Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #41 Skrevet 13. oktober 2005 Absolutt verste jeg har gjort er å ta spinalprøver. Antageligvis ekstra ille fordi idioten av en lege bommet tre ganger før han måtte tilkalle kirurg til å gjøre det...
Gjest Pjusk Skrevet 13. oktober 2005 #42 Skrevet 13. oktober 2005 Når morkaken løsnet under et svangerskap og forårsaket indre blødninger i bukhulen. Helt ubeskrvelig. Dessuten to fødsler.
Gjest 1111 Skrevet 13. oktober 2005 #43 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg vet faktisk ikke. Jeg har aldri brukket noe, aldri slått meg så mye at jeg har måttet sy, aldri operert, aldri vært alvorlig syk. Vært ganske så heldig så langt. Så det vondeste må nok ha vært migrene..
siebaeo Skrevet 13. oktober 2005 #44 Skrevet 13. oktober 2005 Bihulebetennelse... Skikkelig hard nedsylta bihulebetennelse. Når du overhode ikke kan røre deg fordi det da føles som om ansiktet skal eksplodere og tennene skal falle ut. Vondt!!!! Og i flere uker etterpå kan man ikke trampe hardt fordi tennene er så ømme. Jeg ar den største medfølelse for alle som får dette.
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2005 #45 Skrevet 13. oktober 2005 I tannlegestolen. Boring i tann og nerver uten at bedøvelsen virket.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #46 Skrevet 13. oktober 2005 Mellomørebetennelse er j####li vondt, samt at jeg har hatt noen runder med magesmerter, uten å vite hva det kommer av. Bare ligger der å vrir deg, klarer ikke gå, holder på å svime av, alt blir svart.. ikke kult. Og å svime av er vondt..den kvalmen, smerten og alt blir svart.. svusj borte vekk.. Men de verste smertene er likevel de psykiske sorg smertene.. av å miste noen man er glad i.. Det går aldri helt over d..du bærer på det hver dag.. En fysisk smerte vet du går over, å er det for ille så kan du ta smertestillende.. Du kan ikke det over sorg eller et savn... Bristet benet en gang, på to steder, det var j###li vondt. Men det er godt å kjenne at man lever også da
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2005 #47 Skrevet 13. oktober 2005 Nyrebekkbetennelse... og sist mandag da jeg var hos fysioen.
Gjest Spacegirl Skrevet 13. oktober 2005 #48 Skrevet 13. oktober 2005 Hva slags medisin var dette?? ← Nå har jeg sjekket papirene fra sykehuset, og det var Cisordinol som ga meg de rare bivirkningene.
Gjest Anki Skrevet 13. oktober 2005 #49 Skrevet 13. oktober 2005 Tror jeg også må si fødslene. Kuttet av fingeren da jeg liten, men det var så sjokkartet at det var ikke vondt, bare veldig blodig!
Gjest Virvel Skrevet 13. oktober 2005 #50 Skrevet 13. oktober 2005 Menssmerter. Nå som jeg går på p-piller merker jeg sjelden noe, men før var det helt grusomt. På det verste klarte jeg ikke å stå oppreist i det hele tatt, så hvis jeg skulle på do måtte jeg krabbe inn på badet. Kastet opp og svimte av og fikk innimellom angstanfall og trodde jeg kom til å dø.
Bentebent Skrevet 13. oktober 2005 #51 Skrevet 13. oktober 2005 Det nest vondeste jeg har opplevd var nok da jeg vridde kneet ut av ledd i en ake ulykke første dagen i påskeferien. Det aller vondeste var nok da kneet skulle tilbake i ledd. Resten av ferien (og 3 uker til) ble jeg sittende med gips i snøskavelen rett utenfor hytta, mens alle andre var ute på lange skiturer.
Gjest Virvel Skrevet 13. oktober 2005 #52 Skrevet 13. oktober 2005 Au, sant, det hadde jeg nesten glemt... Jeg fikk albuen ut av ledd en gang da jeg var liten, og det var ikke godt å få den tilbake igjen. Det var heldigvis fort overstått, da, menssmertene hadde jeg derimot i flere år, så de får nok beholde førsteplassen hos meg.
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2005 #53 Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Kyssesyke, begynnende blodforgiftning, betennelse i navlepiercingen og sopp i munnen. Alt på en gang. Var en helaften på legevakta og skaden det. Men akkut magekatarr kommer hakk i hæl. (gastroskopi var ingenting i forhold) Men jeg har ikke født enda da Endret 13. oktober 2005 av saskia
Tusseline Skrevet 13. oktober 2005 #54 Skrevet 13. oktober 2005 Det må bli da jeg brakk armen. Hadde så vondt, at jeg ikke engang klarte å presse ut tårer.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 13. oktober 2005 #55 Skrevet 13. oktober 2005 Kan ikke huske at jeg har opplevd noe verre enn menssmerter og migrene. Ille nok det altså,men ikke i forhold til alt det dere andre har vært gjennom.
*Lene* Skrevet 14. oktober 2005 #56 Skrevet 14. oktober 2005 Hva er det mest smertefulle (fysisk) du har opplevd? Fødslene mine kommer nok høyt opp, men å ha gallestein var myyye verre. ← Fødsel, men en gooood nr 2 er gallestein!
Piglet Skrevet 14. oktober 2005 #57 Skrevet 14. oktober 2005 Har ikke opplevd så mye vondt, men hadde betennelse rundt visdomstannen og det var ganske vondt. Fikk til og med antibiotika for første (og hittil eneste) gang i mitt liv. Men forestiller meg ikke at det er på samme nivå som en fødsel eller noe av det andre noen her har opplevd. Piglet
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2005 #58 Skrevet 14. oktober 2005 Selve fødselen var sikkert vondere, men det var så sykt at jeg ikke helt klarer å regne med den. Men i hvert fall, barnet var kommet ut med rompa først, legene hadde løpt avgårde med henne, og jeg trodde jeg endelig var ferdig. Men nei... For da kom verdens verste menneske bort til meg, stakk albuen nedi magen min og la hele kroppstyngden sin over og droooo den nedover livmoren min. Da skreik jeg så høyt jeg aldri før har gjort, og lurer på om jeg ikke datt bort noen sekunder også. DET var vondt. (Morkaken ville ikke ut, derfor denne seansen.) Det hele var over på et øyeblikk, men det var noen forferdelige sekunder.
Gjest gjest Skrevet 14. oktober 2005 #59 Skrevet 14. oktober 2005 Ser at mange har hatt gallesteins anfall Har selv mange gallesteiner (har hatt de leenge)Og nå fikk jeg angst for at det skal bryte ut anfall, Men får ikke håpe det da, legen synes det er rart at jeg ikke har noe særlig plager, har litt avogtil når jeg ikke passer på kostholdet.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 14. oktober 2005 #60 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg har heldigvis (bank i bordet) vært frelst fra slike smerter som mange av dere kan skilte med. Hadde et par ulykker som barn, men de kan jeg ikke huske, og dermed kan jeg ikke vurdere hvor vondt det var. Ellers får jeg stortåen ut av ledd innimellom, og det er fryktelig vondt - den må slås på plass igjen med en knytteneve eller sparkes på plass. Menssmerter da jeg var tenåring var usedvanlig vondt. Veltet meg på sengen i smerte og kunne ikke gjøre noe resten av dagen, så jeg måtte ta smertestillende den dagen jeg skulle få mensen men før den faktisk hadde kommet. Får også ofte noen rivninger i nerver i hodet som er fryktelig vonde, mister gjerne synet litt et par sekunder og må krøke meg sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå