Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Ingen Samantha, Charlotte ser ut som en dukke, og hva i all verden kan dette nye gi oss? Jeg vil heller huske serien som det den var, morsom og sjarmerende

  • Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (1 minutt siden):

Nei. Ingen Samantha, Charlotte ser ut som en dukke, og hva i all verden kan dette nye gi oss? Jeg vil heller huske serien som det den var, morsom og sjarmerende

Det er gått mange år siden serien sluttet så da har de nok tenkt lenge over hvordan de skal ta det videre :) De har sagt at Samantha kanskje kan komme tilbake i en eventuell sesong 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal definitivt se den. Forventer ikke at den er som originalen. Filmene var jo dritkjipe, men ødela likevel ikke serien for meg. Men hallo, hva skjer med ansiktet til Charlotte? 😭

Anonymkode: 7c1e2...93b

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Skal definitivt se den. Forventer ikke at den er som originalen. Filmene var jo dritkjipe, men ødela likevel ikke serien for meg. Men hallo, hva skjer med ansiktet til Charlotte? 😭

Anonymkode: 7c1e2...93b

Jeg likte den første filmen men ikke den andre, jeg fulgte aldri med på serien men jeg likte den første filmen godt når jeg så den for noen år siden så jeg er spent på den nye serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Har gledet meg til nyheten om ny sesong ble sluppet i januar. 
selvsagt synd at det blir uten Samantha, men gleder meg like mye likevel!

Noen som vet om alle episodene slippes eller om det kun blir en i uken?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kommer nok til å se den, men er usikker på hva jeg forventer. Elsket serien, men prøver å glemme de dårlige filmene 😄 

Highhopes skrev (46 minutter siden):

Noen som vet om alle episodene slippes eller om det kun blir en i uken?

HBO pleier å legge ut en episode i uka. Hvertfall er det tilfellet med de seriene jeg følger med på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg. Håper de gjør noe gøy og humor ut av at Samantha ikke er med og at de ikke bare hopper over det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt sur for at Samantha ikke er med. Og jeg tror på Kim Cattrall som hevder SJP var ekskluderende mot henne (hvis man først skal velge side..). De kan UMULIG gjøre noe bra uten Samantha. Men det gjenstår å se. Skal ikke skaffe meg HBO Max før jeg hører den gjengse reaksjonen på serien.

Anonymkode: 2e593...abe

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (14 timer siden):

Nei. Ingen Samantha, Charlotte ser ut som en dukke, og hva i all verden kan dette nye gi oss? Jeg vil heller huske serien som det den var, morsom og sjarmerende

Kristin Davis har ødelagt seg og fått putefjes.  Cynthia N kler ikke grått hår og Sarah J er dessverre for tynn, hun hadde kledd alderen mye bedre om hun veide 10 kg mer. Chris Noth er like kjekk selv om han tok øyelokkoperasjon før en av filmene for kanskje 10 år siden. 

Anonymkode: 17cac...7da

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sikkert se, men Kristin Davis...

Why? Ingen rynker er verre enn dette. 

Anonymkode: 39360...f78

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt, men det blir ikke det samme uten Samantha. Hun er jo hele (sex)symbolet på Sex and the City etter min mening. :laugh: Uten henne så blir det litt platt. Men jeg er jo også veldig glad i Miranda da, og hun har så mange moments som man kan kjenne seg igjen i. Det blir jo ikke det samme som den originale serien, men det er jo artig at de lager en oppfølger så lenge etterpå. 

Teller ned! 

Anonymkode: 5c86b...cbd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å se den, men tviler litt på om jeg kommer til å like den. Det største tapet mener jeg er at Patricia Field ikke har ansvaret for klærne. Hun hadde en utrolig kul måte å kle dem opp på i den originale serien, og de ser ikke like bra ut i den nye serien.

Anonymkode: ee687...4cf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kommer til å se den, men tviler litt på om jeg kommer til å like den. Det største tapet mener jeg er at Patricia Field ikke har ansvaret for klærne. Hun hadde en utrolig kul måte å kle dem opp på i den originale serien, og de ser ikke like bra ut i den nye serien.

Anonymkode: ee687...4cf

Nja, jeg syns hun mistet det litt i de siste sesongene. Og hva skjedde i den andre filmen?? Hadde hun ansvaret der? Antrekkene der krysset linjen for leeeenge siden og er rett og slett latterlige.

Forresten er det store spekulasjoner om Miranda er blitt lesbisk. Det syns jeg i så fall er billig og blir da enda mer sur. De må gjerne ha en lesbisk karakter (det har de jo hatt, og Samantha hadde en tur innom lesbeland med 10-fingre-Maria), men Miranda? For åpenbart og  altfor billige woke-poeng.

Anonymkode: 2e593...abe

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke Miranda har blitt lesbisk, det hadde blitt for dumt. Forholdet mellom henne og Steve var alltid det som virket mest ekte for meg også.

Men serien kommer jeg nok til å sjekke ut uansett, selv om jeg ikke tror jeg kommer til å like den i nærheten av like godt som originalen.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nja, jeg syns hun mistet det litt i de siste sesongene. Og hva skjedde i den andre filmen?? Hadde hun ansvaret der? Antrekkene der krysset linjen for leeeenge siden og er rett og slett latterlige.

Forresten er det store spekulasjoner om Miranda er blitt lesbisk. Det syns jeg i så fall er billig og blir da enda mer sur. De må gjerne ha en lesbisk karakter (det har de jo hatt, og Samantha hadde en tur innom lesbeland med 10-fingre-Maria), men Miranda? For åpenbart og  altfor billige woke-poeng.

Anonymkode: 2e593...abe

Joda, enig der. Men synes de fortsatt så mye bedre ut der enn de gjør i den nye sesongen 😅

 

Og ja, blir alt for dumt om Miranda er lesbisk. Hun prøvde det jo i første (?) sesong? Blir rart om hun, 30 år etter, plutselig skal være lesbisk likevel. 

Anonymkode: ee687...4cf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda, enig der. Men synes de fortsatt så mye bedre ut der enn de gjør i den nye sesongen 😅

 

Og ja, blir alt for dumt om Miranda er lesbisk. Hun prøvde det jo i første (?) sesong? Blir rart om hun, 30 år etter, plutselig skal være lesbisk likevel. 

Anonymkode: ee687...4cf

(Kjenner jeg blir litt _for_ engasjert😄), men JA, NETTOPP! Miranda er ikke typen til å ha skjult noen lesbiske tendenser hos seg selv, hun hadde kjørt på fra dag én om det var det hun ville! Så helt out of character om de skriver inn noe sånt.

Hilsen hun som ikke engang skal ha HBO Max..

Anonymkode: 2e593...abe

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...