Gå til innhold

V.S.P


Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Inspirert av en annen fellesdagbok her, så synes jeg vi også bør ha en: Vi Som Prøver å få barn.

Her kan vi dele erfaringer, frustrasjoner, spørre spørsmål, backe hverandre opp og trøste.

Vær så god!

(Håper det blir noen flere enn meg her da... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snart takker tanta for seg, og vi er forhåpentligvis klare for en ny PP. Jeg er i hvert fall klar, tør ikke ha for høye forhåpninger, forrige PP så var jo samboer riktig så kjip. Synes jeg da. :forvirret: Trøtt?? Går det an da???? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Vi er tre! ;) Var akkurat inne og kikket på oktoberlisten, og så det var en klaff blant prøverne! Alltid gode nyheter når noen blir gravide, men jeg må innrømme at det stikker litt også... Hvorfor ikke meg..? Men en vakker dag!

Det vil nok klaffe for alle etter hvert! :Nikke:

Xavia: På hvilken måte var sambo'en din kjip forrige PP?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELKOMMEN HULDERJENTA! Jo, fler, jo bedre!

Alltid gode nyheter når noen blir gravide, men jeg må innrømme at det stikker litt også...

Samme her. Jeg ble faktisk litt overrasket over meg selv. Det var ingen god følelse....

Xavia: På hvilken måte var sambo'en din kjip forrige PP?

Vel, jeg føler meg ganske sikker på når jeg har EL. (el slim + el smerter + "rett" dato) Vel, han "boikotta" hele greia. Han sa han var trøtt og sliten. Så ble det ikke noe hele den påfølgende uke. :overrasket: Det synes jeg var kjipt gjort... Men vi har snakket om det. Vi sliter nok begge endel etter MA'en i august. Men han sier at denne måneden så skal vi stå på. :) Nå er det 8 uker siden vi mistet, og vi har jo begge lyst på en liten en....

Vi gifter oss den 14. oktober også, midt i el tiden! :hoppe: Det blir en bryllupshelg med mer enn ett oppdrag. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er greit å få det lille stikket, jeg - det betyr jo ikke at vi ikke unner andre å bli gravide, bare at vi skulle ønske det skjedde oss også!

Hvis EL'en min kommer til samme tid som sist PP, så er det ikke bare du som skal ha bryllupsnatt den 14., Xavia! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis EL'en min kommer til samme tid som sist PP, så er det ikke bare du som skal ha bryllupsnatt den 14., Xavia!  :ler:

:ler:

Morsomt. Ja, jeg ser på lista at vi har ikm dato nokså likt denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Xavia:

Det er faktisk ikke bare bare å ha et sex-liv midt oppi prøving! Uansett hvor rart det høres ut! I perioder før har det vært veldig vanskelig her i gården, men heldigvis har vi kommet over det!

Kan godt forstå at en MA tar på, både for deg og for ham. :trøste: Lykke til med kommede PP, håper dere klarer å slappe av og kose dere da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Bare cirka for noen dager siden.. Syklusene mine svinger litt. Kjenner det er like før, så jeg gidder ikke teste. Er bare tortur å gjøre det! Hvis det skulle gå lang tid over, så skulle jeg gjort det! ;)

Hm, vet ikke helt hvilken syklusdag jeg er på.. *hente a-plan og telle..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Er bare på dag 29. Har hatt sykluser på opptil 30 dager. Men sist var det 25, så det veksler litt.

Men har nok ingen forhåpninger...

Men kanskje andre har det?? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare på dag 29. Har hatt sykluser på opptil 30 dager. Men sist var det 25, så det veksler litt.

Men har nok ingen forhåpninger...

Men kanskje andre har det?? :hoppe:

:Nikke:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg melder meg også inn.

Vi har prøvd lenge,har ikke helt oversikt over hvor mange pp det har blitt. Har hatt ett IVF forsøk, skal igang med et ICSI forsøk nå. Så jeg gidder ikke engang å skrive meg på IKM listen, klarer ikke dette på egenhånd vi. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skrive litt om meg da... Sluttet på pillen for litt over et år siden. Ble gravid i april, men hadde MA i juni. Etter det er ikke syklusene helt slik som jeg er vant til at de er...så jeg har bestilt time hos legen min neste uke. Jeg har etter MAen fått EL på dag 15 og har 25 dagers sykluser... Så da får jeg høre hva legen har å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en MA i sommer. Det var bare helt grusomt! :(

Jeg skal visst være takknemlig for at syklusene mine er i orden. Jeg ser det er mange som sliter med akkurat det i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...