Gå til innhold

Hva er det vondeste du har opplevd?

Fremhevede innlegg

Gjest Rødtoppen
Skrevet

Mye vondt man skal oppleve, det vondeste JEG hittil har opplevd var å brekke halebeinet - besvimelse, here we come!! Måtte sitte på smultring flere uker i etterkant, når jeg først orket å sitte igjen. Aoch!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Graviditet utenfor livmora.... :tristbla: da hadde jeg j.... ondt, kan ikke beskrives, spesielt siden alle trodde jeg var hypokonder.

Det å føde var barnemat i forhold, men så fødte jeg jo "kattunger" :ler::ler: Vel ikke helt, men tvillinger på litt over kiloen pr.stk. er jo ikke så mye større

Skrevet

Fødselen er nok det vondeste ja...

Men den gangen jeg ramla av hesten, rett nedi steinura, var også jævlig vond...

Og bekkenløsningen kommer ganske høyt oppå lista. Det var JÆVLIG. Det var ikke veldig vondt en liten stund, men vondt i flere måneder... Da skal jeg heller føde altså, enn å ha bekkenløsning..hehe. Men for å kunne føde må jeg vel igjennom bekkenløsning også...

På tide å gå å legge seg, skriver bare tull nå jeg.... :sjenert:

Skrevet

-migrene

-tannlege som borer +ising (selv om jeg fikk bedøvelse)

-da jeg bet "av" meg tunga...

-menssmertene jeg hadde før jeg begynte på prevensjon

gruer til fødsel engang inn i framtiden,ja!! :tristbla:

Skrevet

Dette virker ikke så vondt forhold til fødsler og operasjoner, men for meg var dette sinn sykt vondt.

· Den gangen jeg hoppet på trampoline og fikk kneet mitt rett i mesa (da hørte jeg et klikk) vi dro til legevakte og så sykehuset. Men jeg hadde ikke brekt den.

· Da jeg datt i en trapp i skogen rett på en planke som stakk opp fra bakken og traff hale beinet. Au au au au :grine:

· Da jeg var 3 år gammel skulle vi bake pepperkaker. Jeg satt på ene enden av boret og lekte med en kjevle. Så skulle en av de voksne skyve bordet litt. Det ente meg at kjevle rullet ned i fanget mitt og hore føk frammover. Hvis man stikker tungen opp under overleppen kan man kjenne en sene. Det som skjedde var at jeg fikk bord kanten rett under over leppen. Det resulterte i at den senen røk. Det gjorde ufattelig vondt.

Skrevet

Det vondeste jeg har opplevd er å få skulderen ut av ledd. Vet ikke hva som var verst, smertene eller følelsen av benet som gled. Ropa gjorde jeg iallefall.

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Er frista til å si fingeren i stavmikseren (:rodme:) og påfølgende operasjon uten bedøvelse siden det er dette jeg har friskest i minne.

Men det vondeste er nok noen magesmerter jeg hadde konstant i flere uker for noen år tilbake, som jeg fortsatt ikke vet hva kom av.

• 9 måneder senere...
Skrevet

Au au au!

Smertene etter å ha fjerna mandlene var helt vilt vonde!

Men, det var også smertene når jeg fikk nyresten.

DET er smertefult det...*gremmer seg*.

Ellers var det rimelig jævlig å operere foten for Halux Valgus (skrives noe sånn), etter at foten var gipsa og jeg våkna opp, føltes det som om noen konstant kjørte foten inn og ut av et sugerør av stål. Banket noe enormt, og smertestillende hjalp lite..

Dessuten er følelsen når man våkner etter en narkose, og dagene etter, rimelig ubehagelige ja. Kvalme etc...

Skrevet

Nå har ikke jeg født barnd da så vet ikke åssen det er. Men :troest: til de smertene.

Verste må vel være da jeg fikk kjeven ut av ledd å ikke kunne åpne munnen engang, eller var vel verre da den ble dradd på plass. Det knakk det.

Så er jeg ikke veldi glad i migrenen heller da. Da har jeg bare lyst til å besvime litt så jeg slipper smertene en stund.

å tråkka på en spiker å det var vondt det. gikk nesten helt gjennom foten å den var rusten å fæl. Syns ofte ting er vondere å få ut igjen, er da smertene virkelig kjennes.. (som med graviditeten, ikke vondt å bli det men smertene når avkommet skal ut...ja :grine: )

Skrevet

Bihulebennelse.

Husker det var en dag det var skikkelig ille. Tårene trillet uten at jeg kunne kontrollere det, jeg så bare skyer og det føltes ut som om noen hamret konstant på hodet mitt og at det holdt på å sprenge. Satt bare på badet og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg av smerte. Auauau :murvegg:

Skrevet

Fødsel, men det gjorde ikke såååå vondt at jeg svimte av, men det gjorde derimot nyrebekken betennelsen.

Skrevet

1. Menssmerter da jeg var yngre. Det kjentes ut som noen tok en taggete kniv og vrei den rundt i magen min. Jeg var likbleik, kaldsvetta og kasta opp. Trodde jeg skulle dø... Var så ille at mamma ringte etter en ambulanse, som vi heldigvis kunne avbestille litt senere.

2. Nyrebekkenbetennelse. Say no more.

3. La hele håndflata oppå en nylig brukt kokeplate. Hele hånda så ut som ei eneste stor blemme lenge etterpå.

3. Datt i ei trapp (hos tannlegen faktisk!) og slo ut deler av ei tann.

4. Dotter i ørene når jeg flyr. Det er helt grusomt!

Skrevet (endret)

Å falle ned på stangen av en guttesykkel, var ikke av det beste jeg har kjent, men gallesteinsanfall slår alt!! Både de "korte" over en time eller to, som er så intense at du spyr av smertene, og de som varer i dagesvis - som mitt siste anfall: 5 døgn!

:grine:

Endret av Ling
Skrevet

Au så mye vondt folk har opplevd! Jeg kommer faktisk nesten ikke på noenting fysisk, må innse at jeg så langt er en veldig heldig person. Det var vondt å klemme fingeren i døra så blodet siler - men det er tjuefem år siden... Dessuten spikket jeg meg grundig i pekefingeren for et par år siden, sånn nesten inn til beinet. Det var vondt, men smerten gikk jo egentlig over i løpet av noen dager,

Skrevet

*Har jo ikke født noen barn enda... men jeg har abortert en gang (3,5mnd)... og det var vondt, både fysisk og psykisk.

* Men hakket værre var faktisk den fysiske smerten av en tvilling i 14 dager! :grine: (Sacral cyste!)

Kom på Are og Odin programmet etter jeg skrev å fortalte de om det å ha en tvilling i rompa! Kunne ikke sitte eller gå på do, levde på paracet og 4 paralgin forte pr dag inntil den kunne fjernes! :kvalm:

Unner ikke min værste fiende det!

Skrevet

Det vondeste jeg har opplevd er å ta abort. Den psykiske smerten var heeeeeeeelt klart ubeskrivelig mye verre en de fysiske, men de fysiske var også veldig, veldig sterke.

Jeg fikk et uvisst antall paragin, en eller annen form for stikkpille og en sprøyte av noe slag i rompa. Likevel var det sinnsykt vondt.

Gjest prestekrage
Skrevet

Det verste både fysisk og psykisk var den 26 timer lange dødfødselen av sønnen min. Allerede før fødselen ble startet visste vi at han var død, og dermed ble det 26 timer smerte helt uten mening og positivt utfall....

Skrevet

Bekkenløsning!

Dobbeltsidig ørebetennelse er også på topp ti lista.

Skrevet

det verste var helt klart nyrebekkenbetennelse...f fader så jævli det er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...