Gå til innhold

V.S.P


Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blør litt hver dag da i ca en uke...

Men ikke noe ordentlig mensen.

Det har jeg ikke hatt enda, og jeg slutta på pillene i april!

Det vil sikkert si at jeg heller ikke har el...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig *MissS*, hormoner kan være så :frustrert:

Jeg har heller ikke EL, mensen kommer når den vil alt fra 2-6 uker er normalt hos meg.

MA/SA er mitt store mareritt, kan ikke forestille meg noe verre, først har man endelig blitt gravid og er kjempe lykkelig for det, også skjer det grusomme. :tristbla: Har virkelig medfølelse for dere. :kose:

Men vi kan jo ikke gi oss, vi skal få det til en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blør litt hver dag da i ca en uke...

Men ikke noe ordentlig mensen.

Så kjedelig! Var jeg deg, så ville jeg tatt en tur til legen. Eller har du allerede vært der?

Men vi kan jo ikke gi oss, vi skal få det til en gang!

Nemlig!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Noe jeg har gått glipp av!

Kan jeg være med også???

De som ikke kjenner meg fra før av så kutta jeg ut p-piller i mai og er i vår 4pp nå. 7 dager igjen til jeg har IKM. Syklus på 30-31 dager.

Aldri vært gravid før.

Hilsen Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

Vil gjerne hive meg med jeg også hvis jeg får lov.....?

Begynner vel å havne i slitergruppa vi nå, i vår pp13...

Skal til samtale og undersøkelse hos gyn 17.november...Gruer meg egentlig...Men prøver å la være å tenke på det!

Er nesten mer redd for at det skal være noe galt med sambo enn med meg...Vet ikke helt hvorfor men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig! Var jeg deg, så ville jeg tatt en tur til legen. Eller har du allerede vært der?

Nei, har ikke vært der...

Drøyer det litt til.

Går til soneterapaut som skal prøve å få orden.

Skal dit igjen neste uke, hvis det fortsatt ikke blir bedre da, får jeg se om jeg bestiller legetime.

Blir hvertfall gal av å gå slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg også være med! :hoppe:

Hvis det er greit da..... :sjenert:

Selvsagt er det greit!! :klem: Jo fler jo bedre!!

Vil gjerne hive meg med jeg også hvis jeg får lov.....?

Klart du kan Skytte!! :tommelsmil:

Henger meg på ...om jeg får lov? :sjenert:

Velkommen du også!!! :klem1:

-------

@ MissS: Hva er det en soneterapeut gjør da? :sjenert: Håper uansett at du får skikk på blødningene dine, og at du får regelmessige sykluser med EL. Har du peiling på hvorfor det er blitt sånn? Er det pga prevansjon som du har gått på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hun gjør ja...

Hun bruker en scanner for å finne ut problemområder i kroppen. Disse behandles med scanner + evt. koppemassasje og akupunktur.

Har fått orden på kroppen min en gang før.

Jeg gikk på p-piller i 6 år nå før jeg slutta.

Tror det er det som har ødelagt alt!

Så aldri mer p-piller på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal aldri begynne med p-piller igjen jeg heller :sur:

Dette med akupunktur skal jeg ta opp med legen på mandag. Det kan jo være verdt å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ørt om flere som har fått hjelp av akupunktur. Håper det kan hjelpe dere! :klem:

Jeg er så utrolig takknemlig, for at jeg har vært så heldig at p-pilla ikke har fucka opp systemet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

*MissS*, jeg håper det ordner seg for deg etter noen ganger der. Rart at p-piller skal ødelegg sånn, ikke derfor man bruker dem :(

Jeg tenkte å spare opp til en babykomp eller noe sånt så slipper man hormonene. Har prøvd spiral og det var grusomt vondt så det skal jeg ikke ha. Ønsker deg lykke til!

Skytte: håper at dere får ordnet det hos legen den 17. Jeg også har sagt til meg selv at jeg håper det ikke er noen galt med sambo om noe skulle vært galt. Men tenker ikke på det for vi er jo bare i år 4 pp, så beskymringen kommer vel ikke før etter 12pp tror jeg. Ønsker deg også lykke til!

Og lykke til for Xavia, Peony, Magolia, Mrs Potter, Lovebird,Hulderjenta, og Felexa :)

Håper jeg ikke glemte noen....

Klem fra Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sniker meg inn fra venstre her jeg også! :smilyblomst: Veldig bra tiltak Xavia.

Dette blir et bra sted å være, spesielt siden ingen i hele verden utenom min mann vet at vi er prøvere. Og jeg kjenner nå at det trengs å dele tankene med noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal ikke være med, nei, jeg stikker bare innom for å ønske dere alle masse lykke til!

Håper det klaffer for hele gjengen!!!

Hekse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke være med, nei, jeg stikker bare innom for å ønske dere alle masse lykke til!

Håper det klaffer for hele gjengen!!!

Hekse :klem:

Juhuuu! så koselig en heksehilsen! :)

Nå er jeg forøvrig inne i den alrighte delen av syklusen. Mensen er for lengst over og EL håper vi jo kommer en gang i løpet av den nærmeste uka ++.

Jeg troooor kroppen min er ganske standard. Det virker sånn med mine sykluser på 28 dager og antatte el smerter rundt "riktig" dato i forhold til det. Og hvis det er sånn, så skal jeg ha el til helga. Sånn ca. Og da skal jeg gifte meg! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter
Og hvis det er sånn, så skal jeg ha el til helga. Sånn ca. Og da skal jeg gifte meg!  :grine2:

Tenk så herlig om det hadde klaffet på bryllupsnatta da! Det hadde jo vært helt perfekt! :hoppe:

Heldige deg som har standard kropp. Her er det venting,venting og atter venting,med sykluser på 40-45 dager. Men mensen kom i går,akkurat da den skulle komme.

Så snart er vi igang med eggjakten igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så herlig om det hadde klaffet på bryllupsnatta da! Det hadde jo vært helt perfekt! :hoppe:

Det hade vært herlig ja, men såååå heldige tror jeg bare ikke at vi er. :riste:

Har liksom en magefølelse so msier at denne gangen så tar det TID. Vi hadde sinnsykt flaks forrige gan, da gikk det kjapt, men nå... Nei, jeg bare kjenner på hele kroppen at det vil ta tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...