Gå til innhold

V.S.P


Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

:overrasket: "Har nesten el-slim så det kan kanskje være en hindring." hmm..

Det skal altså stå: Har nesten ikke el-slim....

Noen andre med samme problem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg har et spørsmål. Hvor tidlig er det egentlig normalt å fortelle den nærmeste familie at man er gravid? Jeg reagerer nemlig når folk sier fra at de er "fire uker på vei", og ville selv ventet, men...

Det der er veldig individuelt. Du ville ventet med å fortelle det til dine nærmeste, jeg ville ikke. Grunnen til at jeg ikke ville vente er fordi jeg vil at de skal få være med på den gledelige nyheten fra starten. De kommer jo garantert til å få vite det om jeg mister barnet også.

Jeg opplevde jo akkurat det, å miste en liten baby. Jeg var utrolig glad for at de nærmeste visste det. Jeg hadde absolutt ikke trengt å si noe så tidlig, men det føltes utrolig godt at noen visste om den gleden jeg bar på, da det ikke gikk som det skulle. Det var godt å få trøst av mennesker jeg var glad i, som også hadde gledet seg over graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tidlig er det egentlig normalt å fortelle den nærmeste familie at man er gravid?

Foressten: Du burde slenge spørsmålet inn på GRAVID forumet. Der får du sikkert flere og bedre svar enn fra oss prøvere. ;) (Ikke alle i denne dagboka som har vært gravide før. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!! :vinke:

Kan jeg også få være med?

Jeg er i pp3, har EL omtrent nå....og mange store forhåpninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg litt delt i mine følelser: :) og :tristbla:

Fikk akkurat den hyggelige beskjeden om at en veldig god venninde er gravid. Jeg unner henne det av hele mitt hjerte, og gleder meg virkelig på hennes vegne.

Men: Nå fikk jeg liksom sånn hastverksfølelse. Må skyndte meg å bli gravid liksom... :roll: Og jeg som akkurat følte en viss ro over prøvingen; går det så går det.

Nå ble det snudd mer til Dette Må Gå, og det brennkvikt! :tristbla: Sånn er det ikke noe hyggelig å ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg, Xavia! Skjønner at den beskjeden stresset deg, men prøv å fokusere på :) -følelsen fremfor :tristbla: -følelsen. Du vet jo at du og Xaviamannen kan bli gravide sammen, og jeg er sikker på at det snart klaffer for dere igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare så overassket over meg selv over at jeg kan bli lei meg pga en sånn nyhet. Er jo ikke lei meg heller. Dette unner jeg virkelig min venninde.

Blæh! Hvorfor blir jeg sånn????? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

Jeg håper jeg også kan henge meg med på denne flotte dag boken :)

Jeg er en prøver på 32 år, er nå 6 prøveperiode..... hadde aldri trodd at det skulle ta så lang tid å få det til å klaffe :sur:

Vi har en sønn fra før som er fem år, der klaffa det på første forsøk....

Men blir vi ikke gravid skal vi være glad vi har vært så heldig å få barn.....

Jeg sliter litt med denne prøvingen, fordi vi har liksom litt tidspress på oss, jeg er sterkt angrepet av psoriasis og må slutte med medisiner nå når vi prøver og det gjør jo at jeg blir syyyk.....det er litt tøft , men jeg skal klare det!!!!

Gleder meg til å skravle her i denne boka :)

Jeg har et spørsmål til dere.... Når man blir gravid er det ganske vanlig å få humør svingninger, hvor tidlig i svangerskapet kan dette komme??

Klem fra Lite og søt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål til dere.... Når man blir gravid er det ganske vanlig å få humør svingninger, hvor tidlig i svangerskapet kan dette komme??

Hei Liten og Søt! :vinke:

Jeg vil tro at noen får humørsvigninger nesten med en gang. Andre merker kanskje ikke noe. Jeg kan ikke huske at jeg har merket noe til humørsvigninger i noen av mine svangerskap. (2 stk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere :)

Ingeeeeen mens enda og den pleier å være enten før eller på dagen... Gleder meg til å legge meg for da kan jeg ta testen så fort jeg vokner.

Jeg har hatt mensen smerter siden i går kveld og har aldri hatt sånne smerter uten å ha mensen. Ikke så vondt som når den virkelig er i gang da.

Jeg er faktisk innstilt på at den ikke kommer og det er veldig dumt. Men det er jo fordi den ikke har kommet da!

Var hos legen i dag og han ville jeg skulle vente et par dager, men tester meg i morgen jeg!

Kjekket blodtrykket og det var litt høyt, så skal videre til ahus og se nærmere på det.

Xavia: Jeg ønsker deg en lykkelig dag på fredag og håpe El er da :) Jeg skal tenke fælt på deg da.

Men skriver en meldign til dere om det er positiv eller negativ test i morgen....

Lykke til med EL- til Peony og Eliza Doalot.

Klem fra meg.

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja ikke sant. Jeg spiste frokost med sambo i dag tidlig og verken han eller jeg hadde noen matlyst :)

Men jeg hadde skikkelig vondt i livmoren i natt. Skikkelig mensen smerter lignende. Trodde ikke det skulle føles slik.

Og var skikkelig kvalm i natt. Måtte bare ta testen kl. 02 og da kom det strek også ville sambo at jeg skulle ta en til i når han voknet.

Har fått time 14-11 hos legen :)

Lykke til i morgen :)

klem

Håper å få være her inne å se hvordan det går med dere?

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...