Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2022


Lykkefrø

Anbefalte innlegg

Lykkefrø skrev (På 18.4.2022 den 22.51):

Ja, jeg er helt enig! 💛 Mye bedre å få komplimenter og slikt, uten den bemerkningen om at man er for stor eller liten. Har hørt begge deler, ut i fra hvordan jeg kler meg. Begynte bevist å skjule magen litt mer etter flere sa jeg var sååå stor. Da var jeg plutselig liten. 😂 Så kanskje det ikke stikker så dypt som det føles ut for meg likevel. 

Jeg skal også ha en vekstkontroll, men den er ikke før i uke 32! Så om vi ikke får sett lille i 3D da, så er jeg litt redd for at det blir for sent å få fine bilder. Spesielt siden jeg har morkaken foran. 🤔 Har du morkaken foran også? Ellers var det en lur tanke å vente og se om man fikk sett litt på vekstkontrollen. Kan jo hende vi får en annen jordmor denne gangen, og at hun har litt bedre tid. 🤞

Jeg får også ultralyd i uke 32 men det er fordi jeg er 42 år da. Får også en i uke 36. Synes det er litt mye jeg da. Synes det er stress å være på slike kontroller. Men det er jo for babyen sin skyld🥰 jeg har ikke fått så mye kommentarer på magen ennå men folk jeg ikke kjenner ser på meg og smiler, akkurat som om de sier « oi se der ja. Du hadde mage gitt» 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får ta opp igjen tråden med litt klaging 🙃

Omtrent fire mnd til termin og jeg begynner å se litt mørkt på det. Jeg føler meg altså så stor og sprengt! Hjelper ikke på at IBS-magen min med oppblåsthet/smerter/forstoppelse er tilbake (pga stress).. Det er også et rent h**vete på skolen nå, har veldig mye å gjøre på kort tid.. Med et hode som ikke kan konsentrere seg fullt og som alltid er trøtt, et bekken som begynner å skrangle av all sittinga (har konstant vondt i halebeinet, leste at det var tegn på bekkenløsning), tendenser til halsbrann (ille i kveld) og hormoner som raser så er det ikke så veldig enkelt 😅 Har også vært litt uggen igjen, kasta til og med opp to ganger forrige uke.. Nekter dog å gi meg.

Jeg sover heldigvis bedre (kjøpte en brukt c-formet ammepute til 40 kr som hjelper veldig nå som magesoving plutselig er umulig!), har sett et dult fra utsiden og nyter de små solpausene jeg unner meg. Jeg bare håper inderlig at noen av plagene gir seg når ferien starter og jeg kan ta bedre vare på meg selv 🥺

Håper det går bedre med dere andre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beautyblender skrev (10 minutter siden):

Får ta opp igjen tråden med litt klaging 🙃

Omtrent fire mnd til termin og jeg begynner å se litt mørkt på det. Jeg føler meg altså så stor og sprengt! Hjelper ikke på at IBS-magen min med oppblåsthet/smerter/forstoppelse er tilbake (pga stress).. Det er også et rent h**vete på skolen nå, har veldig mye å gjøre på kort tid.. Med et hode som ikke kan konsentrere seg fullt og som alltid er trøtt, et bekken som begynner å skrangle av all sittinga (har konstant vondt i halebeinet, leste at det var tegn på bekkenløsning), tendenser til halsbrann (ille i kveld) og hormoner som raser så er det ikke så veldig enkelt 😅 Har også vært litt uggen igjen, kasta til og med opp to ganger forrige uke.. Nekter dog å gi meg.

Jeg sover heldigvis bedre (kjøpte en brukt c-formet ammepute til 40 kr som hjelper veldig nå som magesoving plutselig er umulig!), har sett et dult fra utsiden og nyter de små solpausene jeg unner meg. Jeg bare håper inderlig at noen av plagene gir seg når ferien starter og jeg kan ta bedre vare på meg selv 🥺

Håper det går bedre med dere andre ❤️

Klaging må alltid til :klemmer: 

er ikke noen spasertur på roseblader å skulle gro frem et menneske! 
Godt du forhåpentligvis snart er ferdig på skolen. Siste innspurt!

Har du vært hos behandling med bekkenet? Hvis ikke anbefaler jeg virkelig å gjøre det! Går selv til kiropraktor. Hjalp fort her. Jeg og får vondt for at jeg sitter for mye på jobb. 
 

Føler virkelig med deg ang halsbrann ❤️ Jeg hadde mye av det med de to første barna. Hadde alltid gaviscon tilgjengelig. Mulig det finnes andre midler også som man kan bruke. For meg så handlet det om å finne ut om det var noe spes som trigget det. For min del er det ofte for mye hveteprodukter. Men tipper det er forskjellige fra person til person. Husker ikke hvem som sa det til meg, men jo mer basisk man spiser jo mer syre produserer magen og jo mer halsbrann får man. F.eks melk kan lindre der og da, men så blir det værre en liten tid etterpå :klo: 

Så her fikk du noen råd du ikke hadde bedt om :ler: 

Kunne lett laget min egen syte-liste. Sliter litt med forholdet til arbeidsplassen og denne gravid-helsa. Har heller klagd litt i gravid dagboka her inne :sjenert: 

 

Noe gøyere: Hva har dere begynt å handle inn? 
Jeg vurderer å kjøpe bilstol til helgen. Til fredag går jeg over i uke 25. Fant en Britax modell som jeg likte (fikk med britax adapter til vogna jeg kjøpte..), så jeg tenkte å dra med meg hele bøtteballetten og prøve bilstolen i bilen. Skal jo ha 3 barn i baksetet, så er VELDIG spent på om det i det hele tatt går. Det må jo nesten det altså :ler: 

Vurderer å ha baby i midten om det går. For jeg kjenner barna mine. De kommer til å krangle noe veldig om hvem som skal sitte ved siden av lillebror 😂🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beautyblender skrev (39 minutter siden):

Får ta opp igjen tråden med litt klaging 🙃

Omtrent fire mnd til termin og jeg begynner å se litt mørkt på det. Jeg føler meg altså så stor og sprengt! Hjelper ikke på at IBS-magen min med oppblåsthet/smerter/forstoppelse er tilbake (pga stress).. Det er også et rent h**vete på skolen nå, har veldig mye å gjøre på kort tid.. Med et hode som ikke kan konsentrere seg fullt og som alltid er trøtt, et bekken som begynner å skrangle av all sittinga (har konstant vondt i halebeinet, leste at det var tegn på bekkenløsning), tendenser til halsbrann (ille i kveld) og hormoner som raser så er det ikke så veldig enkelt 😅 Har også vært litt uggen igjen, kasta til og med opp to ganger forrige uke.. Nekter dog å gi meg.

Jeg sover heldigvis bedre (kjøpte en brukt c-formet ammepute til 40 kr som hjelper veldig nå som magesoving plutselig er umulig!), har sett et dult fra utsiden og nyter de små solpausene jeg unner meg. Jeg bare håper inderlig at noen av plagene gir seg når ferien starter og jeg kan ta bedre vare på meg selv 🥺

Håper det går bedre med dere andre ❤️

Huff jeg føler virkelig med deg 🥰skole er ikke lett når man er i så elendig form. Jeg fikk ikke godkjent to innleveringer fordi jeg var så drittform at jeg ikke orket å gjøre det bra. Måtte levere de på nytt og håper det går denne gangen. Venter fortsatt på svar fra to andre innleveringer. Dette er litt i overkant nervepirrende. Har tre eksamner og en av dem er muntlig. Kommer til å spy😫har ikke fått lest det jeg skal i det hele tatt. Gleder meg til juni og fri. Lykke til med skole til deg🙏🤞håper du klarer det😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (På 26.4.2022 den 21.53):

 Noe gøyere: Hva har dere begynt å handle inn? 
Jeg vurderer å kjøpe bilstol til helgen. Til fredag går jeg over i uke 25. Fant en Britax modell som jeg likte (fikk med britax adapter til vogna jeg kjøpte..), så jeg tenkte å dra med meg hele bøtteballetten og prøve bilstolen i bilen. Skal jo ha 3 barn i baksetet, så er VELDIG spent på om det i det hele tatt går. Det må jo nesten det altså :ler: 

Vurderer å ha baby i midten om det går. For jeg kjenner barna mine. De kommer til å krangle noe veldig om hvem som skal sitte ved siden av lillebror 😂🙈 

Har kjøpt det meste egentlig🙈 litt ivrig…mangler bedside crib, vippestol og stokke flexi bath så er vel det meste i hus 😄

i dag har jeg hatt første time hos ny jordmor.. ringte jo å byttet. Og konklusjonen min er at jordmødre må være en egen rase… er det mulig😂 nå fikk jeg ikke blitt så godt kjent med henne pga jeg snakket mest med en student hun hadde med seg, men førsteinntrykket er ikke sånn superbra.. men skal gi henne en sjanse! Studenten derimot! For et fantastisk menneske. Likte hun skikkelig godt. Hun var så lett å snakke med og forståelsesfull. Skulle ønske det var hun som var jordmoren min.😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på vekstkontroll og er super lettet over 0% vekstavvik!🥳 det var vanlig med alt fra + 10% til - 10%, så å ligge akkurat på 0 er jo helt perfekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får også kommentarer på størrelse. I første svangerskap var jeg like stor som jeg er nå, 1 mnd før termin. Nå er det jo 3 mnd til termin, så jeg er jo absolutt større enn sist. Har fått noen "Er du sikker på det bare er en?" "Oi, er det vanlig å bli SÅ stor så TIDLIG?!" "Oi er det så lenge til termin! Så ut som du var lengre på vei! Det blir sikkert en stor baby!". Følger kurven min fra sist graviditet og jeg har ikke gått noe mer opp nå enn da, men merker at å bære guttebaby er annerledes, føler magen er så langt nede og ute denne gangen. Tenker at folk prøver egentlig bare å småsnakke, og mener ikke noe vondt med det. De ser jo ikke noen baby unntatt magen, så da blir det liksom bare "ok, nå skal jeg snakke om magen din for jeg kommer ikke på noe annet å si!" 😅

Her er også sure oppstøtt et problem. Har gaviscontabletter liggende i nattbordsskuffa, og linktyggis på dagtid. Her er også hvete en av de verste triggerne! Og alt med tomatsaus eller store mengder sjokolade... Og appelsinjuice må jeg holde meg helt unna.

@tørkestativ så dumt det ble "ennå en sånn" jordmor :( Satse på du får et bedre inntrykk neste gang. Heldigvis er det ikke så mange ganger man skal til jordmor, om man har et normalt svangerskap. Så bra det gikk fint med vekstkontrollen! 😄

Jeg måtte innom sykehuset for sjekk her en natt, hadde noen intense magesmerter som jeg måtte puste meg gjennom. Eneste de kunne minne meg om var fødselssmertene fra første fødsel. Fikk komme inn på sjekk og alt så fint ut, så enten var det ekstrem vond kynner, muskel/ligamentstrekk, gallestein eller nyrestein.. Må bare se om det kommer tilbake. Har kjent litt av det etterpå men mye svakere, og da kjennes det egentlig muskulært ut. Som om muskelene får seg en akutt strekk og blir kjempevonde også hjelper det å slappe helt av. Ble ordentlig skremt, og det eneste som gikk gjennom hodet mitt var "Det er alt for tidlig! OI VI HAR IKKE BARNEVOGN ENNÅ! Og hvor står babysenga hen nå igjen!" 😂🙈 Som om det har betydning om ungen kommer så mye før termin.. Men nå må vi få litt fortgang på å bestille vogna uansett.

Vi holder også på med et byggeprosjekt nå samtidig, som er nokså forsinket allerede, så jeg er veldig spent på om det blir ferdig til termin, noe som gjør meg litt stressa 😅 Har egentlig to prosjekter som skal gjøres, men har utsatt det ene på ubestemt tid, til vi har komt til ro etter babyen er født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elumi skrev (På 29.4.2022 den 17.44):

Jeg får også kommentarer på størrelse. I første svangerskap var jeg like stor som jeg er nå, 1 mnd før termin. Nå er det jo 3 mnd til termin, så jeg er jo absolutt større enn sist. Har fått noen "Er du sikker på det bare er en?" "Oi, er det vanlig å bli SÅ stor så TIDLIG?!" "Oi er det så lenge til termin! Så ut som du var lengre på vei! Det blir sikkert en stor baby!". Følger kurven min fra sist graviditet og jeg har ikke gått noe mer opp nå enn da, men merker at å bære guttebaby er annerledes, føler magen er så langt nede og ute denne gangen. Tenker at folk prøver egentlig bare å småsnakke, og mener ikke noe vondt med det. De ser jo ikke noen baby unntatt magen, så da blir det liksom bare "ok, nå skal jeg snakke om magen din for jeg kommer ikke på noe annet å si!" 😅

Her er også sure oppstøtt et problem. Har gaviscontabletter liggende i nattbordsskuffa, og linktyggis på dagtid. Her er også hvete en av de verste triggerne! Og alt med tomatsaus eller store mengder sjokolade... Og appelsinjuice må jeg holde meg helt unna.

@tørkestativ så dumt det ble "ennå en sånn" jordmor :( Satse på du får et bedre inntrykk neste gang. Heldigvis er det ikke så mange ganger man skal til jordmor, om man har et normalt svangerskap. Så bra det gikk fint med vekstkontrollen! 😄

Jeg måtte innom sykehuset for sjekk her en natt, hadde noen intense magesmerter som jeg måtte puste meg gjennom. Eneste de kunne minne meg om var fødselssmertene fra første fødsel. Fikk komme inn på sjekk og alt så fint ut, så enten var det ekstrem vond kynner, muskel/ligamentstrekk, gallestein eller nyrestein.. Må bare se om det kommer tilbake. Har kjent litt av det etterpå men mye svakere, og da kjennes det egentlig muskulært ut. Som om muskelene får seg en akutt strekk og blir kjempevonde også hjelper det å slappe helt av. Ble ordentlig skremt, og det eneste som gikk gjennom hodet mitt var "Det er alt for tidlig! OI VI HAR IKKE BARNEVOGN ENNÅ! Og hvor står babysenga hen nå igjen!" 😂🙈 Som om det har betydning om ungen kommer så mye før termin.. Men nå må vi få litt fortgang på å bestille vogna uansett.

Vi holder også på med et byggeprosjekt nå samtidig, som er nokså forsinket allerede, så jeg er veldig spent på om det blir ferdig til termin, noe som gjør meg litt stressa 😅 Har egentlig to prosjekter som skal gjøres, men har utsatt det ene på ubestemt tid, til vi har komt til ro etter babyen er født.

Huff for en skremmende opplevelse. Litt tidlig å føde nå ja. ❤️Det får vente noen måneder til. Tenkte å bestille vogn snart men synes det er vanskelig. Har egentlig bare bestilt en stellekommode med en stellematte😅 har vært på Rema 1000 og hentet ut gratisproduktene de har til de gravide og der fikk jeg både ammeinnlegg og bleier. Det var litt tidlig å få bleier i hus men veldig kjekt og gratis for en fattig student 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en skummel opplevelse @Elumi. Han får holde seg inne en god stund til!

nei det stemmer at det ikke er mange ganger man skal til JM. jeg har neste time når jeg er i uke 36 så regner me det blir siste timen kanskje. Så kommer hun vel på et hjemmebesøk etter fødsel. Så det går fint. Skulle bare ønske jeg fikk en jordmor jeg følte kjemi med og som jeg kunne åpne meg til. Som hun studenten som selfølgelig er ferdig i praksis når jeg har neste time😂

her har kvalmen begynt å komme snikende tilbake og det liker jeg IKKE. Har hatt 9 gode uker nå og kunne gjerne sett at det fortsatte. Regner med det er fordi det begynner å bli trangere der inne og babyen trykker på både magesekk og tarmer og det som er. Kvalmen kan dog foreløpig ikke sammenlignes med sånn som det var i første halvdel. Den er mildere og varer ikke hele dagen og er uten oppkast. Så håpe det fortsetter sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer egentlig litt på når jeg skal ta denne morgenurinen fordi jeg tisser jo hele natten. Skal jeg ta den når jeg står opp klokka 7? Jeg har jo vært på do klokka 5 så den har jo ikke ligget i blæra i 8 timer🙈😅skal til jordmor klokka 9.30 i morgen for første gang😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilletrille79 skrev (1 time siden):

Lurer egentlig litt på når jeg skal ta denne morgenurinen fordi jeg tisser jo hele natten. Skal jeg ta den når jeg står opp klokka 7? Jeg har jo vært på do klokka 5 så den har jo ikke ligget i blæra i 8 timer🙈😅skal til jordmor klokka 9.30 i morgen for første gang😅

Haha, godt spørsmål! Jeg tenker at så lenge du ikke drikker mellom klokka 5 og 7, så er urinen fin og konsentrert når du står opp ;) 

 

Og, @tørkestativ; da er vi to! Eller jeg ble vel aldri helt kvitt uggenheten, men syns det er litt verre om morgenene nå igjen. Kasta jo opp to morninger for bare 2 uker siden, syns fortsatt det kan være ubehagelig og pusse tenner og må spise veldig ofte 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilletrille79 skrev (3 timer siden):

Lurer egentlig litt på når jeg skal ta denne morgenurinen fordi jeg tisser jo hele natten. Skal jeg ta den når jeg står opp klokka 7? Jeg har jo vært på do klokka 5 så den har jo ikke ligget i blæra i 8 timer🙈😅skal til jordmor klokka 9.30 i morgen for første gang😅

Dette har jeg også lurt på😂 har endt opp med å ta den når jeg står opp, og av en eller annen grunn at det alltid vært utslag på den hvis jeg har vært på do bare noen timer før😅Kanskje tilfeldigheter, men den har i hvertfall alltid kommet tilbake negativ fra dyrkning heldigvis.

Beautyblender skrev (1 time siden):

Haha, godt spørsmål! Jeg tenker at så lenge du ikke drikker mellom klokka 5 og 7, så er urinen fin og konsentrert når du står opp ;) 

 

Og, @tørkestativ; da er vi to! Eller jeg ble vel aldri helt kvitt uggenheten, men syns det er litt verre om morgenene nå igjen. Kasta jo opp to morninger for bare 2 uker siden, syns fortsatt det kan være ubehagelig og pusse tenner og må spise veldig ofte 🙃

For en fryd å gå gravid🙄🙈hvor langt er du på vei nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørkestativ skrev (8 timer siden):

Dette har jeg også lurt på😂 har endt opp med å ta den når jeg står opp, og av en eller annen grunn at det alltid vært utslag på den hvis jeg har vært på do bare noen timer før😅Kanskje tilfeldigheter, men den har i hvertfall alltid kommet tilbake negativ fra dyrkning heldigvis.

For en fryd å gå gravid🙄🙈hvor langt er du på vei nå?

Jeg er 24+2 i dag :) 

Ikke glukosebelastning før om 2 uker (litt forsinka pga skole), men kan ikke si jeg gleder meg til det... Håper jeg ikke spyr! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beautyblender skrev (14 timer siden):

Jeg er 24+2 i dag :) 

Ikke glukosebelastning før om 2 uker (litt forsinka pga skole), men kan ikke si jeg gleder meg til det... Håper jeg ikke spyr! 

Syns glukosen var helt overkommelig selv med hyperemesis. Ha med mat og drikke og spis så fort du kan 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en dag jeg er rimelig lei av å være gravid. Bekkenet mitt har begynt å krangle skikkelig. Det gjør så sinnsykt vondt i symfysen og hele underlivet egentlig. Det begynner å bli vondt av og til når baby beveger seg/sparker, og jeg er forbanna for at jeg ikke finner klær til min gravide kropp.😂 Har null og niks å ha på meg på 17 mai. Føler meg som en hvalross rett og slett. Det er også vondt å sitte/ligge i dag fordi det føles ut som baby ligger helt oppi brysthulen inni mellom.

dagens utblåsning…🥵 for å nevne en positiv ting så gleder jeg meg til 3D/4D ultralyd på onsdag💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørkestativ skrev (21 minutter siden):

I dag er en dag jeg er rimelig lei av å være gravid. Bekkenet mitt har begynt å krangle skikkelig. Det gjør så sinnsykt vondt i symfysen og hele underlivet egentlig. Det begynner å bli vondt av og til når baby beveger seg/sparker, og jeg er forbanna for at jeg ikke finner klær til min gravide kropp.😂 Har null og niks å ha på meg på 17 mai. Føler meg som en hvalross rett og slett. Det er også vondt å sitte/ligge i dag fordi det føles ut som baby ligger helt oppi brysthulen inni mellom.

dagens utblåsning…🥵 for å nevne en positiv ting så gleder jeg meg til 3D/4D ultralyd på onsdag💕

Lov å være lei ♥️

Går du til behandling for bekkenet? Henger fast hos kiropraktor jeg altså :ler: 

Jeg prøvde bunaden i helgen for gøy. Den har knepping under puppene og snøring mellom puppene. Får akkurat kneppet den, men sølvlenka som skal binde den sammen er ikke lang nok til å nå fra den ene til den andre siden. Så blir ingen bunad i år nei :sjenert: 

Har en Floyd kjole som passer da. På min kropp passer kjolene mine enda. Men jeg har bare kjoler som har snittet under puppene. Om det gir mening. Evt omslagskjole funker. Blir det med joggesko i år :ler: Skal gå i 17 mai toget med guttungen (siste året i barnehagen) så kan bare glemme finsko!!

Så gøy med 3D UL da :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kakaoen skrev (2 timer siden):

Lov å være lei ♥️

Går du til behandling for bekkenet? Henger fast hos kiropraktor jeg altså :ler: 

Jeg prøvde bunaden i helgen for gøy. Den har knepping under puppene og snøring mellom puppene. Får akkurat kneppet den, men sølvlenka som skal binde den sammen er ikke lang nok til å nå fra den ene til den andre siden. Så blir ingen bunad i år nei :sjenert: 

Har en Floyd kjole som passer da. På min kropp passer kjolene mine enda. Men jeg har bare kjoler som har snittet under puppene. Om det gir mening. Evt omslagskjole funker. Blir det med joggesko i år :ler: Skal gå i 17 mai toget med guttungen (siste året i barnehagen) så kan bare glemme finsko!!

Så gøy med 3D UL da :rodmer: 

Nei, men har vurdert fysio.. er livredd kiropraktor 😂 har bekkenbelte som jeg bruker når jeg går tur med hunden. Det hjelper litt.

skulle vel godt gjøres å passe bunaden i år🙈 og joggesko er fint til kjoler! Jeg bruker bare det, før graviditet også. Grunnen til at mine kjoler ikke passer lenger er ikke fordi jeg har lagt sånn på meg heller. Eller jo… alt har lagt seg på mage og pupper🤡 gått opp 3 bh størrelser allerede før melka har kommet….jeg er liten og tynn med giga pupper, så da er det vanskelig å finne klær🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet flere fine kjoler på H&M. 🙂 De er jo ikke så dyre, også kan de fint brukes etter svangerskapet også. 

Ellers går det i yogabukser og gravidleggings her. 🙈 Har endelig fått kjøpt noen store t-skjorter også, så nå har jeg faktisk noen klær som dekker magen. Den har fått mye luft i det siste for å si det sånn. 😅 Møtte ei annen gravid dame på senteret og hun var jo kledd så fint! Hvorfor skal det være så vanskelig liksom? 🙈😂 Har til og med sniklånt noen t-skjorter av mannen, og det er nesten som en myk og behagelig kjole. Så digg! 🤪 Skal tasse myyye i de til sommeren har jeg bestemt meg for. Men pytt sann, det spiller egentlig ingen rolle hvordan vi kler oss nå. Bare 2,5 måned igjen nå så er vi fulle av babygulp og har håret til alle kanter uansett. 😂🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beautyblender skrev (På 3.5.2022 den 8.09):

Jeg er 24+2 i dag :) 

Ikke glukosebelastning før om 2 uker (litt forsinka pga skole), men kan ikke si jeg gleder meg til det... Håper jeg ikke spyr! 

Det gikk helt fint for meg, selv om jeg grudde meg masse! 😊 Ble ikke sulten eller tørst etterpå heller, og måtte tvinge i meg mat etterpå. 😂 Alle sa jeg kom til å bli sååå sulten, men neei.. Merket mest at jeg ble utrooolig trøtt, litt svimmel og kvalm. Men helt overkommelig. Mitt aller beste tips, drikk heeeele drikken på styrten. Ikke stopp opp halvveis. Smaken er ikke så ille, men ettersmaken er forferdelig søt. Så lurt å bare svelge unna alt, også kjenne søtsmaken etterpå når flaska er tom. 😊 Jeg tok sitron, men merket ikke så mye til sitronsmaken, men den luktet veldig godt da. 😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (22 minutter siden):

Jeg har funnet flere fine kjoler på H&M. 🙂 De er jo ikke så dyre, også kan de fint brukes etter svangerskapet også. 

Ellers går det i yogabukser og gravidleggings her. 🙈 Har endelig fått kjøpt noen store t-skjorter også, så nå har jeg faktisk noen klær som dekker magen. Den har fått mye luft i det siste for å si det sånn. 😅 Møtte ei annen gravid dame på senteret og hun var jo kledd så fint! Hvorfor skal det være så vanskelig liksom? 🙈😂 Har til og med sniklånt noen t-skjorter av mannen, og det er nesten som en myk og behagelig kjole. Så digg! 🤪 Skal tasse myyye i de til sommeren har jeg bestemt meg for. Men pytt sann, det spiller egentlig ingen rolle hvordan vi kler oss nå. Bare 2,5 måned igjen nå så er vi fulle av babygulp og har håret til alle kanter uansett. 😂🥰

Da skal jeg sjekke ut HM 😄 fant en fin kjole til 17 mai i dag i hvertfall. Så da er den dagen reddet. Måtte opp en str så det er litt dumt at jeg nok ikke får brukt den etter fødselen. Men men. 
jeg lurer også på hvordan noen klarer å kle seg så fint! Det er jo supervanskelig! Går mye i leggings her og🙈

var på 3D ul i dag. Frøkna ligger i tverrleie og var ikke så gira på å vise seg frem dessverre. Lå å gjemte seg bak navlesnor og hendene.😅 fikk sett noe da. Se på disse søte tærne (og litt av hånden)🥰

89E1AF19-902A-44C7-A4CA-A7A085BDCDEB.png

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...