Gå til innhold

V.S.P


Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Vi venter på div resultater fra prøver....sædprøve, hormonprøver og DNA analyser.

Litt av et styr... :(

Håper inderlig at det ikke er for mye "gæli" med oss og at vi kan starte prøvingen i mai! :)

Uff ja, det er et styr med utredning... blir sikkert deilig naar alle proevene er blitt analysert og dere faar litt mer informasjon. Mye man kan gjoere dersom det viser seg at det feiler en av dere noe, heldigvis! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Ja, det blir spennende tider vi har foran oss. Nå er det mindre enn en måned til vi skal til Riksen.

Håper at det "bare" er meg som mangler noen hormoner. Det er det som virker enklest å fikse på...

Vi får nå se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp en god nyhet av min mann: svoemmerne hans er helt normale! :hoppe: En mindre ting aa bekymre seg over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, alle sammen! Tar en tidlig helg denne uka, jeg - deilig :-D

Håper det ordner seg snart for dere og meg, Xavia og Holly Hobbie. Og for alle prøverene her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

Jeg fikk mens i går, så nå er vi igjen i pp1 etter sa'en!!

:hoppe:

:sjarmor: Endelig prøver igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Så flott, iss! Håper det ikke blir så lenge før du har en liten spire i magen :klem:

Selv er jeg i pp7 nå. Jeg leste et sted her på KG at prøvingen kjennes litt lettere og mindre stressende etter et halvt år, og det stemmer bra på meg! Tenker tilogmed at det er like greit om det ikke klaffer for oss riktig enda. Selvsagt hadde jeg blitt overlykkelig, men vi skal flytte i august... Masse styr med ny by og ny jobb. Men to blå streker hadde blitt godt mottatt, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mens i går, så nå er vi igjen i pp1 etter sa'en!!

:hoppe:   

:sjarmor: Endelig prøver igjen!!

Saa bra! Velkommen i klubben, haaper det blir et kort medlemsskap! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Da er vi i hvert fall noen her.

Jeg har også min "første" pp nå, men for å være ærlig, så tror jeg IKKE vi har fått resultater. (Mannen har vært bortreist og krangling :sur:)

Men jeg skal i hvert fall krysse fingrene for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå som det er noen nye prøvere her inne, henter jeg opp denne tråden. Det er en slags fellesdagbok for oss som prøver, og du kan skrive om dine prøverfrustrasjoner og gleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Da er vi i hvert fall noen her.

Jeg har også min "første" pp nå, men for å være ærlig, så tror jeg IKKE vi har fått resultater. (Mannen har vært bortreist og krangling :sur:)

Men jeg skal i hvert fall krysse fingrene for dere!

Det klaffet jo veldig fort for dere likevel! :sjarmor:

Er det noen igjen av oss proevere, eller?! Synes det er mange som "svikter" for tiden! :eeeh::ler:

Jeg er her hvertfall ennaa, gaar ikke paa pergo/clomid denne maaneden, men jeg kjenner noe som skjer i eggstokkene...er paa dag 12 eller 13 i dag. Saa vi proever i vei! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her igjen!! PP2 etter SA! Og hadde positv el test i går og idag, så idag gjorde vi det vi måtte før jeg sendte sambo avgårde på helgetur....

Så nå har jeg en liiiiiiten forhåpning om klaff!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for det, iss!

Jeg kjenner ikke saa mye action i eggstokkene lenger, saa enten har el vaert eller saa kom den ikke...

Saa to nydelige tvillinggutter i barnedaap i dag, ble bittelitt misunnelig...fristet aa babynappe en av dem! :ler: Og i gaar paa fest var det en hoeygravid dame og tre par nybakte foreldre blant gjestene. Disse satt selvfoelgelig og snakket med hverandre helen kvelden, for de hadde saa mye til felles. Heldigvis var det et par, vertskapet, som ikke har barn. Synes det er greit aa snakke med folk som har barn eller er gravide, men naar alle "rotter" seg sammen saa har de liksom nok med sitt...Man er ikke saa interessant for dem naar man verken er gravid eller har barn. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Denne har jeg ikke sett før...

Dette er jo kjempefint, for det virker som det er mange nye (og noen mer erfarne) prøvere her inne nå. Sommeren er en romantisk tid :ler:

Håper vi kan få fart på denne fellesdagboka igjen. Vil du være med så heng på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...