Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Marvelous said:

Ikke sant? Ble så provosert av at hun ikke ville «røre småjentene». Ærlig talt, hvilke småjenter? Damer som snart fyller tredve? 🙄 Skulle nesten tro at den trioen var laget av papir så skjøre som hun fremstiller dem. Og selvfølgelig, Sophie Elise er omtrent fredet og får bare kosejobber så lenge Dorthe er storbonde.

Sophie Elise er fredet på gården så lenge Dorthe er storbonde.  Enig i det.  Begge har vel jobbet i Tv2. Så det blir vel litt team i de med tanke på det og? Samtidig så virker det som om Dorthe har en slags mammafølelse for henne 😅❤. Hun snakket om Sophie Elise som om det var "gulljenta" si på gården. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eloise12345 skrev (7 minutter siden):

Sophie Elise er fredet på gården så lenge Dorthe er storbonde.  Enig i det.  Begge har vel jobbet i Tv2. Så det blir vel litt team i de med tanke på det og? Samtidig så virker det som om Dorthe har en slags mammafølelse for henne 😅❤. Hun snakket om Sophie Elise som om det var "gulljenta" si på gården. 

De begge pluss Niklas jobber vel der nå?

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Cid said:

Ja det stemmer :). Derfor vil nok ingen av de velge hverandre som første eller andrekjempe, tenker jeg.

Jeg ville sikkert hatt problemer med å velge en kollega som første eller andrekjempe.. 😇🙄. Lett for at man vil automatisk jobbe på lag med dem på en måte. Stikkord i en bedrift er ofte: Teamarbeid og samarbeid. Så de skulle nok ikke valgt noen fra samme bedrift? 

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagsfrue skrev (Akkurat nå):

Dorthe er slitsom. Faktisk mer enn Sophie Elise. Hvem hadde trodd 🤷🏻‍♀️

Enig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hverdagsfrue said:

Dorthe er slitsom. Faktisk mer enn Sophie Elise. Hvem hadde trodd 🤷🏻‍♀️

Sophie Elise virker bare morsom og grei. :) . Hun overrasket meg. 😆

Men Dorthe er vel en som lar følelsene sine koke litt av og til.😅 Men jeg liker Dorthe også, men jeg må bli nærmere kjent med henne der inne for å vurdere henne mer. Hun har noen spesielle ting av og til som irriterer. Men tror at hun bare er en litt følsom type. 😅

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (15 minutter siden):

Sophie Elise jobbet ikke der da de spilte inn farmen. Det var først etterpå da Marte Bratberg skulle i permisjon at hun kom inn.

Men Dorthe og Sophie samarbeidet vel med et strikkeprosjekt før dette!? I tillegg var de med i «skal vi danse» sammen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tulla25j said:

Sophie Elise jobbet ikke der da de spilte inn farmen. Det var først etterpå da Marte Bratberg skulle i permisjon at hun kom inn.

Men Dorthe og Sophie samarbeidet vel med et strikkeprosjekt før dette!? I tillegg var de med i «skal vi danse» sammen.

Ja og bare det at de kjenner hverandre fra før betyr jo at de kan bli et slags team der inne. Noe det virker som om de er allerede. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem håper dere kommer inn som utfordrere? Jeg hadde syntes det var morsomt hvis Morten Ramm og Anette Bøe kom inn 😅 (De som har sett på torsdagsfilmen vil forstå hvorfor :P)

Eller Morten Ramm og Erik Solbakken

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Cid said:

Hvem håper dere kommer inn som utfordrere? Jeg hadde syntes det var morsomt hvis Morten Ramm og Anette Bøe kom inn 😅 (De som har sett på torsdagsfilmen vil forstå hvorfor :P)

Eller Morten Ramm og Erik Solbakken

Tone Damli , eller Tix 🤩.

Hvis ikke så tenker jeg at Kjersti Grini kan få inn tidligere lagkamerater som enten Cecilie Leganger, eller Susan Goksør. 🤣. Litt mer teamarbeid siden Tv2 allerede har et team inne 🤣🤣🤣🤣

Endret av Eloise12345
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (7 minutter siden):

Tone Damli , eller Tix 🤩.

Hvis ikke så tenker jeg at Kjersti Grini kan få inn tidligere lagkamerater som enten Cecilie Leganger, eller Susan Goksør. 🤣. Litt mer teamarbeid siden Tv2 allerede har et team inne 🤣🤣🤣🤣

Eller overraske oss og få inn Kong Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cid said:

Eller overraske oss og få inn Kong Harald

Det var noe 😅💖. Eller Durek. Vi kunne blitt bedre kjent med han på farmen. Vi trenger en amerikaner 😆💖

Endret av Eloise12345
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (11 minutter siden):

Det var noe 😅💖. Eller Durek. Vi kunne blitt bedre kjent med han på farmen. Vi trenger en amerikaner 😆💖

Aller helst vil jeg se Ola Conny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen

Nå har jeg lært et nytt ord:  andrehåndskrenk..  det var mange som mente at tv2 blåste en hendelse vel mye opp, og brukte den for alt den var verd, mens de gikk glatt unna andre hendelser. Typisk slike reklamefinansierte underholdningskanaler.  

Jeg har nettopp sett fredagens minutter av Torpet. Ble koselig da Mia kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (3 timer siden):

Nå har jeg lært et nytt ord:  andrehåndskrenk..  det var mange som mente at tv2 blåste en hendelse vel mye opp, og brukte den for alt den var verd, mens de gikk glatt unna andre hendelser. Typisk slike reklamefinansierte underholdningskanaler.  

Jeg har nettopp sett fredagens minutter av Torpet. Ble koselig da Mia kom.

Det var ikke Mia som kom 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...