Gå til innhold

V.S.P

Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmmm, blei litt feil skrevet. Håper å få være her fordet mente jeg :) Flge dere :)

Klart du får!! Bare lov å drysse babystøv over oss hver gang du er innom da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg henger meg på grratulasjonene til deg som har frø i magen, håper du kan drysse maasssee baby støv på oss andre :)

Lykke til !!!

Hilsen Liten og søt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagboken her er jo superfertil! Jammen glad jeg ble med her - nå regner jeg med at det blir jeg som tester positivt om et par uker! :ler:

Gratulerer så mye, Felicity, dette unner jeg deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xavia: nok en gang, du er genial som fant på å starte denne dagboken. Ikke bare fordi den ser ut til å bringe lykke, men det er så koselig å ha et fast "møtested"!

Takk, vennen! (får jeg kalle deg det?)

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Innom og ruller meg i babystøv jeg............... :sjenert:

Må jo prøve alt liksom....!!

Håper dette er en skikkelig babyboommnd for oss alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stund siden sist jeg var innom og jammen har det skjedd ting - så mange prøvere og flere graviditeter :) Gratulerer så mye til Huldra og Felicity!

Jeg er motløs for tiden. Syklusene mine er lange og nå føles det som en evighet til nesten gang jeg kan ha et håp. Har liten sexlyst og er generellt lite gira. Samtidig er alle rundt meg gravid eller har skjønne små, og alle spør når vi skal trø til...

VI PRØVER FOR POKKER!!! Det er ikke bare å knipse med fingrene!!! Haloooooo!!!

Men det sier jeg jo ikke. Vil holde deg for meg selv en stund til.

Ser fram til legetimen i begynnelsen av november og håper jeg får avklart at alt står bra til.

Mer babystøv, takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Felicity!

-----------------------------------------------------

Heisan dere, jeg vil også være med :sjenert:

Er i grunn helt ny som prøver, har nettopp funnet ut at 2 pp ikke var klaff. Ja, ja. Rart at jeg blir så skuffet i grunn, vi har jo nettopp begynt. Men allerede kjenner jeg at jeg så gjerne vil at det skal klaffe. Og så er det liksom gravide og folk med bebyer overalt. Senest i går var ei på besøk på jobben med sin lille beby, og det var selfølgelig en som sa til meg (når jeg holdt bebyen), "ja, nå er det vel bare å begynne" :sur: Ble litt lei meg, jeg, siden jeg nettopp har fått mensen. Så jeg kan ikke engang tenkte meg hvordan det er for dere som har holdt på lenge. Koselig å ha en fellesdagbok å dele håp, tanker, følelser og fustrasjoner i iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner akkurat hvordan du har det, Cymbidium. Ikke gøy med alle disse magene over alt. Jeg har jo i tillegg nettopp fått en lillesøster og tenker at når de gamlingene får det til så skal vi også klare det! Men nei...det har ikke gått så fort for oss.

Jeg klarer gudsjelov å glede meg for andre og har ennå ikke nådd det punktet hvor jeg blir sjalu og ikke orker å være i nærheten av mager eller små barn. Men litt misunnelig er jeg nok. Vil jo gjerne at det skal være oss!

Vi har vært flinke til å "ha oss" denne måneden rundt EL tid. Det eneste er at jeg aldri har testet positivt for EL i tidligere sykluser. Denne gangen har jeg ikke giddet og testet. Har vært hos legen og tatt blodprøver to ganger denne uken. Neste uke skal jeg ta innvendig ultralyd hos gynekologen. Godt å få vite litt mer om kroppen og dens begrensninger.

Lykke til :) Denne dagboken har funket bra for flere av prøverne denne måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bli med her jeg også?

Gratulerer så masse til Felicity og Huldra! :grine2: :grine2:

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...