Gå til innhold

V.S.P


Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Å kjære Lene! :klem:

Jeg skjønner at du er skuffet, lei deg og trist. Og den hytteturen da, det høres ut som en hyttetur fra helvete. Huff, det var ikke en sånn hyttetur du trengte akkurat denne helga.

Det er godt du har en forståelsesfull samboer Lene. Ikke gi opp håpet, nå er du inne i en ny syklus og snart får dere en ny sjanse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer Hulderjenta!! :tommelsmil:

I dag er en spennende dag for meg. Jeg skal til legen og da blir det nok diskutert videre hva vi skal gjøre. Sambo skal også være med, det er jeg utrolig glad for.

Stor trøstende :klem: til Lene G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

p.s jeg bytter navn i dag til bilde på min side....

Vil nemmlig ikke at bekjente skal finne meg mere!.....

Tusen takk for klemmene... Det varmer skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en spennende dag for meg. Jeg skal til legen og da blir det nok diskutert videre hva vi skal gjøre. Sambo skal også være med, det er jeg utrolig glad for.

Det må være godt å ha sambo med ja. Ikke minst for at han skal føle seg mere inkludert, og at dette ikke bare er din greie. Lykke til! Blir spennede å høre hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har vært her nå..Har ikke så mye å si egentlig..Har testa for EL siden fredag, minus resultat. Men nå stikker det..Har kjent bittelitt stikking på høyre siden, som vanlig. Men nå stikker det noe "voldsomt" på venstre side. Og det er uhyre sjelden jeg kjenner noe der da..Ikke at det er så viktig egentlig..

Sambo ombestemmer seg jo annenhverdag for tiden så. Men jeg har bestemt at jeg skal bruke den siste EL testpinnen imorgen, and that`s it. Da orker ikke jeg flere ELtester....I allefall ikke på en stund. Men er ganske mye jeg ikke orker nå om dagen da så..

Så egentlig kobler jeg bare ut hodet mitt og besøker alle andre og koser meg med gode nyheter og koselige historier!

Håper såå på gode nyheter for magolia idag!!

Og tenk at det har klaffet for huldra!!! Er så bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en prøver melder seg for VSP dagboka :)

Har ikke lyst til å starte en helt egen dagbok, så dette var et glimrende initiativ Xavia. Jeg har forresten nettopp bytta navn her inne, het Claire en stund, men endra til Palmen siden det er det jeg bruker på SG.

Synd å høre om hytteturen din, Lene.... :tristbla: Men ikke gi opp håpet,- ny syklus, ny sjanse!

Vi er forresten i PP3, med en drøøøøøy uke igjen til IKM.

Lykke til alle med-prøvere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Palmen.

Jeg har også byttet navn... :)

Lykke til med IKM!

Kan noen forklare meg når jeg på dagen kan finne EL? Finner ikke EL og da er det jo vanskelig.... Har jo tegn, men de stemmer ikke etter når mensen kommer og sånt. Hmm, kjønner meg ikke på dette her jeg....

Om det er tanta som har kommet så skal jeg neste måned drikke grapefrukt etter forslag fra Peony(selv hvor vondt det er), Hostesaft også var det en te. Vet ikke om jeg gidder EL-tester lengre siden de gir jo ikke noen eksakt positiv test.(siste testen jeg tok tisset jeg jo alt for mye på, men det var bare testreken som syntes da, men el-stemmer ikke om tanta kom i går)?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Palmen!

Felicity:

De testene fra billigeteste er det viktig at du ikke tisser på, men tester i en urinprøve, altså i glass. Det beste er visst også å teste på ettermiddagen til samme tid hver dag. Kan du ha begynt å teste for sent?

Ellers vil jeg anbefale deg å begynne å tempe og bruke FertilityFriend, da ser du i hvert fall i etterkant om du har hatt EL, og du blir mer kjent med egen syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så irriterende.... Nå skrev jeg en langt svar så forsvant det... Får prøve igjen!

Peony: Jeg testet med Persona fra 21 okt. Jeg fikk El slim fra 26 og regnet med at jeg skulle ha EL fra 28-01 okt(mellom perioden)

Fra 27 så hadde vi oss :humpe: og til og med søndagen den 02.

Hadde vondt i Eggstokkene utover denne uken og hadde mye tegn på El den uken, men visste liksom ikke når.

På torsdagen blei testen nesten positiv, på fredag skulle jeg til mamma og tok testen der. Og strålen levde sin egen verden og strålte litt på testvinduet, men det kom ko en positiv testsrek så jeg regnet med at det var EL. Tok den til samme tid som jeg pleier 17.00.

Men i går så hadde jeg helt fersk blod når jeg tørket meg to ganger, så har jeg ikke blødd siden. Ikke mensensmerter heller noen ting heller. Tok en graviditets test i dag tidlig og den var negativ. Så om det er mensen som er her, så hadde jeg El- rundt den 25 og da merket jeg ingen ting i underlivet i det hele tatt.

Temp, synes jeg er litt vanskelig fordi kattene vekker meg om natten. Og da blir det jo ikke riktig temp. Dessuten så er jeg ofte på do og tisser om natten. Prøvde med det i begynnelsen, men det viste faktisk ingen EL-der heller.

Så dette er ikke lett.

Klem fra meg.

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mensen har stoppet opp nå? :klø:

Det var rart.

Blir spennende dette her. Det er jo mange som får en blødning når de normalt skulle hatt mensen, men er gravide. Men da burde vel en graviditetstest ha slått ut. Rart.

Om du ikke får normale mensblødninger så ville jeg ha testa om igjen om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Er bare inne og drysser litt babystøv på dere... *drysse drysse*

Etter å ha slitt i noen år med prøving og flere SA/MA så vet jeg hvor frustrerende ventetiden kan være...

Men ikke gi opp, premien er verdt å vente på! (Den positive graviditetstesten + etterhvert kul på magen) :)

Hilsen meg som er i uke 18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nope ingen mensen etter de to tørka. Ingen mensensmerter og ikke noe spotting. Har kommet få dråper, men sikkert fra det i går. Men det er snakk om to-tre dråper altså, så det er merkelig. Ømheten i brystene har gått vekk da. Varte frem til i går!

Fargen var fersk blod, men ikke rødt, men rosa/oranskje/rødt om du forstår?Rødt som er utvannet liksom.

Men mensen kommer vel sikkert snart, men håper at den ikke kommer på skolen i morgen som sist.

Hcg har vel ikke kommet til kroppen enda tenker jeg om jeg skulle vært gravid.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du har skrevet det,men når har du IKM Felicity? Kan jo være at du ikke har hatt eggløsning denne mnd og da blir mensen ofte litt forsinket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...