mindst Skrevet 5. desember 2021 #3281 Del Skrevet 5. desember 2021 (endret) Heartland skrev (7 timer siden): HELT enig i alt dette. Hele moroa er jo å leke detektiv med hintene! Det blir jo helt dust når hintene ikke stemmer! Hva er vitsen da? Hvis det blir for lett kan de gjerne ha vanskeligere hint, men de må være riktige! Teltet har vært i fokus i hver eneste video fra nøkken. Det virker viktig. Da er det helt idiotisk at Berger hater telt. Og det med at hun er kjærlighetssyk og har bodd alene lenge er jo direkte løgn når hun har mann og barn. Det synes jeg blir for dumt rett og slett. Både TELT, bueskytter, SVERD, Buddha og julelys er åpenbare hint hvis man leter litt😉 Endret 5. desember 2021 av mindst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njaa Skrevet 5. desember 2021 #3282 Del Skrevet 5. desember 2021 FORFAR skrev (6 timer siden): Bare litt pirk fra min side, men det med Inger Lise Rypdal og stall henpeilte på hennes mange år i sirkusmanesjen, altså årene som artist. De fleste av hintene til nøkken var bare misvisende (Vi skulle nok tenke på Trine Rein og Benedikte Adrian). Jeg er enig i at hintene kanskje passet ennå bedre med Adrian, men avskrev henne (og Rein) fordi man hører ganske tydelig at det er en yngre stemme, og at Romeo og Julie er favoritt-filmen. Jeg synes likevel man fikk mer enn nok hint; "farsmål" = østlandsk , kors = prestefamilie, Luxembourg = prinsesse Margaret. Sikkert flere også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkommer Skrevet 5. desember 2021 #3283 Del Skrevet 5. desember 2021 anonyn skrev (3 timer siden): Han sang heart. Er så lei av dumme nordmenn som ikke tåler engelske dialektvariasjoner Poenget er at det ble gjort er stort nummer ut av at det hørtes ut som hard da sangen kom. Ikke at han ikke mente heart 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njaa Skrevet 5. desember 2021 #3284 Del Skrevet 5. desember 2021 rosemarin skrev (6 timer siden): Det stod som beskrivelse når de offentliggjorde karakterene . Der stod det også at nøkken er vakker men kanskje ikke på den klassiske måten. Det siste der har også nøkken selv sagt i en video. Ingen av de passer jo på Margaret. men hun har tidligere uttalt at hun har opplevd mye utseendepress-og var ensom etter idolperioden. Så kan jo handle om det? En del av det de sier skal jo passe med karakteren de spiller (Nøkken), ikke dem selv. Nøkken lever jo alene og er ikke pen. Dette er jo self ikke hint til personen bak maska. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 5. desember 2021 #3285 Del Skrevet 5. desember 2021 PinarelloSaCalobra skrev (7 timer siden): Liker Snømonsteret best. Kul figur, og har imponert i hvert program. Tvisten med begge brødrene er jo artig og gøy. Men hadde vært kult om det var en annen. Bamsen er jeg 100 % sikker på at er Ingeborg Walter. Alle hintene passer, stemmen, kroppsspråk. Dragen føler jeg nesten meg sikker på er Victor Sotberg. 😎😀 Hintet om pris han skal ha vunnet som er motsatt av det han gjør nå kan være prisen han fikk for bruk av dialekten sin. Har han ikke fått brukt så mye på Maskorama 😉 https://www.t-a.no/victor-sotberg-far-pris-for-bruk-av-tronderdialekta-si/s/5-116-1256511 Ja, samme tvist ble jo brukt i the Masked singer USA da Hanson brødrene var Russian Dolls. Men da var de på scenen samtidig..blir litt juks når man bytter på dagene man er på scenen Enig i at Snømonsteret imponerer, det er nok den figuren som har vært stødigst fra start til nå. Jeg får ikke bamsen til å stemme med Walters stemme..Walter har en mye sterkere stemme..bamsen stresser litt mer når hun må tyne stemmen litt (som i All I want for Christmas..hun sliter med de høye tonene der). Jeg har vært innom Cess, Sørvåg, Pettersen, Lyng, Røed, Raylee 😂😂 Ja, jeg er temmelig sikker på Victor jeg også, men ble usikker da jeg så han hadde postet bildet med Eragon boken på Instagram..som om han ville bli gjennomskuet..og da blir det for enkelt i mitt hode Han har hintet veldig til legning, til usikkerhet, ensomhet, til å gå fra utrygghet til trygghet og selvtillit - og det passer veldig på Victor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njaa Skrevet 5. desember 2021 #3286 Del Skrevet 5. desember 2021 luna1 skrev (8 timer siden): Enig. Hint: "Nøkken er kjærlighetssyk og har bodd alene lenge". Fakta: Nøkken har barn og samboer og hatt det lenge. Helt idiotisk. Det er jo ikke noe hint hun sier selv?? Det står vel bare i presentasjonen der det også står at Abid Raja er en fjøsnisse på ca 600år... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 5. desember 2021 #3287 Del Skrevet 5. desember 2021 Det er mange som misforstår hvordan det fungerer. At mange hint er ment å villede, særlig når stemmen er kjent. Men plutselig klikker det på plass. Synes Margaret er eksempel på der dette ble gjort helt perfekt. Tidligere i tråden argumenterte jeg mot Margaret etter at Nøkken sang på østlandsk uten en eneste glipp, men møtte en del motstand. Så da googlet jeg, og så at begge foreldrene hennes er fra østlandet, og ikke minst at faren var prest (kors). Da hun i tillegg viste til "farsmålet" klikket alt på plass og jeg var sikker allerede langt tilbake i denne tråden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 5. desember 2021 #3288 Del Skrevet 5. desember 2021 Margaret sin hint var jo villede, stemte jo ikke 1% med telt og mark... hva er vitsen at de som produserer å lage en snutt om det når det ikke gir noen mening. Skal jeg gi NRK stryk liksom? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mindst Skrevet 5. desember 2021 #3289 Del Skrevet 5. desember 2021 Heartland skrev (9 timer siden): HELT enig i alt dette. Hele moroa er jo å leke detektiv med hintene! Det blir jo helt dust når hintene ikke stemmer! Hva er vitsen da? Hvis det blir for lett kan de gjerne ha vanskeligere hint, men de må være riktige! Teltet har vært i fokus i hver eneste video fra nøkken. Det virker viktig. Da er det helt idiotisk at Berger hater telt. Og det med at hun er kjærlighetssyk og har bodd alene lenge er jo direkte løgn når hun har mann og barn. Det synes jeg blir for dumt rett og slett. Som du selv skriver: "Hele moroa er jo å leke detektiv med hintene!" Selvfølgelig skal det være vanskelig! Og hintene stemmer veldig godt med Margaret😉 Du poengterer hintet om telt? Har du sett Margaret's musikkvideo 'apologize'? Jeg har X antall hint som stemmer med Margaret, + noen som ikke stemmer. For selvfølgelig må det jo være med noen lure hint også😃 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 5. desember 2021 #3290 Del Skrevet 5. desember 2021 Egenskap skrev (20 minutter siden): Margaret sin hint var jo villede, stemte jo ikke 1% med telt og mark... hva er vitsen at de som produserer å lage en snutt om det når det ikke gir noen mening. Skal jeg gi NRK stryk liksom? Hitra, med vill natur, og tjern. Trekke seg tilbake til hjemmet når det stormer ellers. Ble nevnt tidligere i tråden også. Så var opplagt for flere allerede før det ble oppsummert i går. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mindst Skrevet 5. desember 2021 #3291 Del Skrevet 5. desember 2021 EtFo skrev (8 timer siden): Nei, du vet: jeg sitter på TV i beste sendetid, så later jeg som at jeg «plutselig kom til å tenke på at» etc. Synes det er teit når hun prøver å ta kred for å ha tenkt seg frem til noe selv, så kommer det en liste med direkte sitat fra KG. Men ro deg bare heeelt ned, jeg misliker ikke Marion, bare synes det hun gjør der er så patetisk at det blir komisk😂 🤦🏼♀️Jeg er helt rolig😉😂 "...en liste med direkte sitat fra KG"?😅 Eller helt normal googling? Som om KG er fasiten😅 Hun kan vel like gjerne ha googlet, lest andre forum, jodel osv. Syns bare det er så teit at flere poengterer at "detektivene" garantert leser og bruker KG som fasit😂 de tipper (og googler) vel på samme måte som oss😁 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mindst Skrevet 5. desember 2021 #3292 Del Skrevet 5. desember 2021 rosemarin skrev (8 timer siden): Ja enig. Det at nøkken er i skogen er jo en omgivelse som er laget til figuren. Alkurat som grotte er dragens omgivelser - og ikke noe personen inni bor i. forsåvidt enig med teltet - som ble litt overfokusert på (og som ikke passer til karakteren nøkken). Sjekk Margaret's musikkvideo 'Apologize'. Der har du teltet😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mindst Skrevet 5. desember 2021 #3293 Del Skrevet 5. desember 2021 Egenskap skrev (1 time siden): Margaret sin hint var jo villede, stemte jo ikke 1% med telt og mark... hva er vitsen at de som produserer å lage en snutt om det når det ikke gir noen mening. Skal jeg gi NRK stryk liksom? Sjekk Margaret's musikkvideo'Apologize', så finner du teltet du ikke finner😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 5. desember 2021 #3294 Del Skrevet 5. desember 2021 maskertbruker skrev (8 timer siden): Hvor har Nøkken sagt dette egentlig? Det refereres til hele tiden, men jeg finner ikke når det skal ha blitt sagt opprinnelig. Kan noen vise til kilden? Dette er jo hint til selve NØKKEN. Hele poenget er at vi skal tolke det forskjellig og gjøre det vanskelig. Skille på personen under maska og figuren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 5. desember 2021 #3295 Del Skrevet 5. desember 2021 mindst skrev (13 minutter siden): Sjekk Margaret's musikkvideo'Apologize', så finner du teltet du ikke finner😉 Dette er jo hint til selve NØKKEN. Hele poenget er at vi skal tolke det forskjellig og derfor gjøre det vanskelig. Skille på personen under maska og figuren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 5. desember 2021 #3296 Del Skrevet 5. desember 2021 Jeg så et klipp av Petter pilgaard fra allsang på grensen og er nå overbevist om at dette er dragen. Sjakkbrett=eliminering paradise? Ellers stemmer vel ikke hintene så godt 🙈Jaja... ikke godt å si😂 hver gang dommerne tror noe sitter jeg og tenker "ja selvfølgelig er det den". Så langt har jeg hatt 1 rett, og det var Abid Raja😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 5. desember 2021 #3297 Del Skrevet 5. desember 2021 (endret) Sjela skrev (9 minutter siden): Jeg så et klipp av Petter pilgaard fra allsang på grensen og er nå overbevist om at dette er dragen. Sjakkbrett=eliminering paradise? Ellers stemmer vel ikke hintene så godt 🙈Jaja... ikke godt å si😂 hver gang dommerne tror noe sitter jeg og tenker "ja selvfølgelig er det den". Så langt har jeg hatt 1 rett, og det var Abid Raja😂 Jeg har alt rett unntatt Frosken så langt, og basert på det jeg leser her og der har det lenge vært helt sikkert at Victor Sotberg er Dragen. Aner knapt hvem det er selv, men det er helt åpenbart, med mindre nettet er oversvømmet av folk som bevisst går inn for å føre folk bak lyset. Aner heller ikke hvem Ingeborg Walther er, men virker etter vært svært overbevisende at hun er Bamsen. Eneste som gjenstår er da Snømonsteret, og at det er Didrik Solli-Tangen virker det som om svært mange mener, og det er godt mulig. Hintene passer bra, sangtalentet også, det eneste jeg ikke får til å passe helt er selve sangstemmen, men siden Snømonsteret virker å synge litt ulikt fra gang til gang, så tyder jo det på at det er en talentfull sanger som prøver å unngå å synge helt slik han normalt gjør. Vegard Ylvisåker sin sangstemme synes jeg ikke passer overhodet. Endret 5. desember 2021 av Djækklåsst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winterbird Skrevet 5. desember 2021 #3298 Del Skrevet 5. desember 2021 Så langt jeg kan se, kommer Snømonsteret til å overraske dere alle sammen ☃️💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskomama Skrevet 5. desember 2021 #3299 Del Skrevet 5. desember 2021 Veldig mye som stemmer med Petter Pilgaard. Han har jo gjort et scene skifte ved å bytte yrke. Han er større enn festen selv. Nøkkelen på kostymet kan bety fangene på fortet deltakelse eller nøkkelen han skulle lage i farmen kjendis semifinalen hvor han tapte mot Lothe. Egget kan bety kula i Paradise. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 5. desember 2021 #3300 Del Skrevet 5. desember 2021 Athene skrev (2 timer siden): Hitra, med vill natur, og tjern. Trekke seg tilbake til hjemmet når det stormer ellers. Ble nevnt tidligere i tråden også. Så var opplagt for flere allerede før det ble oppsummert i går. men hennes oppsummering var jo helt annet når hun ble stilt spørsmålet like etter å ha måtte kaste maska. Hun sa kun et hus. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå