Sexybby Skrevet 22. mars 2022 #81 Del Skrevet 22. mars 2022 SuzsuZ skrev (1 minutt siden): Jeg var kjempedårlig. Så trøtt og kvalm. Mistet i uke 9. Så jeg tar en liten pause nå og må komme tilbake ❤️ Hvordan går det med deg? Fryktelig trist å høre❤️❤️ Klem❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 22. mars 2022 #82 Del Skrevet 22. mars 2022 SuzsuZ skrev (59 minutter siden): Jeg var kjempedårlig. Så trøtt og kvalm. Mistet i uke 9. Så jeg tar en liten pause nå og må komme tilbake ❤️ Hvordan går det med deg? Neij, så trist å høre😞 så du mistet nå nettopp da? 😞 Håper det går bra med deg! Er virkelig tøft å miste, hvertfall når man snart når uke 12…. Gode klemmer til deg❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 22. mars 2022 Forfatter #83 Del Skrevet 22. mars 2022 39 minutter siden, Love90 said: Neij, så trist å høre😞 så du mistet nå nettopp da? 😞 Håper det går bra med deg! Er virkelig tøft å miste, hvertfall når man snart når uke 12…. Gode klemmer til deg❤️ Ja mistet forrige uke 💔 Men gir ikke opp, må bare prøve igjen når jeg har samla styrken igjen 🥰 Takk for klemmer begge❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 22. mars 2022 #84 Del Skrevet 22. mars 2022 Det var utrolig trist lesing 🥺 Mange klemmer til deg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 22. mars 2022 #85 Del Skrevet 22. mars 2022 Så utrolig trist å høre 😰 Klemmer til deg 💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 22. mars 2022 #86 Del Skrevet 22. mars 2022 Ånei, så trist å lese 😔❤️ håper alt går bra med dere ❤️ stor klem! 💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 23. mars 2022 Forfatter #87 Del Skrevet 23. mars 2022 Takk dere er gode ❤️ Jeg kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 28. mars 2022 #88 Del Skrevet 28. mars 2022 Åå nei.. så utrolig trist å lese. Så deg på IKM April nå og kunne jo huske du var gravid sist jeg var her inne. Huff, masse klemmer til deg! ❤ Krysser fingrene for spire som sitter godt fast neste gang! 🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 30. mars 2022 Forfatter #89 Del Skrevet 30. mars 2022 On 3/28/2022 at 11:32 AM, s0la said: Åå nei.. så utrolig trist å lese. Så deg på IKM April nå og kunne jo huske du var gravid sist jeg var her inne. Huff, masse klemmer til deg! ❤ Krysser fingrene for spire som sitter godt fast neste gang! 🤞🤞 Takk ❤️ Håper å kunne forvente en IKM i April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 30. mars 2022 Forfatter #90 Del Skrevet 30. mars 2022 Det er 2 uker siden SA og jeg har fortsatt litt spotting så må holde meg unna aksjelegging til det er stoppet opp. Graviditetstest er fortsatt positiv men svakere og svakere for hver dag nå. Ønsker å se en negativ graviditetstest så kan jeg teste for eggløsning. Tror EL kommer ganske raskt etter test blir veeeeldig svak eller blenda. Jeg fikk EL 3 dager etter forrige SA men da tidligere i uke 6. Da blødde jeg i over 6 uker. Denne gangen er det heldigvis gått litt raskere. Kjenner jeg blir både psykisk og fysisk sliten av dette. Jeg leser at flere opplever å bli raskt gravide igjen etter å ha mista så jeg håper ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 30. mars 2022 #91 Del Skrevet 30. mars 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 30. mars 2022 #92 Del Skrevet 30. mars 2022 1 hour ago, SuzsuZ said: Det er 2 uker siden SA og jeg har fortsatt litt spotting så må holde meg unna aksjelegging til det er stoppet opp. Graviditetstest er fortsatt positiv men svakere og svakere for hver dag nå. Ønsker å se en negativ graviditetstest så kan jeg teste for eggløsning. Tror EL kommer ganske raskt etter test blir veeeeldig svak eller blenda. Jeg fikk EL 3 dager etter forrige SA men da tidligere i uke 6. Da blødde jeg i over 6 uker. Denne gangen er det heldigvis gått litt raskere. Kjenner jeg blir både psykisk og fysisk sliten av dette. Jeg leser at flere opplever å bli raskt gravide igjen etter å ha mista så jeg håper ❤️ ❤ Huff, det er forståelig... Det er så sårt. Ja, jeg opplevde også å bli raskt gravid igjen etter jeg mistet. Men man kan ikke noe for å undre på hvem det ville blitt. 😥 Masse klemmer og lykke til 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #93 Del Skrevet 31. mars 2022 (endret) Jeg hadde bare lysebrunt ved dobesøk i morges og følte muligens eggløsning stikking, men ikke sikker. Så for å ikke gå glipp av en eventuell eggløsning nå så la vi inn aksjer i morges. Med grundig dusjing først, så da håper jeg at jeg ikke pådrar meg noe. Nå blir det en pause på noen dager, har fortsatt svak pos graviditetstest. Endret 31. mars 2022 av SuzsuZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 1. april 2022 Forfatter #94 Del Skrevet 1. april 2022 Sterkere EL test i dag, kan det være EL allerede mon tro? Eller er det bare utslag på hcg? Nederste er graviditets testen. graviditets testen har blitt svakere mens eggløsning sterkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 2. april 2022 Forfatter #95 Del Skrevet 2. april 2022 Nå har det vært litt blanding av rosa utflod og brunlig igjen så nå må jeg bare vente til negativ graviditets test, forhåpentligvis snart. Tror det er best for kroppen å vente til 1 mens så prøve igjen, men spørs om tålmodigheten er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 2. april 2022 #96 Del Skrevet 2. april 2022 (endret) Håper testen snart blir negativ 🥰🤞 kjedelig å vente.. Men man må bare vente til kroppen har stabilisert seg og smøre seg med tålmodighet 😴 selv fikk jeg EL ca 1 måned etter SA. Endret 2. april 2022 av Elise93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 29. april 2022 Forfatter #97 Del Skrevet 29. april 2022 Endelig kommer EL tror jeg - estimerer at det er i morgen 30.04.22 🤩🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 29. april 2022 #98 Del Skrevet 29. april 2022 Masse lykke til denne pp ✨✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 29. april 2022 Forfatter #99 Del Skrevet 29. april 2022 2 hours ago, 89jenta said: Masse lykke til denne pp ✨✨ Takk! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 1. mai 2022 Forfatter #100 Del Skrevet 1. mai 2022 On 4/29/2022 at 2:42 PM, 89jenta said: Masse lykke til denne pp ✨✨ Takk! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå