok oxygen. Så joda. Alle puster helt nok helt av seg selv. Og det er jo ned i brystet lufta skal så det holder det. 

Aldri hatt angst eller vært stressa du??

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (6 minutter siden):

Du kan lese litt om dette med korrekt pusteteknikk her https://www.klikk.no/helse/doktoronline/psykiskhelse/pusteteknikker-som-virker-7116319

Eventuelt google litt selv, om du ikke er fornøyd med artikkelen jeg har funnet frem til deg her😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det Therese sier på storyen på Instagram stemmer(og det gjørdet jo sikkert), så er jeg imponert: omsetning på 1,6 mill på ByLien på rundt 2 timer. Dvs en bruttofortjeneste på rundt 800.000,-, og typ 400-500.000,- i fortjeneste. Ganske utrolig i disse dager! 

Hun skal ha kred for måten hun markedsfører merkevaren sin på, og utifra omsetningen har hun truffet blink. Iallfall på lanseringsdagen. :)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (1 time siden):

Hvis det Therese sier på storyen på Instagram stemmer(og det gjørdet jo sikkert), så er jeg imponert: omsetning på 1,6 mill på ByLien på rundt 2 timer. Dvs en bruttofortjeneste på rundt 800.000,-, og typ 400-500.000,- i fortjeneste. Ganske utrolig i disse dager! 

Hun skal ha kred for måten hun markedsfører merkevaren sin på, og utifra omsetningen har hun truffet blink. Iallfall på lanseringsdagen. :)

Investorene hadde gått inn med 2mill sa hun. Og antall produkter var 6000 stk. Det er 333kr per vare. Og husk at innpakning/pappesker/plastposer koster, og fraktkostnader går sjelden i pluss for en nettbutikk. Så 4-500k i fortjeneste på første 1,6mill i omsetning tror jeg skal holde hardt altså.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (3 timer siden):

Pusten er ikke bare for oksygen og for å få nok luft i lungene... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...