Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Gjest laPistola

Kommer til og gi den sjanse, men tviler på at det blir det samme. Ikke noen ny « dille» , men det hadde jeg neppe fått om sex og singelliv var nytt i dag heller, « den gang» var det så nytt og vågalt på en måte. Veldig dumt at ikke samantha er med ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17.11 skrev (1 time siden):

Jeg håper ikke Miranda har blitt lesbisk, det hadde blitt for dumt. Forholdet mellom henne og Steve var alltid det som virket mest ekte for meg også.

Men serien kommer jeg nok til å sjekke ut uansett, selv om jeg ikke tror jeg kommer til å like den i nærheten av like godt som originalen.

Jeg visste faktisk ikke før nå at skuespilleren er lesbisk, så treig jeg er 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå 😍😍👏🏼

Hvordan skaffer jeg HBO max? 

Anonymkode: c809d...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (På 1.12.2021 den 4.14):

Nei. Ingen Samantha, Charlotte ser ut som en dukke, og hva i all verden kan dette nye gi oss? Jeg vil heller huske serien som det den var, morsom og sjarmerende

Har Cynthia parykk på seg?

Så sånn ut på promobildet.

Anonymkode: 09ff6...a18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (18 timer siden):

 

Synes det ser ut som Cynthia har på seg parykk..

Og Charlotte har blitt nevnt-botox deluxe.

Anonymkode: 09ff6...a18

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kristin Davis har ødelagt seg og fått putefjes.  Cynthia N kler ikke grått hår og Sarah J er dessverre for tynn, hun hadde kledd alderen mye bedre om hun veide 10 kg mer. Chris Noth er like kjekk selv om han tok øyelokkoperasjon før en av filmene for kanskje 10 år siden. 

Anonymkode: 17cac...7da

enig.

Anonymkode: 09ff6...a18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke klandre Kristin Davis for å fylle opp ansiktet etter all den kritikken Sarah Jessica Parker fikk for grått hår og rynker 🤯🤯 

Jeg absolutt elsker SATC men tror ikke jeg tørr å se dette, føler fallhøyden er alt for stor. Vet med sikkerhet at den ikke kommer til å slå originalserien så best case er den helt ok, og det vet jeg ikke om jeg gidder å bruke tid på 😅 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd for «Charlotte» var smellvakker like før innspillingen der. 

910AC4EC-4D84-4F27-AC0A-B1C5B70A2232.jpeg

Anonymkode: 1081f...8e9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Synes det ser ut som Cynthia har på seg parykk..

Og Charlotte har blitt nevnt-botox deluxe.

Anonymkode: 09ff6...a18

So what? Herlighet!

Anonymkode: c809d...d57

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Damer, vi må passe oss for å ikke gjøre det verre å være kvinner. Det er så lett å være enig i ting her, men faktum er at du er damned if you do, damned if you don't, enten er du for tynn og har masse rynker, eller så kritiseres du for botox-tryne. Vi må heller støtte hverandre. Tipper K. Davis ikke tok botox pga at hun selv syntes det var så vakkert, men pga press fra sånne som oss, direkte eller indirekte.

La oss fokusere mindre på utseende, og mer på innholdet i serien? Når den begynner? Ikke la kvinner være kvinner verst!

Anonymkode: 2cac8...510

AMEN! 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig enig, det er nesten umulig å bli eldre som kvinne i Hollywood uten at man kritiseres for det ene eller det andre. 

Men jeg synes det er trist å se de vakre kvinnene ødelegge ansiktet sitt sånn, det må være lov å si. Det er trist at samfunnet ikke bare kan la dem bli eldre. 

Anonymkode: ee687...4cf

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.12.2021 den 9.50):

Nja, jeg syns hun mistet det litt i de siste sesongene. Og hva skjedde i den andre filmen?? Hadde hun ansvaret der? Antrekkene der krysset linjen for leeeenge siden og er rett og slett latterlige.

Forresten er det store spekulasjoner om Miranda er blitt lesbisk. Det syns jeg i så fall er billig og blir da enda mer sur. De må gjerne ha en lesbisk karakter (det har de jo hatt, og Samantha hadde en tur innom lesbeland med 10-fingre-Maria), men Miranda? For åpenbart og  altfor billige woke-poeng.

Anonymkode: 2e593...abe

Enig med antrekkene i film 2. Virket som om de fokuserte kun på klær og mindre på handlingen. Ble utrolig skuffet over den🤨. Klærne var bare Nei!

Men må jo titte innom den nye serien, da😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer definitivt til å se serien, men det er mye jeg er bekymret for. Er også veldig skuffet over at Samantha ikke er med, blir liksom ikke det samme med bare tre av dem, og er litt redd de kommer til å endre personligheten til de andre for mye for å prøve å kompensere for Samathas fravær.

Er for øvrig helt enig med dere andre om at det er helt feil hvis Miranda skulle vise seg å være skeiv.

Anonymkode: d03d1...e20

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Damer, vi må passe oss for å ikke gjøre det verre å være kvinner. Det er så lett å være enig i ting her, men faktum er at du er damned if you do, damned if you don't, enten er du for tynn og har masse rynker, eller så kritiseres du for botox-tryne. Vi må heller støtte hverandre. Tipper K. Davis ikke tok botox pga at hun selv syntes det var så vakkert, men pga press fra sånne som oss, direkte eller indirekte.

La oss fokusere mindre på utseende, og mer på innholdet i serien? Når den begynner? Ikke la kvinner være kvinner verst!

Anonymkode: 2cac8...510

Kristin Davis har ikke botox tryne, hun har tatt for mye filler. 

Anonymkode: 17cac...7da

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal selvfølgelig se den siden jeg er blodfan av den originale serien. Men det blir tomt og rart uten Samantha, hun er jo den kuleste av alle! 💔 Har aldri hatt HBO Max, men må skaffe meg det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å se serien. Synes som andre her at det er trist at ikke Samantha er med, men jeg tror det blir bra likevel. Denne serien er jo en fortsettelse av SATC, den blir annerledes fordi de er blitt eldre og kanskje lever på en annen måte enn før. Tror ikke det er meningen at dette skal være en ny Sex and the City :)

Anonymkode: d00c1...159

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...