SuzsuZ Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #42 Skrevet 9. februar 2022 On 2/7/2022 at 7:20 PM, Elise93 said: Åhh 😍 jeg ser streken!! 😍 On 2/7/2022 at 7:25 PM, 89jenta said: Jeg syns jeg ser noe jeg også!!! 🤞🏼🤞🏼🤞🏼 On 2/7/2022 at 8:26 PM, Sexybby said: Ååå kryssa fingra nu❤️❤️🤞🏽 Takk damer 😍🤗
SuzsuZ Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #43 Skrevet 9. februar 2022 11 DPO Litt stikking på venstre side av magen, og mye utflod. Våkner fortsatt for tidlig, men ellers ingen kvalme som vanlig. Testene virker til å bli sterkere for hver dag så dette er lovende enn så lenge ❤️ 1
Love90 Skrevet 9. februar 2022 #44 Skrevet 9. februar 2022 SuzsuZ skrev (3 minutter siden): 11 DPO Litt stikking på venstre side av magen, og mye utflod. Våkner fortsatt for tidlig, men ellers ingen kvalme som vanlig. Testene virker til å bli sterkere for hver dag så dette er lovende enn så lenge ❤️ Fin økning her da🥰👏🏻👏🏻 1
89jenta Skrevet 9. februar 2022 #45 Skrevet 9. februar 2022 SuzsuZ skrev (10 minutter siden): 11 DPO Litt stikking på venstre side av magen, og mye utflod. Våkner fortsatt for tidlig, men ellers ingen kvalme som vanlig. Testene virker til å bli sterkere for hver dag så dette er lovende enn så lenge ❤️ 😍🥳 1
Prøver2021 Skrevet 9. februar 2022 #46 Skrevet 9. februar 2022 Åå, så fin stigning! Håper det er din tur nå ❤️ 1
Elise93 Skrevet 9. februar 2022 #47 Skrevet 9. februar 2022 SuzsuZ skrev (2 timer siden): 11 DPO Litt stikking på venstre side av magen, og mye utflod. Våkner fortsatt for tidlig, men ellers ingen kvalme som vanlig. Testene virker til å bli sterkere for hver dag så dette er lovende enn så lenge ❤️ Veldig bra økning her 👏👏❤️ gratulerer så mye! 💞 1
Sexybby Skrevet 9. februar 2022 #48 Skrevet 9. februar 2022 SuzsuZ skrev (2 timer siden): 11 DPO Litt stikking på venstre side av magen, og mye utflod. Våkner fortsatt for tidlig, men ellers ingen kvalme som vanlig. Testene virker til å bli sterkere for hver dag så dette er lovende enn så lenge ❤️ Wow ser veldig lovende ut😍😍😍 Kvalmen trenger ikke komme i det hele tatt, var dritt dårlig sist svangerskap, og nå er jeg i uke 9 og ikke kjent noe spesielt til det bortsett fra etter dusjen med blodtrykksfall😂❤️ 1
SuzsuZ Skrevet 10. februar 2022 Forfatter #49 Skrevet 10. februar 2022 Litt svakere test i morges enn i går da begynner tankene å gå med en gang..får se i morgen 🤞 1
Love90 Skrevet 10. februar 2022 #50 Skrevet 10. februar 2022 SuzsuZ skrev (50 minutter siden): Litt svakere test i morges enn i går da begynner tankene å gå med en gang..får se i morgen 🤞 Jeg fikk også litt svakere idag. Prøv med et annet merke, clear blue plus. Tror de babyplan testene er dårlige på å se økning altså! ❤️ 1
89jenta Skrevet 10. februar 2022 #51 Skrevet 10. februar 2022 SuzsuZ skrev (1 time siden): Litt svakere test i morges enn i går da begynner tankene å gå med en gang..får se i morgen 🤞 håper du får sterkere steker, skjønner så godt at tankene begynner med en gang.. jeg gikk over fra strimler til CB digital. Ble litt tullete av å måle og sammenligne strimlene.. men man vil jo så fjerne følge med, og at strekene skal bli sterkere! 🥰 synes mine var svake fra til en uke etter IKM egentlig 😅 1
SuzsuZ Skrevet 10. februar 2022 Forfatter #52 Skrevet 10. februar 2022 5 hours ago, Love90 said: Jeg fikk også litt svakere idag. Prøv med et annet merke, clear blue plus. Tror de babyplan testene er dårlige på å se økning altså! ❤️ Jeg har bare 2 clearblue digitale så tenker å ta første 15 dpo så en uke etter 💕 jeg ønsker å tro at det bare er varierende pigment i test/forskjellig urin konsentrasjon. Jeg er også litt mer uggen i dag og testen i kveld virka sterkere enn morgen urinen så det var oppløftende ☺️
SuzsuZ Skrevet 10. februar 2022 Forfatter #53 Skrevet 10. februar 2022 4 hours ago, 89jenta said: håper du får sterkere steker, skjønner så godt at tankene begynner med en gang.. jeg gikk over fra strimler til CB digital. Ble litt tullete av å måle og sammenligne strimlene.. men man vil jo så fjerne følge med, og at strekene skal bli sterkere! 🥰 synes mine var svake fra til en uke etter IKM egentlig 😅 Ja fort å tenke på at det går galt men skal skjerpe meg! Jeg har tenkt å droppe strinmel testingen fra nå av, brukte nettopp siste strimmel og den så bra ut. Begynner med digital fra 15 dpo og stopper når jeg evt får 3+ 💕 1
SuzsuZ Skrevet 10. februar 2022 Forfatter #54 Skrevet 10. februar 2022 12 dpo Litt mer uggen i dag, ‘bobling’ i magen. Siste test er fra nå 12 dpo kveld og tenker jeg kan slappe av litt ❤️ 1
SuzsuZ Skrevet 11. februar 2022 Forfatter #55 Skrevet 11. februar 2022 13 DPO Fant en Make Sure test og den er det sterkeste jeg har sett i tidlig graviditet på disse 3 siste gangene jeg har vært gravid ☺️Følte meg litt mer uggen i går men ikke i nærheten av virkelig kvalme, vet ikke om jeg vil at det skal komme eller ikke. For da vet jeg jeg blir omtrent sengeliggende i ukesvis..men på en måte så er det en påminnelse om at alt er ok. Ett svangerskap uten kvalme hadde vært helt fantastisk! 2
Sexybby Skrevet 11. februar 2022 #56 Skrevet 11. februar 2022 SuzsuZ skrev (9 minutter siden): 13 DPO Fant en Make Sure test og den er det sterkeste jeg har sett i tidlig graviditet på disse 3 siste gangene jeg har vært gravid ☺️Følte meg litt mer uggen i går men ikke i nærheten av virkelig kvalme, vet ikke om jeg vil at det skal komme eller ikke. For da vet jeg jeg blir omtrent sengeliggende i ukesvis..men på en måte så er det en påminnelse om at alt er ok. Ett svangerskap uten kvalme hadde vært helt fantastisk! Ååå se der😍😍😍 1
Katrin94 Skrevet 11. februar 2022 #57 Skrevet 11. februar 2022 Wow! Så sterk og fin test! Nå tenke rjeg virkelig det er på tide å gratulere ☺️🥳 Hurra! Gratulerer så mye 💕 Håper du slipper unna kvalmen 🥰
SuzsuZ Skrevet 11. februar 2022 Forfatter #59 Skrevet 11. februar 2022 6 hours ago, Katrin94 said: Wow! Så sterk og fin test! Nå tenke rjeg virkelig det er på tide å gratulere ☺️🥳 Hurra! Gratulerer så mye 💕 Håper du slipper unna kvalmen 🥰 6 hours ago, Prøver2021 said: Åå så gøy!! Gratulerer ❤️ Tusen takk! Håper på denne 💕
SuzsuZ Skrevet 11. februar 2022 Forfatter #60 Skrevet 11. februar 2022 13 dpo Ville teste med digitalt og fikk ‘bare gravid 1-2’ og er jo 4+1 i dag men tar det med en klype salt..tester på nytt med digital om en uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå