Love90 Skrevet 11. februar 2022 #61 Del Skrevet 11. februar 2022 SuzsuZ skrev (33 minutter siden): 13 dpo Ville teste med digitalt og fikk ‘bare gravid 1-2’ og er jo 4+1 i dag men tar det med en klype salt..tester på nytt med digital om en uke Såå fin økning til idag👏🏻👏🏻👏🏻 Vet ikke helt hvordan du regner svangerskaps dager/uker. Men hvis du er 13 dpo, så er det vel 13 dager siden eggløsning, sett bort ifra mensdagen, man må regne fra den dagen man hadde eggløsning, så da er det fortsatt to dager til du er 4+1, og helt normalt å ikke få 2-3 på 13 dpo, de fleste må komme over uke 4 for å få 2-3 😊 legene og gyn regner svangerskapsuker fra siste mens, men ettersom du vet når eggløsning var så vet du 100% sikkert hvilken dag/uke du er😊 er derfor folk blir rettet opp i termin og hvor langt de er på vei på ordinær ultralyd fordi de hadde eggløsning før eller senere enn det mensterminen viser 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 11. februar 2022 Forfatter #62 Del Skrevet 11. februar 2022 39 minutter siden, Love90 said: Såå fin økning til idag👏🏻👏🏻👏🏻 Vet ikke helt hvordan du regner svangerskaps dager/uker. Men hvis du er 13 dpo, så er det vel 13 dager siden eggløsning, sett bort ifra mensdagen, man må regne fra den dagen man hadde eggløsning, så da er det fortsatt to dager til du er 4+1, og helt normalt å ikke få 2-3 på 13 dpo, de fleste må komme over uke 4 for å få 2-3 😊 legene og gyn regner svangerskapsuker fra siste mens, men ettersom du vet når eggløsning var så vet du 100% sikkert hvilken dag/uke du er😊 er derfor folk blir rettet opp i termin og hvor langt de er på vei på ordinær ultralyd fordi de hadde eggløsning før eller senere enn det mensterminen viser 😄 Herlighet takk for at du minnet meg på dette! 😍Jeg så bare på pregnancy appen men der sto det mens dato ja og 28 dagers syklus mens EL var 3 dager senere. Så det stemmer at jeg er 3+6 i dag 😅🙈 Blir fort stressa av alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 11. februar 2022 #63 Del Skrevet 11. februar 2022 SuzsuZ skrev (15 minutter siden): Herlighet takk for at du minnet meg på dette! 😍Jeg så bare på pregnancy appen men der sto det mens dato ja og 28 dagers syklus mens EL var 3 dager senere. Så det stemmer at jeg er 3+6 i dag 😅🙈 Blir fort stressa av alt Ja, er veldig fort å glemme oppi alt, ting går i surr🙈🙈 så også at du har et barn fra før, så regnet med du visste det men bare hadde regnet feil😅 men ser da veldig lovende ut nå da😄👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 11. februar 2022 Forfatter #64 Del Skrevet 11. februar 2022 1 hour ago, Love90 said: Ja, er veldig fort å glemme oppi alt, ting går i surr🙈🙈 så også at du har et barn fra før, så regnet med du visste det men bare hadde regnet feil😅 men ser da veldig lovende ut nå da😄👏🏻 Jeg har 2 fra før til og med, men det begynner å bli noen år siden 🙈😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 14. februar 2022 Forfatter #65 Del Skrevet 14. februar 2022 16 dpo - 4+2 Da tror jeg denne spiren sitter, testene går fremdeles den rette veien og jeg prøver å vente med å teste med digital til 5+2 for å se om den bikker over til 3+ 💕 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 14. februar 2022 #66 Del Skrevet 14. februar 2022 SuzsuZ skrev (8 minutter siden): 16 dpo - 4+2 Da tror jeg denne spiren sitter, testene går fremdeles den rette veien og jeg prøver å vente med å teste med digital til 5+2 for å se om den bikker over til 3+ 💕 Så herlig😄👏🏻👏🏻 Også at vi bare har en dag mellom åss😄 måtte spirene våre holde🤞🏻🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 14. februar 2022 Forfatter #67 Del Skrevet 14. februar 2022 3 hours ago, Love90 said: Så herlig😄👏🏻👏🏻 Også at vi bare har en dag mellom åss😄 måtte spirene våre holde🤞🏻🤞🏻❤️ Veldig artig! Har du en graviditetsdagbok? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 14. februar 2022 Forfatter #68 Del Skrevet 14. februar 2022 16 dpo - 4+2 Måtte bare ta en ny digital. Fikk denne nå 💕 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 14. februar 2022 #69 Del Skrevet 14. februar 2022 SuzsuZ skrev (3 timer siden): 16 dpo - 4+2 Da tror jeg denne spiren sitter, testene går fremdeles den rette veien og jeg prøver å vente med å teste med digital til 5+2 for å se om den bikker over til 3+ 💕 Ååå gratulerer sååå mye❤️❤️🤰🏽 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 14. februar 2022 #70 Del Skrevet 14. februar 2022 SuzsuZ skrev (4 timer siden): 16 dpo - 4+2 Måtte bare ta en ny digital. Fikk denne nå 💕 Weee 😍😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 15. februar 2022 #71 Del Skrevet 15. februar 2022 SuzsuZ skrev (På 14.2.2022 den 11.41): 16 dpo - 4+2 Da tror jeg denne spiren sitter, testene går fremdeles den rette veien og jeg prøver å vente med å teste med digital til 5+2 for å se om den bikker over til 3+ 💕 Ååå så fin og sterk strek 😍 gratulerer så masse!! 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 16. februar 2022 #72 Del Skrevet 16. februar 2022 SuzsuZ skrev (På 14.2.2022 den 15.22): 16 dpo - 4+2 Måtte bare ta en ny digital. Fikk denne nå 💕 Juhuu🤩🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 20. februar 2022 Forfatter #73 Del Skrevet 20. februar 2022 5+1 Bittelitt mer uggen i morges, ellers veldig trøtt og sulten, fikk nettop 3+ på clearblue digital så jeg tror jeg jammen denne spiren blir 😍💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 20. februar 2022 #74 Del Skrevet 20. februar 2022 SuzsuZ skrev (37 minutter siden): 5+1 Bittelitt mer uggen i morges, ellers veldig trøtt og sulten, fikk nettop 3+ på clearblue digital så jeg tror jeg jammen denne spiren blir 😍💕 Hurra for å makset den 🥰 tenker å ta imorgen jeg også (5+3 da) veldig nervøs for jeg kjenner ikke så mye av denne graviditeten enda🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 20. februar 2022 #75 Del Skrevet 20. februar 2022 SuzsuZ skrev (39 minutter siden): 5+1 Bittelitt mer uggen i morges, ellers veldig trøtt og sulten, fikk nettop 3+ på clearblue digital så jeg tror jeg jammen denne spiren blir 😍💕 Åå blir så glad på dine vegne🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 20. februar 2022 Forfatter #76 Del Skrevet 20. februar 2022 50 minutter siden, Sexybby said: Åå blir så glad på dine vegne🥰 Takk💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 20. februar 2022 Forfatter #77 Del Skrevet 20. februar 2022 52 minutter siden, Love90 said: Hurra for å makset den 🥰 tenker å ta imorgen jeg også (5+3 da) veldig nervøs for jeg kjenner ikke så mye av denne graviditeten enda🤷♀️ Takk og masse lykke til i morgen! 🤞Er mange som ikke får 3+ før senere også ☺️ Jeg har ikke kjent på så mye nå som tidligere svangerskap. De sier det er like vanlig og vi er fortsatt veldig tidlig 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 20. februar 2022 #78 Del Skrevet 20. februar 2022 SuzsuZ skrev (4 timer siden): 5+1 Bittelitt mer uggen i morges, ellers veldig trøtt og sulten, fikk nettop 3+ på clearblue digital så jeg tror jeg jammen denne spiren blir 😍💕 Denne spira skal bli 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 25. februar 2022 #79 Del Skrevet 25. februar 2022 Hvordan går det med deg? Har du mye symptomer?😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 22. mars 2022 Forfatter #80 Del Skrevet 22. mars 2022 Jeg var kjempedårlig. Så trøtt og kvalm. Mistet i uke 9. Så jeg tar en liten pause nå og må komme tilbake ❤️ Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå