Gå til innhold

Maskorama 2021


Bringebær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lin skrev (20 minutter siden):

Snømonsteret - kan det være Ylvis-brødrene som bytter på? 🤷‍♀️ Synger jo ulikt fra sang til sang..

Ja, spennende tanke det også. Og O Fag podcast / p3 program som Marion nevnte i går er jo bra mot hintet kjemi. Og is og paradis der de bodde i Bergen? Men jeg hører Didrik så mye at jeg er sikker på Solli Tangen brødrene 😉😎

Endret av PinarelloSaCalobra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de mest sjokkerende maske i USA som ikke ble tippet var T- Pain. Endel likheter med Snømonsteret? Kan få en til å tenke... 😉  

 

Endret av PinarelloSaCalobra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipparchia

Hvis Snømonsteret er 2 personer, enten Didrik og Emil eller Ylvis-brødrene, så kan det at Marion sang med de være et hint. Jeg tror M2M var oppvarmingsartist for Hanson brothers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipparchia

Må legge til at jeg tror Marion var sammen med han ene av de i samme periode. 

Endret av Hipparchia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipparchia skrev (2 minutter siden):

Hvis Snømonsteret er 2 personer, enten Didrik og Emil eller Ylvis-brødrene, så kan det at Marion sang med de være et hint. Jeg tror M2M var oppvarmingsartist for Hanson brothers. 

Spennende, ja. M2M var på turne med Hanson: https://www.dagbladet.no/kultur/m2m-turnerer-med-hanson/65627420

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipparchia skrev (2 minutter siden):

Må legge til at jeg tror Marion var sammen med han ene av de i samme periode. 

Isaac var sammen med Marit Larsen mener jeg. Og Zac hadde vel en romanse med Marion 😎

Endret av PinarelloSaCalobra
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipparchia skrev (7 minutter siden):

Hvis Snømonsteret er 2 personer, enten Didrik og Emil eller Ylvis-brødrene, så kan det at Marion sang med de være et hint. Jeg tror M2M var oppvarmingsartist for Hanson brothers. 

Ja, det gjorde de. Everything av M2M handler om Zac Hanson. 

Det er ikke et hint. Det tilfeldig. Det er så mange syke ting som man ser selv om de ikke er relevante. Føler at folk gjetter helt desperat fordi hintene er uverdige og falske.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonyn skrev (2 timer siden):

Dette referer ikke til det jeg markerte. Prøv igjen. 

Da er det umulig å forstå hva du mente. For personen du siterte snakket om hvorfor sex on fire kunne være en henvisning til my hard is yours. Så kanskje du skal prøve igjen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La merke til at Jakob Schøyen har «tatovert» hånda si i anledning «nissene i bingen», en snøkrystall som er på beltet til snømonsteret og en stjerne à la den blå på brystet.. dette var jo spilt inn før maskorama🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

malibu skrev (40 minutter siden):

La merke til at Jakob Schøyen har «tatovert» hånda si i anledning «nissene i bingen», en snøkrystall som er på beltet til snømonsteret og en stjerne à la den blå på brystet.. dette var jo spilt inn før maskorama🤔

Disse er jo også tegnet på arket i 1.episode, styrker troen på at det er ham som er inni snømonsteret

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig går ikke Didrik på GMN og synger helt likt som i Maskorama dersom han er snømonsteret. De som har så kontroll på stemmen klarer også å gjøre om stemmen/synge dårligere med vilje. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (15 minutter siden):

Selvfølgelig går ikke Didrik på GMN og synger helt likt som i Maskorama dersom han er snømonsteret. De som har så kontroll på stemmen klarer også å gjøre om stemmen/synge dårligere med vilje. 

Nettopp! Hvis ikke Didrik er Snømonsteret så har han en mulig standin 😅😂. Hører mye av Didrik i Snømonsteret  🤠😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PinarelloSaCalobra skrev (2 minutter siden):

Nettopp! Hvis ikke Didrik er Snømonsteret så har han en mulig standin 😅😂. Hører mye av Didrik i Snømonsteret  🤠😉

Det er rart hvordan vi hører. Jeg hørte Margaret godt i Nøkken (gjettet selvfølgelig på henne, men pga stemmen, ikke pga hintene), hørte Abid og Haddy og Ringnes, men jeg klarer ikke å høre Didrik (eller Emil) i snømonsteret. Jeg hører til tider Ingeborg i Bamsen, så er 90% sikker på henne, hun synger bare tidvis dårligere enn vanlig. Men Didrik klarer jeg ikke å høre uansett hvor mye jeg prøver, heller ikke hintene (de er jo litt met vage i år enn tidligere), skulle jeg gått på bare hint hadde jeg gått for Vebjørn Sand, men tviler på han kan synge så bra. Skal sies at jeg synes ikke Snømonsteret er luke imponerende sangmessig hver gang, men en herlig figur og favoritten min i år, uansett hvem det nå er :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være et viktig hint- at Snømonsteret har blitt «ledd av». Altså en komiker/stand up/talkshow o.l. 
det er IKKE Solli Tangen. Jeg slang ut et forslag tidligere om Tommy Steine, basert på stemmen, ikke på hint ( finner ikke noe som passer på ham der) 

Så andre forslag på komikere? Utenom Ylvis? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas Giertsen. Skikkelig irriterende og skulle vært omplassert etter Mandagsklubben i stedet for Oftebro spør du meg. Det er min mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er egentlig litt skuffet over casten. Jeg føler det er mye B- og C-kjendiser, lite A-kjendiser. P4 beskriver en A-kjendis slik: «Er du kjent så er du kjendis, men for å være A-kjendis må du være superkjent, folk må vite hvem du er. Og ikke minst, du må være superkjent over lang tid!»

Hvis det er Walther og Sotberg i tillegg til de som allerede er avmasket, blir jeg ganske skuffa.

Kunne ønskt meg flere A-kjendiser, som Bjørn Dæhli, Jon Almaas, Kjetil Rekdal, Marit Bjørgen, Wenche Myhre, Åge Aleksandersen og lignende. Men dette er en smakssak, og det er sikkert mange som er uenige med meg 😊

Endret av Heartland
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (7 minutter siden):

Det må jo være et viktig hint- at Snømonsteret har blitt «ledd av». Altså en komiker/stand up/talkshow o.l. 
det er IKKE Solli Tangen. Jeg slang ut et forslag tidligere om Tommy Steine, basert på stemmen, ikke på hint ( finner ikke noe som passer på ham der) 

Så andre forslag på komikere? Utenom Ylvis? 

At Snømonsteret har blitt "ledd av", kan referere til "My heart(hard) is yours". 

😊

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (11 minutter siden):

Jeg er egentlig litt skuffet over casten. Jeg føler det er mye B- og C-kjendiser, lite A-kjendiser. P4 beskriver en A-kjendis slik: «Er du kjent så er du kjendis, men for å være A-kjendis må du være superkjent, folk må vite hvem du er. Og ikke minst, du må være superkjent over lang tid!»

Hvis det er Walther og Sotberg i tillegg til de som allerede er avmasket, blir jeg ganske skuffa.

Kunne ønskt meg flere A-kjendiser, som Bjørn Dæhli, Jon Almaas, Kjetil Rekdal, Marit Bjørgen, Wenche Myhre, Åge Aleksandersen og lignende. Men dette er en smakssak, og det er sikkert mange som er uenige med meg 😊

Nå er nok Ingeborg Walter og Victor Sotberg mer kjent for de yngste enn de du nevner. Sånn tatt i betraktning. Er jo et familieprogram med mange yngre seere. Bjørn Dæhlie, Åge Aleksandersen, Kjetil Rekdal og Wenche Myhre er kjendiser for oss født på 50,60,70, 80 og til dels 90 tallet 😉😎

Endret av PinarelloSaCalobra
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...