Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Hulderen skrev (3 minutter siden):

Dette er den første episoden jeg har sett fra markedet. Så jeg lurer på om Øyunn hadde rett? Har de andre også kjøpt varer som bare var til storbonden og hjelperne?

Nei, dette var bare tullball. All ære til Vebjørn som ikke var med på dette.

Endret av Tipponull
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Serendipity.x skrev (25 minutter siden):

Skal du virkelig påstå at det jeg sa ikke stemmer? Legg merke til at jeg også skrev: "hele". Det betyr selvfølgelig ikke alle. Men det blir for dumt å motsi meg her altså. Til og med kusinene mine som har vokst opp utenfor Oslo, som har begynt på Kuben VGS snakker kebab-norsk nå. Selv har jeg gått på Stovner VGS, jeg har vokst opp med denne generasjonen. Til og med jeg fikk kebab-norsk tendenser som jeg heldigvis har klart å legge av meg hahah.

Har jeg påstått at det du skriver ikke stemmer? Jeg bare påpeker at jeg ikke har samme erfaring…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (28 minutter siden):

Synes forøvrig dette som Tomine sier i VG er ganske så spot on:

Tomine synes det er rart å se hvordan Niklas Baarli (32) var med henne der inne kontra hva han sier i kamera når hun ikke hører. Blant annet reagerte hun på det han sa om tårene hennes.

– Tomine Harket griner ... Det har vel ikke gått over 12 timer en gang. Og der sitter hun og sipper! Det går jo ikke an. (...) Her får du null støtte av meg. Nå må du ta deg sammen, sier Niklas til TV-kamera.

– Jeg ønsker ikke å kaste noen under bussen, men jeg syntes det var spesielt å se at han ikke hadde forståelse. Men han ville vel fremstå gøyal, sier Tomine.

– Grunnen til at jeg gråt, var mange personlige ting og andre ting jeg observerte. Og Niklas var annerledes der inne enn han er til vanlig.

Niklas kommer jammen ikke bra ut av dette intervjuet med Tomine, verdt å lese.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/8Qzgnd/ute-av-farmen-foelte-meg-veldig-manipulert

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/26/2022 at 3:47 PM, shab said:

Men dere.. Legger dette i spoiler, fordi jeg har sett onsdagens episode.

Hide contents

For første gang i farmen-historien viser de at en deltager ber... Hvorfor viser de Adam be? Hva prøver de på? Jeg synes det var litt ubehagelig. Vi har jo hatt med mange ekstremt religiøse, f.eks Andreas. Og i år har vi jo selveste Vebjørn. Jeg forstår ikke helt hva de prøver på.

Nå har jo vi hatt  prest tidligere med både velsignelser og dåp, så er jo ikke noe nytt sånn sett. Hvorfor tror du de «prøver» på noe?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (40 minutter siden):

Det er helt skremmende hvordan gjengen på Farmen klarte å manipulere Tomine til å velge den andrekjemperen hun hadde størst sjanse til å tape mot. Hun burde ha valgt Sofie, da ville hun vunnet nærmest uansett hvilken gren som ble valgt. Håper inderlig at hun ikke velger Sofie til neste storbonde.

Utenom at hun lot seg manipulere, så har Tomine vist en veldig god figur der inne. Hun gav litt dårlig førsteinntrykk med de lange neglene, men etter det har hun bare vært helt fantastisk!

Tomine uttaler til VG i nå i kveld, at det er Niklas som er «master manipulator» inne på farmen.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (37 minutter siden):

Niklas kommer jammen ikke bra ut av dette intervjuet med Tomine, verdt å lese.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/8Qzgnd/ute-av-farmen-foelte-meg-veldig-manipulert

Nå hører vi jo kun Tomine sin side av saken.

Og jeg mener det blir litt tynt å klage på at man ble manipulert. Hun er en voksen kvinne, som tar egne valg.

Hun sto helt fritt til å velge noen andre enn Kjersti. Blir for dumt å kalle det manipulering når de andre kun spiller spillet. 

Synes det er så teit, i nesten alle reality serier skal de som ryke ut komme med masse unnskyldninger og gå i offerrollen på hvorfor de røk ut.

Hun valgte Kjersti av egen fri vilje, hun er ikke et barn. Hun valgte en for sterk konkurrent, røk ut. That’s it.

Dårlig å komme i etterkant å skylde på SE eller Niklas på hvorfor hun røk ut. Hun er ikke et barn.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serendipity.x skrev (1 time siden):

Skal du virkelig påstå at det jeg sa ikke stemmer? Legg merke til at jeg også skrev: "hele". Det betyr selvfølgelig ikke alle. Men det blir for dumt å motsi meg her altså. Til og med kusinene mine som har vokst opp utenfor Oslo, som har begynt på Kuben VGS snakker kebab-norsk nå. Selv har jeg gått på Stovner VGS, jeg har vokst opp med denne generasjonen. Til og med jeg fikk kebab-norsk tendenser som jeg heldigvis har klart å legge av meg hahah.

Det blir ikke for dumt å motsi deg om man har totalt motsatt erfaring. Jeg vokste opp på Romsås og gikk på skole på Ammerud, er ikke så gammel (midten av tyveårene)... Det var svært få helt etnisk norske i min omgangskrets eller på skolene jeg gikk på, men tilnærmet null kebabnorsk. Tror kanskje dette oppstår som et fenomen i enkelte gjenger bare, eller noe sånt. Kanskje sett på som ekstra "kult" blant unge rappere? Ikke vet jeg, men din virkelighet samsvarer i alle fall ikke med min 🙂

Til dagens episode - veldig fornøyd med utfallet av konkurransen, selv om Tomine også er grei. Adam og Øyunn irriterer meg mer enn tidligere... Men de er egentlig ikke de verste der inne synes jeg, ble bare litt vel mye når de fikk så mye fokus denne uka. Ser egentlig ikke så veldig frem til neste uke med Sofie som mest sannsynlige storbonde heller. Er vanligvis mer positivt anlagt enn negativ, hehe, men akkurat i denne sesongen blir det for mye kjipe greier synes jeg. Heldigvis er årets Torpet mye koseligere enn fjorårets, så det veier opp litt. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise er en slange som ville sende ut venninna si får å selv bli storbonde! 🤯🐍

Kjipt for henne at Ingrid er den hun liker mest der inne da! 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et litt tåpelig spørsmål siden jeg normalt ikke ser på farmen; er storbonden fredet fra tvekamp? Sofie må jo virkelig ha motivasjon for å bli storbonde for å manipulere Tomine på den måten. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Kjersti blir nok storbonde

Jeg håper det 🤞🏻Mest for å se fjeset til Niklas 😂

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (1 time siden):

Nei, dette var bare tullball. All ære til Vebjørn som ikke var med på dette.

Altså Vebjørn! 😍 den mannen der. Er det en kristen mann jeg mangler i mitt liv?! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (2 minutter siden):

Jeg håper det 🤞🏻Mest for å se fjeset til Niklas 😂

Blir det Sophie så blir det enda en kjip uke 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang Adams "kebabnorsk" så kan jeg egentlig ikke høre det så mye, dere som mener at han gjør det med vilje. For meg virker det som at han har veldig tydelig R'er og sånne ting kan værer vanskelig å legge om. Magdy fra Karpe, som er halvt egyptisk (og også har norsk mor) snakker med skarre R, tror dere at det er med vilje også? 😅 nei tror ikke det asså.

Ellers tror jeg han prøver å tilpasse seg der inne, det er ikke som om han sier wallah konstant eller noe sånt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (5 minutter siden):

Ang Adams "kebabnorsk" så kan jeg egentlig ikke høre det så mye, dere som mener at han gjør det med vilje. For meg virker det som at han har veldig tydelig R'er og sånne ting kan værer vanskelig å legge om. Magdy fra Karpe, som er halvt egyptisk (og også har norsk mor) snakker med skarre R, tror dere at det er med vilje også? 😅 nei tror ikke det asså.

Ellers tror jeg han prøver å tilpasse seg der inne, det er ikke som om han sier wallah konstant eller noe sånt. 

Enig😌 Man skjønner jo hva han sier? Selv om han bommer på visse ord og utrykk her og der, så er det jo forståelig? Helt latterlig teit å si at han ikke kan språket av den grunn.🤔 Hvor mye skal man ta han på liksom..💩

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Har sett dagens episode nå

Helt sykt at ingen prøvde å sabotere ukesoppdraget så upopulær som Adam har vært denne uken, hadde trodd at Niklas i det minste ville prøvd å sabotere. Så forferdelig ufortjent med kniv til Adam…

Og at de plutselig sliter sånn med mat nå trass i at de har smuglet inn alt mulig er bare helt latterlig, de har jo det laaangt bedre enn de på den vanlige farmen og de klager ikke like mye, bare wow..

Sniperbua synes jeg bare var et latterlig navn 😝 Typisk Call of Duty generasjonen :fnise:

Hvis Magnus Carlsen er med i en sesong så håper jeg at de har sjakk på markedet når han skal ditt slik at han får mangedoblet pengene demmes og så kjøper de hele markedet 😝

Helt fantastisk med han lensmannen 😁 Men skuffet over hvor lite reaksjoner på stjelingen fra sist gang det var. De skulle ha satt opp prisene på alt

Skikkelig imponert over Kjersti i tvekampen, en ordentlig rå dame! Håper hun kommer til finaleuken, det fortjener hun virkelig :)

Det MÅ jo ha vært iscenesatt! Med lensmannen som flyr etter den ungen, og at han ‘tilfeldigvis’ kommer akkurat når det filmes at de stjeler samme godteri som ble stjålet forrige uke. 

Og at Adam sier at det nå er bevist på TV at han er en dårlig tyv, som om det ikke var hans idé. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anemonen skrev (8 minutter siden):

Det MÅ jo ha vært iscenesatt! Med lensmannen som flyr etter den ungen, og at han ‘tilfeldigvis’ kommer akkurat når det filmes at de stjeler samme godteri som ble stjålet forrige uke. 

Og at Adam sier at det nå er bevist på TV at han er en dårlig tyv, som om det ikke var hans idé. 

De andre (statistene) spiller jo, men deltakerene gjør ikke det. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (3 timer siden):

Torpet: 

Skjul innhold

Var det bare meg som oppdaget at Farmen i dag spoilet hvem som var igjen på Torpet når Tomine gikk inn? For de alle 3 stod på trappa og tok imot henne når hun kom inn.

Jeg ble egentlig glad når jeg så det. Fortsatt ingenting imot Shabana, men Ole M., Mini og Marna altså. For en trio! At da Tomine nå også kom inn i den gjengen er jo helt suverent. Tror aldri det har skjedd at jeg har likt alle deltakerne på Torpet like mye. Det er hipp om happ for min del hvem som nå ryker ut. Jeg stemmer for: ingen ;) 

Men det blir vel Tomine mot Marna neste helg, siden de andre to er fredet. 

Jeg må skrive noen ord om Marna, for hun har imponert meg. Fy fader for en kvinne! Tvers igjennom genuin med fantastisk humør og væremåte. En fryd å ha på Torpet. 

Spoiler

Så det jeg også. Ekstremt irriterende, selv om jeg ble glad også, for jeg liker Ole Martin så godt! Tv2 er "gode" på å spoile, altså. Liker Shabana også, men Ole Martin, Mini og Marna er jo den perfekte trioen! Helt enig i det du skriver om Marna. Herlig dame! Jeg har nesten et lite girlcrush på henne, hehe 😍 Leser på sumo om det som skal skje på Torpet imorgen at Tomine sliter med å finne seg til rette, så kan jo hende hun trekker seg, selv om jeg håper hun blir.

Herlig at Kjersti vant! 💪🏻 Håper hun eller Ingrid blir storbonde, mest for å se trynet til Sofie Elise :fnise: Hun er jo så skråsikker på at hun skal bli storbonde, så kult om Tomine velger en annen. SE som storbonde ville blitt minst like ille som Adam! Ikke orker jeg så mye fokus på henne heller. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (13 minutter siden):
  Skjul innhold

Så det jeg også. Ekstremt irriterende, selv om jeg ble glad også, for jeg liker Ole Martin så godt! Tv2 er "gode" på å spoile, altså. Liker Shabana også, men Ole Martin, Mini og Marna er jo den perfekte trioen! Helt enig i det du skriver om Marna. Herlig dame! Jeg har nesten et lite girlcrush på henne, hehe 😍 Leser på sumo om det som skal skje på Torpet imorgen at Tomine sliter med å finne seg til rette, så kan jo hende hun trekker seg, selv om jeg håper hun blir.

Herlig at Kjersti vant! 💪🏻 Håper hun eller Ingrid blir storbonde, mest for å se trynet til Sofie Elise :fnise: Hun er jo så skråsikker på at hun skal bli storbonde, så kult om Tomine velger en annen. SE som storbonde ville blitt minst like ille som Adam! Ikke orker jeg så mye fokus på henne heller. 

Sa ikke Sophie at en av de riktige ble storbonde? Tror kanskje hun mente en i gjengen, og ikke henne selv.  Om Ingrid blir valgt så er jo Sophie trygg uansett. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 time siden):

Jeg har et litt tåpelig spørsmål siden jeg normalt ikke ser på farmen; er storbonden fredet fra tvekamp? Sofie må jo virkelig ha motivasjon for å bli storbonde for å manipulere Tomine på den måten. 

Ja det stemmer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...