Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 23.42):

Jeg kommer til å se serien. Synes som andre her at det er trist at ikke Samantha er med, men jeg tror det blir bra likevel. Denne serien er jo en fortsettelse av SATC, den blir annerledes fordi de er blitt eldre og kanskje lever på en annen måte enn før. Tror ikke det er meningen at dette skal være en ny Sex and the City :)

Anonymkode: d00c1...159

Husker noen på tv2 når de pratet om sex og singelliv for en del år siden, de nevnte at om de fortsetter å lage mer sex og singelliv så vil de snart bli som pantertanter siden de er blitt så mye eldre 😅 Og de er jo ikke så langt unna heller nå :P 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer til å se serien ja, men jeg går inn med samme forventningene som da Gilmore Girls kom med sin nye greie.. Det var ingen høydare overhodet, og kunnr godt vært foruten. Likevel litt artig å se hva som "ble av dem" i fortida, og å mimre litt om det man så av dem for så mange år siden. 

Anonymkode: 0ef5c...890

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, skal absolutt se! :)  Tror ikke det blir i nærheten av den gamle serien eller filmene, men tror det blir så bra som det kan bli etter så lang tid. Også lei for at Kim Catrall ikke skal være med, men .. jaja. En kan ikke få alt, vel?   Gleder meg til å se, men har ikke de helt store forventningene. Men det ER jo litt moro lell🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å se den, men helt uten forventninger. Syntes det er hyggelig når kjære serier kommer tilbake og man får møte karakterene igjen :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett hele serien i ettertid og det er så mye som bare er helt ute. 

Ser ut som oppfølgeren kjører i samme spor. Så uekte og overfladisk. Krampaktig. 

Anonymkode: 6a3a2...bce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 7.48):

So what? Herlighet!

Anonymkode: c809d...d57

Det var noe jeg la merke til, og jeg skjønner ikke hvorfor hun må bruke parykk. 

Anonymkode: 09ff6...a18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.12.2021 den 18.02):

Jeg er fortsatt sur for at Samantha ikke er med. Og jeg tror på Kim Cattrall som hevder SJP var ekskluderende mot henne (hvis man først skal velge side..). De kan UMULIG gjøre noe bra uten Samantha. Men det gjenstår å se. Skal ikke skaffe meg HBO Max før jeg hører den gjengse reaksjonen på serien.

Anonymkode: 2e593...abe

Ikke derfor. Hun kuttet kontakten pga at Sjp skrev noe på Instagram om broren ril Kim c, og det likte ikke Kim. Leste det selv, og det står forresten enda på ig🤗

Anonymkode: f297e...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke derfor. Hun kuttet kontakten pga at Sjp skrev noe på Instagram om broren ril Kim c, og det likte ikke Kim. Leste det selv, og det står forresten enda på ig🤗

Anonymkode: f297e...db2

hva da?

Anonymkode: 09ff6...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke derfor. Hun kuttet kontakten pga at Sjp skrev noe på Instagram om broren ril Kim c, og det likte ikke Kim. Leste det selv, og det står forresten enda på ig🤗

Anonymkode: f297e...db2

De har aldri hatt kjemi. Kim C har jo sagt at hun ble dårlig behandlet av SJP under innspillingen av serien. At hun ble fryst ut.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

hva da?

Anonymkode: 09ff6...a18

Jeg leste det jeg òg, og ble rimelig sjokkert. (Kim mistet broren sin på tragisk vis, og da SJP kommenterte med hjerte og ‘tenker på deg’ og sånne ting, la Kim ut en hel post om at det kunne hun bare la være, så falsk som hun hadde vært, ‘you’ve never been a friend’ og så videre av den typen, som om SJP kommenterte bare for å få kred) Dette ville jo Kim ikke skrevet om de faktisk var venner fra før, fra utsiden var ikke SJPs kommentar ille i det hele tatt.

Anonymkode: 2e593...abe

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nå (sammen med mannen 😁) sett igjennom hele Sex and the City (inkludert filmene) for å varme opp og skal iallefall se første episode av AJLT. Men det er veldig vanskelig å godta at Kim Cattrall ikke er med..Hun var helt unik i serien synes jeg. Må bare gi det en sjanse men ikke sikkert jeg kommer til å se alle episodene.

Anonymkode: 72b69...29b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har sett hele serien i ettertid og det er så mye som bare er helt ute. 

Ser ut som oppfølgeren kjører i samme spor. Så uekte og overfladisk. Krampaktig. 

Anonymkode: 6a3a2...bce

Hehe joda men man må ha det i bakhodet at dette er 20 år siden! Den er ikke tidløs den serien. Håper de klarer å holde tritt med hvordan ting er idag og ikke hvordan det var for 20 år siden 😊

Anonymkode: 72b69...29b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg leste det jeg òg, og ble rimelig sjokkert. (Kim mistet broren sin på tragisk vis, og da SJP kommenterte med hjerte og ‘tenker på deg’ og sånne ting, la Kim ut en hel post om at det kunne hun bare la være, så falsk som hun hadde vært, ‘you’ve never been a friend’ og så videre av den typen, som om SJP kommenterte bare for å få kred) Dette ville jo Kim ikke skrevet om de faktisk var venner fra før, fra utsiden var ikke SJPs kommentar ille i det hele tatt.

Anonymkode: 2e593...abe

Veldig spesielt å bli sur for noe sånt. Selv om man ikke er bestevenner så kan man faktisk føle empati for en person dersom vedkommende mister et søsken. Menmen, ikke dette som skal tas opp i tråden 😄

Anonymkode: ee687...4cf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har nå (sammen med mannen 😁) sett igjennom hele Sex and the City (inkludert filmene) for å varme opp og skal iallefall se første episode av AJLT. Men det er veldig vanskelig å godta at Kim Cattrall ikke er med..Hun var helt unik i serien synes jeg. Må bare gi det en sjanse men ikke sikkert jeg kommer til å se alle episodene.

Anonymkode: 72b69...29b

Enig. Karakteren Samantha Jones er helt fantastisk. Elsket de kjappe replikkene hennes, og måten hun omfavnet livet på❤️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2021 den 10.20):

Veldig spesielt å bli sur for noe sånt. Selv om man ikke er bestevenner så kan man faktisk føle empati for en person dersom vedkommende mister et søsken. Menmen, ikke dette som skal tas opp i tråden 😄

Anonymkode: ee687...4cf

Jeg synes ikke det er rart. Hvis de to ikke er venner (eller til og med har et dårlig forhold), er det klart KC ikke vil ha SJPs uekte, kreds-høstende kommentarer under en post som var både vond og viktig for henne selv.

Anonymkode: d03d1...e20

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2021 den 10.20):

Veldig spesielt å bli sur for noe sånt. Selv om man ikke er bestevenner så kan man faktisk føle empati for en person dersom vedkommende mister et søsken. Menmen, ikke dette som skal tas opp i tråden 😄

Anonymkode: ee687...4cf

Det er overhodet ikke spesielt å reagere på at noen som har fryst deg ut og behandlet deg dårlig prøver å vise utad at hun bare er snill og god mot deg. Det er rett og slett provoserende. Det handler om å ikke bli behandlet som en dørmatte og å stå opp for seg selv, og det synes jeg ikke er noe å kritisere Kim C for. Men det er min mening. 

Anonymkode: 5c86b...cbd

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg synes ikke det er rart. Hvis de to ikke er venner (eller til og med har et dårlig forhold), er det klart KC ikke vil ha SJPs uekte, kreds-høstende kommentarer under en post som var både vond og viktig for henne selv.

Anonymkode: d03d1...e20

 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er overhodet ikke spesielt å reagere på at noen som har fryst deg ut og behandlet deg dårlig prøver å vise utad at hun bare er snill og god mot deg. Det er rett og slett provoserende. Det handler om å ikke bli behandlet som en dørmatte og å stå opp for seg selv, og det synes jeg ikke er noe å kritisere Kim C for. Men det er min mening. 

Anonymkode: 5c86b...cbd

Jeg tolker ikke en kondolanse som "cred-høsting" eller lignende, jeg tenker at en kondolanse bare er det - en kondolanse. De aller færreste her i verden ville utnyttet en situasjon hvor en tidligere kollega har mistet et søsken, og uten at jeg kjenner SJP så tror jeg bedre om henne enn det. Men jeg skjønner hva dere mener, jeg tror bare ikke så ille om en person.

Anonymkode: ee687...4cf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...