Gå til innhold

V.S.P


Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Hei.

Har IKM i morgen.

Det varierer, noen gangner kan jeg spåtte andre måneder ikke. Og som regel har det vært litt blod om jeg har tafset litt og livmormunnen pleier å åpne seg. I dag så kjente den ut som om den var igjen og ikke noen blod.

Jeg tror jo hele tiden at tanta skal komme og går rundt med redskap, men har ikke kommet noe siden søndag kveld nå. MERKELIG.

Den kommer vel mens jeg sitter på skolen i dag.

Den kommer nok og man finner ut noe forsjellig hver måned som går :):ler:

Ha en fin dag da dere,

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hyggelige velkomster, her kommer jeg til å trives! (selv om jeg håper det blir et kort opphold så klart.... )

Felicity, så lenge det ikke er mens er det håp :klem:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det over og ut med Pergotime for min del. Glad er jeg for det! Som forventet hadde den heller ikke fungert i denne omgang. Nå skal jeg begynne med Puregon og EL-sprøyte. Blir kjempe spennende.

Sædprøvene til sambo var normale :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med gode nyheter magolia! (Sædprøven :tommelsmil: )

Hva betyr det at du skal begynne med Puregon og EL-sprøyte?

Er det for å trigge fram en EL? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felicity: Jeg har ikke gitt opp håpet om at det har klaffet for deg denne måneden. Som Palmen skrev; Så lenge ikke det er mens, så er det håp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært hos legen med mine lutealfase spørsmål og hun ga meg en resept på Perlutex som skal forlenge menssyklusen min. Hvis ikke det hjalp på 2 sykluser, så skulle jeg komme tilbake og så skulle jeg få henvisning til gynekolog... Så da krysser jeg fingrene for at det skal gå bra! Men jeg får ikke startet på de før neste mnd, for nå har jeg kommet for langt... Har ikke tatt ut resepten i tilfelle rottefelle det skulle klaffe denne måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende tider for deg Felicity, og som de andre sier; så lenge det ikke er mens er det håp. :-D

Så spennende da Magolia! Håper det er det som skal til for å lykkes for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja håpet sniker seg mere og mere!!! Nå kommer jeg til å bli så skuffet om det ikke er noe. Men innvendig har ikke forandret seg som den pleier å gjøre før mensen, men har litt mensen murringer. Pleier ikke å ha det sånn før etter at jeg har blødd. Ikke noen spotting heller. Blir spennende altså.

Tror ikke håpet kan være klarere nå. Stikker litt på hver side, men det er vel mensen stikkinger.

Men det er jo så rart, for når man ikke tenker på det så merker man jo ikke smertene....

Åååå jeg er så spent...

Håpe, håpe, håpe

Om ikke mensen har kommet til i morgen, så skal jeg kjøpe en test. Vi reiser jo til ei venninne i Danmark på torsdag. men viss det var egget som festet seg på søndag, kan det jo hende at den ikke viser noe enda...

Kryss for meg da dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

Jeg vil også gjerne melde meg inn! Får jeg? :sjenert:;)

Er fremdeles i PP2, men har ikke hatt eggløsning denne mnd - så venter på å begynne på neste PP. Vi har en herlig gutt på 16 mnd fra før... og håper nå på en lillbror eller lillesøster. Håper ikke det tar like lang tid denne gangen. Brukte 14 PP på førstemann... litt FOR lang tid.

Lykke til alle sammen! Og grattis til dere som har fått +. Så at det var en del i oktober. Moro :danse:

Og til Xavia: Flott initiativ med denne fellesboka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cr@sh! Velkommen skal du være!

Synes det er koselig å slarve litt her jeg. På Prøver forumet, så er det liksom ikke rom for det.

Jeg lurer på om jeg har el i dag :klø:

Jeg kjenner i hvert fall stikkinger i magen, og det er sånn ca rett tid for det.

Jeg får lure samboeren med på litt sengekos etterpå! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hit Cr@sh.

I dag er Ikm og jeg venter. Har litt mensen stikkinger så det er nok mensen som kommer Håpet er jo der enda....

I kveld kan jeg nok fortelle mere!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva betyr det at du skal begynne med Puregon og EL-sprøyte?

Er det for å trigge fram en EL? :klø:

Puregonsprøyter stimulerer FSH. Nå egget/eggene er modne blir det satt EL-sprøyte. Jobben forøvring gjøres hjemme på vanlig måte ;)

Felicity: Lykke til i dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puregonsprøyter stimulerer FSH.  Nå egget/eggene er modne blir det satt EL-sprøyte. Jobben forøvring gjøres hjemme på vanlig måte  ;)

Felicity: Lykke til i dag!!!

Takk!! Leste jo om det i dagboken din også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke prøver :)

Men jeg har et spørsmål. Hvor tidlig er det egentlig normalt å fortelle den nærmeste familie at man er gravid? Jeg reagerer nemlig når folk sier fra at de er "fire uker på vei", og ville selv ventet, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg! 39 år og sikkert eldst i "klassen" ;)

Sluttet med p-piller for snart 3 år siden, giftet meg i fjor (for noen så tar det litt lengre tid før man treffer drømmenmannen ). Han er 5 år yngre enn meg så det oppveier litt min alder :ler:

Er altså prøver, har gjennomgått "alt" av undersøkelser og alt skal være i orden med oss begge. Har hatt 3 pergokurer.

For 3 uker siden fjernet jeg en polypp i livmoren som gyn fant (gud vet hvor lenge den "spiralen" har sittet der). Men nå er jeg full av håp og optimisme igjen!

Prøver på vanlig måte i 2 mnd. Mulig at det blir inseminering hvis det ikke klaffer, sånn nærmere jul. Har nesten el-slim så det kan kanskje være en hindring.

Det er hyggelig å følge med på alle her på prøverforum, for mange har det allerede klaffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...