Gå til innhold

V.S.P


Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Potter
Nei, jeg bare kjenner på hele kroppen at det vil ta tid.

Hvor lang tid tok det før du ble gravid med jenta di?

Krysser fingrene for deg jeg! :)

Endret av Mrs. Potter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lang tid tok det før du ble gravid med jenta di?

Det tok én gang! :sjenert:

Neida, jeg vet ikke, men jeg mener jeg husker et halveis uhell med prevansjonsvikt. Hun var altså ikke direkte planlagt, men en fryktelig hyggelig overasskelse!

Graviditet nr to (den som gikk galt) var veldig planlagt. Da fikk vi det til på første forsøk.

Så nå holder vi på å få til graviditet nr tre. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp, her kommer jeg!

Jeg tok min siste pille i slutten av april. Etter det har vi vært semiprøvere. Syklusene mine varierer fra 26-34 dager, gjerne annenhver gang. Ikke så lett å bli klok på. Har tatt EL tester og det viser seg at de er ikke eksisterende eller veldig gode til å gå under radaren.

Har snakket med legen og skal inn og ta blodprøver to ganger neste uke. Om 1 1/2 uke skal jeg til gynekolog for å ta innveldig ultralyd osv. Deilig å komme til en lege som tar meg seriøst selv om vi ikke har prøvd i over ett år.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må jo føles frustrerende å måtte vente et helt år. I hvert fall når du har uregelmessige sykluser + antagelig ikke el. Da er det like greit å komme i gang med utredning + få hjelp. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihihi...

Jeg er selv snart 26 år. mannen er ett år eldre. Vi har ingen barn fra før, men en liten hund. Han får veeeeldig mye kjærlighet (begge to egentlig ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderjenta har forlatt oss.... Litt trist, men mest BRA!!!! :hoppe:

Måtte vi alle følge etter, og gratulerer så masse med spire i magen! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter
Hmmm...Jeg skal lure på om det betydde lykke å lage denne fellesdagboken jeg...???? ;)

Ja! :Nikke: Det gjorde nok det!

Ja,vi får håpe det betyr lykke for oss andre også! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...Jeg skal lure på om det betydde lykke å lage denne fellesdagboken jeg...???? ;)

Ja! :Nikke: Det gjorde nok det!

Det er jeg heeelt sikker på! Synes nesten vi bør få hver vår lille andel i babyen, jeg! Jeg tar gjerne et par tær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,vi får håpe det betyr lykke for oss andre også! :Nikke:

Ja, det var det jeg mente. At det nok betyr lykke for alle oss her i denne fellesdagboken! Bare se så bra det har begynt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin idè med denne dagboka Xavia! :) Jeg kan vel ikke melde meg inn her riktig ennå, har jo ikke fått mensen igjen etter MA'en ennå eller noe... Men, forhåpentligvis snart! :sjenert:

Jeg kommer til å titte innom her for det, kan jo lese her uansett...også må jeg heie på dere! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hulderjenta
Hulderjenta har forlatt oss.... Litt trist, men mest BRA!!!! :hoppe:

Måtte vi alle følge etter, og gratulerer så masse med spire i magen!  :grine2:

Ja, jeg har visst forlatt dere!! Jeg er gravid! Kan ikke fatte at det er sant!!! Jeg hadde ingen tro på det hin dagen da jeg snakket med Peony her... :sjenert: Men det stemte likevel! :grine2:

Heier på dere, og følger med dere! Snart er det deres tur!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Tilbake fra hyttetur!

Var veldig sikker på at det klaffet denne gangen.... Men nei ser ikke ut som det. Jeg blødde fersk blod i går kved da jeg tørket meg litt, men har ikke blødd noe siden. Ingen smerter heller. Satt og håpet i går om at det kunne være festeblødning, men synes det var litt mye til å være det, men rart at det var så ferskt for det....

Smertene kommer vel om noen timer tenker jeg og mensen kommer vel for fullt senere i dag. Denne gangen var ikke graviditettesten positiv heller som forrige måned da jeg sikkert hadde en tidlig spontan abort, så da er det bare og vente.3 dager for tidlig som ikke forrige måned, men før den.

Jeg så skuffet, har gråti i to dager og sambo er også skikkelig skuffet.

Dette ødelegger meg fullstendig, særlig når man har så mange venninner som er gravide.

Får å være ærlig så var det helt forferdelig å være med på hyttetur med tre gravide og en som har en sønn på over halvt år. Det var IKKE noe annet enn babyprat og graviditet. Og i tillegg skulle det være gravid posering for å ta bilder.. Da rant det over. Kom på rommet mitt og gråt og gråt. Hadde jeg visst dette så hadde jeg ikke blitt med!

Gratulerer Hulderjenta, kjempe hyggelig å høre at det endelig klaffet!

Klem fra Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...