AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #121 Del Skrevet 9. desember 2021 Helt grusomt at Mr Big døde. Det ødela litt av av inntrykket og det er et stort tap for serien. Leste at skuespilleren som spiller Aidan kommer tilbake da og det hjelper litt. Synes Miranda var fullstendig puteklein og delvis også Charlotte, men hun var mer som jeg husker henne som type. Savnet også Samantha veldig serien trenger henne. Ikke kjempeimponert. Håper det tar seg opp. Anonymkode: 90acf...9fa 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 9. desember 2021 #122 Del Skrevet 9. desember 2021 Trist at Mr Big døde i første episoden ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. desember 2021 #123 Del Skrevet 9. desember 2021 Kjente jeg ble trist når jeg så Stanford siden skuespilleren er død Døde alt for ungt Men må si at jeg synes han holdt seg godt til siste slutt Synes også at Anthony holder seg utrolig bra for alderen med tanke på at han er 62, håper jeg holder meg like godt som han om 32 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #124 Del Skrevet 9. desember 2021 Jeg ble faktisk utrolig lei meg da Big døde. Jeg hadde sett for meg å kose meg med en sprudlende ny sesong (i alle fall første episode!), men så går den redd ned i kjelleren og alt er bare dystert! Hadde heller foretrukket at Big allerede var død da sesongen startet og at Carrie hadde kommet seg litt videre etter tapet hans. Anonymkode: 7c1e2...93b 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. desember 2021 #125 Del Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ble faktisk utrolig lei meg da Big døde. Jeg hadde sett for meg å kose meg med en sprudlende ny sesong (i alle fall første episode!), men så går den redd ned i kjelleren og alt er bare dystert! Hadde heller foretrukket at Big allerede var død da sesongen startet og at Carrie hadde kommet seg litt videre etter tapet hans. Anonymkode: 7c1e2...93b Hater når sentrale karakterer blir drept i en serie for da er der en trist stemning i mange episoder fremover 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. desember 2021 #126 Del Skrevet 9. desember 2021 Å se Stanford og Anthony prate om hvor heldige de er som har hverandre og så vet vi at om en sesong 2 kommer så vil nok Stanford være død der Håper ikke de recaster rollen, aldri likt når sånt blir gjort i serier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. desember 2021 #127 Del Skrevet 9. desember 2021 Uff så kleint når han gutten deres drev og hadde sex med kjæresten og dunket i veggen mens foreldrene hans sover på soverommet sitt rett ved siden av 🙈Jeg hadde aldri klart å bli ordentlig tent på noen og ha sex mens foreldrene mine var i samme hus 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #128 Del Skrevet 9. desember 2021 Noen tanker: -Virker som Miranda skal få et alkoholproblem? Og trolig bli lesbisk? -Personlighetene til Stanford og Anthony virket til å være byttet om! Nå var Stanford den dramatiske og urimelige og egoistiske, mens Anthony var den sindige og rolige. Veldig merkelig. -likte ikke at de gjorde så stort nummer av alle med annerledes hudfarge. Går det ikke an å ha svarte skuespillere uten å poengtere det til de grader? Blir veldig slitsomt, og Miranda som pleier å være så fornuftig? Skulle tro hun aldri hadde sett en svart person før, sånn som hun holdt på i forelesningstimen. Det blir veldig unaturlig og rart, må man nevne rasisme i annenhver setning for å lage et politisk korrekt tv-show? -trist med mr. Big… men jeg holdt på å rive meg i håret over at hun ikke ringte 911 med EN gang. -likte at de nevnte Samantha såpass mye, at hun ikke ble ignorert fra starten. tror dette blir bra, hvis de bare klarer å legge fra seg den slitsomme politiske korrektheten. Bedre å bare inkludere minoriteter i historien enn å gjøre så stort nummer av det. Artig å se damene igjen. Anonymkode: 2cac8...510 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucille Skrevet 9. desember 2021 #129 Del Skrevet 9. desember 2021 Betzy90 skrev (4 timer siden): Jeg synes det føles litt wannabee hele opplegget. Carrie er 55 år og sykt aktiv på Instagram og er med på en "trendy" podcast med en frekk og pretensiøs binær dame som er usedvanlig frekk, moraliserende og høytidelig. Føles veldig krampaktig hele serien dessverre. jeg synes egentlig det var gode illustrasjoner på hvordan vi bare ikke får "lov" å bli gamle og utdaterte lenger. Alle forventes å henge med som om vi er evige 20-åringer og aldri få se eldre ut enn 30-åringer. Ser frem til at disse tendensene blir løftet frem i en serie med damer som er kule OG 50+. Ellers synes jeg de løste det med Samantha fint når man så begge episodene i sammenheng, og jeg kommer ikke til å savne henne. Synes alltid den karakteren var en overdreven og lite troverdig karikatur 🤷♂️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucille Skrevet 10. desember 2021 #130 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Noen tanker: -Virker som Miranda skal få et alkoholproblem? Og trolig bli lesbisk? -Personlighetene til Stanford og Anthony virket til å være byttet om! Nå var Stanford den dramatiske og urimelige og egoistiske, mens Anthony var den sindige og rolige. Veldig merkelig. -likte ikke at de gjorde så stort nummer av alle med annerledes hudfarge. Går det ikke an å ha svarte skuespillere uten å poengtere det til de grader? Blir veldig slitsomt, og Miranda som pleier å være så fornuftig? Skulle tro hun aldri hadde sett en svart person før, sånn som hun holdt på i forelesningstimen. Det blir veldig unaturlig og rart, må man nevne rasisme i annenhver setning for å lage et politisk korrekt tv-show? -trist med mr. Big… men jeg holdt på å rive meg i håret over at hun ikke ringte 911 med EN gang. -likte at de nevnte Samantha såpass mye, at hun ikke ble ignorert fra starten. tror dette blir bra, hvis de bare klarer å legge fra seg den slitsomme politiske korrektheten. Bedre å bare inkludere minoriteter i historien enn å gjøre så stort nummer av det. Artig å se damene igjen. Anonymkode: 2cac8...510 jeg oppfattet det ikke som politisk korrekthet i seg selv, men som en god illustrasjon på tidsånden og den vanskelige balansegangen mellom å forholde seg til rasisme på en bevisst måte uten å dette ned i woke white saviour-grøfta som Miranda gjorde. Dette er jo et tema i hverdagen til disse menneskene. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 10. desember 2021 #131 Del Skrevet 10. desember 2021 Kom meg halvveis inn i første episode. Jeg vet ikke helt, men jeg kjedet meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #132 Del Skrevet 10. desember 2021 Jeg klarer liksom ikke helt å bestemme meg... Sett de 2 første episodene nå. Første inntrykket 10 min inn i den første episoden var litt sånn; her skjer det jo ingenting, her sitter de bare å påpeker at de har blitt gamle og at ikke alle er så begeistret for det..Og at Carrie plutselig plukket opp mobilen og filmer, veldig liten detalje altså men hun kunne jo knapt bruke en mobil før! Samtidig så holder hun jo bare tritt med tiden.. Det ble så påfallende alt i første halvdelen av den første episoden synes jeg. Så mye pjatt for å vise at de følger med i tiden, for å påpeke det seerne kommer til å tenke (at de har blitt gamle) og all den politiske korrektheten. Miranda pleide ikke å være så nevrotisk og tåpelig! Og så likte jeg ikke at de viser de andre rollene sine tanker/meninger som når professoren står på t-banen og sier til kjæresten sin på telefon at en av studentene hennes står i nærheten (Miranda) og hvor kleint hun tydeligvis synes det er.. Klarer ikke helt å godta forklaringen deres angående Samantha. Hun er jo den som alltid har stilt opp for Carrie før, hu har aldri vært ekkel eller gjort noe urett så at vennskapet deres tok rett og slett slutt finner jeg vanskelig å tro på. Og hvorfor har de gjort Steve til en mann på 90 år?? Med den svake skjelvende stemmen og massivt hørseltap, det ble liksom litt for mye. Ja da han er 20 år eldre men her ble han 40 år eldre og irriterende. Spent på den nye karakteren som kom inn, hun fra podcasten. Hadde det ikke vært for den store tvisten på slutten av første episode så hadde jeg ikke sett videre. Kudos for at de tør å kjøre på der. Skjønte ikke greia med hun dama i begravelsen som virka snurt på Carrie..Men det er vel kanskje en tråd om plukkes opp videre etterhvert. og så hadde jeg egentlig ønsket meg et univers uten referanser til pandemien 😝 Anonymkode: 72b69...29b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #133 Del Skrevet 10. desember 2021 Jeg tror ikke de hadde fått med seg Chris Noth dersom han ikke fikk dø med én gang 😄 Men ja, de kunne like gjerne startet med at han var død fra før. Selv om jeg egentlig synes det var godt å se at de hadde det så fint, og fikk ut litt følelser da han døde. Hjerteskjærende scene, selv om ja, det var kjempeirriterende at hun ikke ringte 911! Han var jo ikke død ennå. Jeg trodde jeg skulle være mer plaget av fjeset til Charlotte, men når jeg tenker på det så ser jeg for meg at Charlotte faktisk hadde gått til steget og tatt fillers også - husker jo bursdagen hennes i Las Vegas 😄 Anonymkode: ee687...4cf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #134 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønte ikke greia med hun dama i begravelsen som virka snurt på Carrie..Men det er vel kanskje en tråd om plukkes opp videre etterhvert. Anonymkode: 72b69...29b Susan Sharon var jo helt sprø i den originale serien også 😄 Anonymkode: ee687...4cf 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #135 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Susan Sharon var jo helt sprø i den originale serien også 😄 Anonymkode: ee687...4cf Ja jeg klarer ikke heeeelt å plassere henne.. Var det hun som var gift med han sure fyren som kjefta dem opp på natten da de kom hjem fra byen? Anonymkode: 72b69...29b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmuleSMitt Skrevet 10. desember 2021 #136 Del Skrevet 10. desember 2021 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmuleSMitt Skrevet 10. desember 2021 #137 Del Skrevet 10. desember 2021 Susan Sharon... Det handlet blant annet om en kashmirgenser Ellers er jeg veldig fornøyd med de to første episodene. Synes dette virker lovende, og henger meg ikke opp i verken hvordan de er levende organismer som alle oss andre som endrer utseende etterhvert som de blir eldre, ei heller at Miranda, som alltid har vært litt rar, er muligens enda rarere nå. Er veldig glad for at vi får en fortsettelse av SatC. Det er karakterer jeg har blitt glad i, og å få muligheten til å se mer av de er et eneste stort privilegie. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 10. desember 2021 #138 Del Skrevet 10. desember 2021 16 hours ago, Hannah80 said: Callie fra Grey's er jo ikke til å kjenne igjen. Nå som ikke-binær person. Og en fullstendig uinteressant karakter. DER er det jeg har henne fra ja, TAKK! Ødela hele de to første episodene for meg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 10. desember 2021 #139 Del Skrevet 10. desember 2021 Altså... Big hadde overlevd så lenge og da Carrie endelig kommer hjem gidder hun ikke engang ringe etter ambulanse? Han kunne fint ha overlevd, hele den scenen var bare helt på trynet. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #140 Del Skrevet 10. desember 2021 Nutz skrev (9 minutter siden): Altså... Big hadde overlevd så lenge og da Carrie endelig kommer hjem gidder hun ikke engang ringe etter ambulanse? Han kunne fint ha overlevd, hele den scenen var bare helt på trynet. Enig i at selve scenen var tåpelig. Men at de "turde" å la den rollen dø synes jeg var "spennende". Anonymkode: 72b69...29b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå