Gå til innhold

Hva tenker du om kvinner som trener i avslørende tights på treningssenteret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kipling skrev (7 minutter siden):

Jeg leste hele setningen, ja, selvfølgelig... Jeg har da nok respekt for det kvinnelige intellekt til at jeg leser hele argumentet og tar det på alvor. 😄

Men det du sier i siste del av andre delsetning er jo akkurat det jeg prater om. Du har rett til å gjøre noe, men du vil ikke akseptere at det kan føre til reaksjoner du både liker og misliker, så du tror at du skal ha rett til å diktere hvordan folk skal reagere. Du har lyst på de reaksjonene du liker men du vil ha deg frabedt de reaksjonene du ikke liker, men det er jo ikke slik verden fungerer. Man kan ikke bare si at man kun skal ha den ønskede oppmerksomheten uten å få noe av det uønskede.

Om jeg tar på meg en rosa flosshatt og vandrer rundt kan jeg ikke si at folk ikke skal stirre fordi jeg syns det er ubehagelig. Jeg går rundt og ser veldig iøyefallende ut fordi jeg har valgt å kle meg sånn, og da kommer folk til å stirre. Og jeg kommer nok til å få noen kommentarer av folk som syns hatten min er supermorsom, og så kommer veldig mange til å tenke at jeg ser ut som en tulling, og kanskje noen til og med sier det. Har jeg da noen rett til å bare få de positive reaksjonene uten å få de negative?

Så om du har kledd deg ganske normalt, ok fair enough. Men dersom du spesifikt velger den mest iøyefallende, sexy og avslørende tightsen du klarer å finne, og så sutrer om at det blir for mye stirring så har jeg rett og slett ikke noe mer sympati med det enn jeg tror du ville hatt dersom jeg sutret over at folk stirret på den rosa flosshatten min. 

Når det gjelder evneveike sjekkeforsøk så har jeg ikke så veldig mye lyst til å forsvare det utover det å poegtere at menn er nødt til å ta sjangser og at det å ha dårlige sosiale antenner ikke er en forbrytelse. Det er lett for deg å snakke om at menn bør lese kroppsspråket ditt bedre og skjønne at du ikke er interessert når du ikke har den byrden på deg at du er nødt til å ta initiativet hvis det noengang skal bli noe på deg. Det gjelder for de av oss som er sosialt dyktige og karismatiske, men det gjelder også for de av oss som er klønete og sosialt dårlige. Hadde vært flott om vi alle var kjekke, morsomme og karismatiske, men når det fulle spekteret av menn er nødt til å faktisk ta initiativ, så kommer det til å bli noen forfærdelige kræsjlandinger også.

En tights er normalt. Men det skal ikke mer til enn at det er en helt normal tights som sitter riktig på kroppen før enkelte mener man "ber" om oppmerksomhet. 

Er det alltid slik at man man må forvente uønsket oppmerksomhet med mindre man dekker til kroppen og aldri kler seg i noe som enkelte kan finne sexy? Det er ikke vår feil at andres definisjon av sexy er annerledes enn vår. Må jeg forvente uønsket oppmerksomhet når jeg bruker en sommerkjole med bare lår om sommeren og?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, LillEve said:

En tights er normalt. Men det skal ikke mer til enn at det er en helt normal tights som sitter riktig på kroppen før enkelte mener man "ber" om oppmerksomhet. 

Er det alltid slik at man man må forvente uønsket oppmerksomhet med mindre man dekker til kroppen og aldri kler seg i noe som enkelte kan finne sexy? Det er ikke vår feil at andres definisjon av sexy er annerledes enn vår. Må jeg forvente uønsket oppmerksomhet når jeg bruker en sommerkjole med bare lår om sommeren og?

Tights er normalt, men ikke alle tights er skapt like. Noen tights er mye mer avslørende og sexy enn andre, og dersom du av alle mulighetene velger det aller mest avslørende og sexy du klarer, ja da må du forvente å få både ønsket og uønsket oppmerksomhet. 

Dersom du spesifikt har valgt en mer diskre tights og likevel blir stirret på, så fair enough, da kanskje det er andre som bør skjerpe seg, men jeg har jo poengtert flere ganger at jeg snakker om kvinner som spesifikt prøver å kle seg sexy og så blir fornærmet over at det funket litt for bra.

Når det gjelder sommerkjoler, så er det stor variasjon der, som det er med tights, og velger du den mest vågale så må du selvsagt forvente oppmerksomhet, både den ønskede og den uønskede. Sånn er det å være menneske og måtte forholde seg til menneskelig seksualitet. Alternativet er at ingen er interessert, og at du hverken får den ønskede eller uønskede oppmerksomheten, og med tiden vil du nok havne der du også, som de fleste gjør.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (3 minutter siden):

Tights er normalt, men ikke alle tights er skapt like. Noen tights er mye mer avslørende og sexy enn andre, og dersom du av alle mulighetene velger det aller mest avslørende og sexy du klarer, ja da må du forvente å få både ønsket og uønsket oppmerksomhet. 

Dersom du spesifikt har valgt en mer diskre tights og likevel blir stirret på, så fair enough, da kanskje det er andre som bør skjerpe seg, men jeg har jo poengtert flere ganger at jeg snakker om kvinner som spesifikt prøver å kle seg sexy og så blir fornærmet over at det funket litt for bra.

Når det gjelder sommerkjoler, så er det stor variasjon der, som det er med tights, og velger du den mest vågale så må du selvsagt forvente oppmerksomhet, både den ønskede og den uønskede. Sånn er det å være menneske og måtte forholde seg til menneskelig seksualitet. Alternativet er at ingen er interessert, og at du hverken får den ønskede eller uønskede oppmerksomheten, og med tiden vil du nok havne der du også, som de fleste gjør.

 

Ah, så det er din definisjon av hva som er "diskret nok" som gjelder. Vi kan ikke bare ha en allmenn regel om at vi ikke skal gi uønsket oppmerksomhet 🙃

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker:

Fantastisk inspirasjon til sex-novellen jeg skal skrive i kveld! Nå mangler vi bare en hunk som kommer inn på senteret med svett, bar overkropp med øyne som myser utover apparatene og som får musikken, pusten og alt til å opphøre å eksistere, kvinnene besvimer på rekke og rad mens Selveste Chad spankulerer bortover til et apparat mens han gir et sveiv med håret og sjekker armmuskelen sin i speilet, mens han gjør det får han selvfølgelig blikkontakt med en kvinne med cameltoe og gir henne et blunk rett før hun besvimer. 

Anonymkode: 51829...135

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kipling said:

Tights er normalt, men ikke alle tights er skapt like. Noen tights er mye mer avslørende og sexy enn andre, og dersom du av alle mulighetene velger det aller mest avslørende og sexy du klarer, ja da må du forvente å få både ønsket og uønsket oppmerksomhet. 

Dersom du spesifikt har valgt en mer diskre tights og likevel blir stirret på, så fair enough, da kanskje det er andre som bør skjerpe seg, men jeg har jo poengtert flere ganger at jeg snakker om kvinner som spesifikt prøver å kle seg sexy og så blir fornærmet over at det funket litt for bra.

Når det gjelder sommerkjoler, så er det stor variasjon der, som det er med tights, og velger du den mest vågale så må du selvsagt forvente oppmerksomhet, både den ønskede og den uønskede. Sånn er det å være menneske og måtte forholde seg til menneskelig seksualitet. Alternativet er at ingen er interessert, og at du hverken får den ønskede eller uønskede oppmerksomheten, og med tiden vil du nok havne der du også, som de fleste gjør.

 

Godt mulig noen tights oppleves som mer sexy enn andre for deg, men sorry tights er tights. Og  om du er opptatt av å se på hvor sexy damer er i tights på trening konsentrerer du deg ikke nok om din egen trening og du kommer til å få en belastningsskade. 

 

Anonymkode: 3ffb5...306

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, LillEve said:

Ah, så det er din definisjon av hva som er "diskret nok" som gjelder. Vi kan ikke bare ha en allmenn regel om at vi ikke skal gi uønsket oppmerksomhet 🙃

Nei vi kan ikke det fordi det er vanskelig å vite hva som er ønsket eller uønsket oppmerksomhet før man prøver, og fordi man i et fritt samfunn ikke kan gi folk rett til å diktere om andre har lov til å se på dem eller ikke. 

Når det er jeg som tar en avgjørelse blir det fort mine definisjoner av ting som gjelder, på samme måte som det er dine som gjelder når du skal ta en avgjørelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Godt mulig noen tights oppleves som mer sexy enn andre for deg, men sorry tights er tights. Og  om du er opptatt av å se på hvor sexy damer er i tights på trening konsentrerer du deg ikke nok om din egen trening og du kommer til å få en belastningsskade. 

 

Anonymkode: 3ffb5...306

Nei, tights er ikke tights. Det er stor forskjell. I tillegg er det ganske stor forskjell på kvinner. De aller fleste kvinner kler tights veldig bra, men de med litt former kler det eksepsjonelt bra. Dette er det mulig å registrerer helt uten at øyene spretter ut av hodet og du låses i en stilling i flere minutter.

Anonymkode: f0b5e...015

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Godt mulig noen tights oppleves som mer sexy enn andre for deg, men sorry tights er tights. Og  om du er opptatt av å se på hvor sexy damer er i tights på trening konsentrerer du deg ikke nok om din egen trening og du kommer til å få en belastningsskade. 

 

Anonymkode: 3ffb5...306

Helt enig, akkurat som kjoler er kjoler... Tenk at noen kan oppleve noen kjoler som mer sexy enn andre.

orange-dresses-hellomolly-after-light-mafb93f86fa83440169159a05b811843e1.jpg

Endret av Kipling
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Æsj,  cameltoe er nasty å harry 🤮

Anonymkode: ffef7...7d7

Delvis enig, nasty og hot 😂

Anonymkode: f0b5e...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg mot formodning skulle legge merke til det (har ikke for vane å stirre på skrittet til folk) tenker jeg stakkars, de har sikkert ingen tightser med god passform for det er jammen ikke lett å finne. 

Anonymkode: 06093...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrll skrev (6 minutter siden):

de vil ha oppmerksomhet selvsagt. de fleste unge kvinner som har en normal kropp eller bedre trener i kondom trange tights, trener rumpe 4 ganger i uken og ikke overkropp og trener rett og slett for å få oppksomhet fra andre og føle seg bedre

For en idiotisk kommentar. Har en bedre enn normal kropp, gjør pull-ups flere ganger i uka, er helt uinteressert i oppmerksomhet fra andre men ja jeg trener for å føle meg bedre. stort sett i sportsbh og enten shorts eller tights. Fortrinnsvis uten cameltoe, men har skjedd at jeg har oppdaget at jeg får det underveis. Da går den tightsen i søpla.

Anonymkode: 06093...c2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er så innmari vanlig som dere vil ha det til må dere da greie å vise til noen bildeeksempler fra virkeligheten. Vi har fått bildeeksempel på hvordan en stram tights kan avsløre konturene av et mannlig kjønnsorgan, så gi oss det samme for disse kjønnsleppene dere mener er så innmari synlige at man ikke kan la være å se dem!? 

Har ikke sett en gjennomsiktig tights på mange år jeg, etter at XU-tightsen endelig ble ut igjen. Har ikke sett noen kameltær heller, man må jo glo noe veldig for å få øye på dette?!? 

Anonymkode: bafc1...bfe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hvis dette er så innmari vanlig som dere vil ha det til må dere da greie å vise til noen bildeeksempler fra virkeligheten. Vi har fått bildeeksempel på hvordan en stram tights kan avsløre konturene av et mannlig kjønnsorgan, så gi oss det samme for disse kjønnsleppene dere mener er så innmari synlige at man ikke kan la være å se dem!? 

Har ikke sett en gjennomsiktig tights på mange år jeg, etter at XU-tightsen endelig ble ut igjen. Har ikke sett noen kameltær heller, man må jo glo noe veldig for å få øye på dette?!? 

Anonymkode: bafc1...bfe

Det er sant at det handler bare om en liten strek på noen få cm som kun vises på nært hold. Merkelig at det skal være så mye dramatikk rundt dette. Perverse bilder finner du på nett, kun ekstremversjoner finnes der. De "normale" er så små at de knapt nok kan fotograferes. Bra er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får noen ganger cameltoe pga sømmen på tightsen eller trusen jeg går med, men har tenkt at ingen legger merke til det, hvem gidder å stirre på skrittet mitt på trening liksom? Men etter å ha lest denne tråden skal tights med søm forbeholdes gruppetimer som består utelukkende av jenter, også blir det bare sømløse tights i studio fremover 🤢

Anonymkode: e2e4b...e95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er født og oppvokst i etterkrigstidens Norge, ville jeg neppe lagt merke til det en gang, da det er en selvfølge at folk fritt får gjøre- og kle seg hvordan pokker de vil uten at noen har noe med å legge seg opp i dette ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bryr meg fint lite, ser veldig lite på andre kvinners underliv når jeg er ute å trener. Reagerer mer på mannfolka som stønner når de løfter vekter 😅

+ Jeg skjønner godt at de har på trange klær når de trener, fordi det er ingenting som er værre enn klær som flagrer når man trener,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er WOW fint og se på, uansett kroppsstørrelse eller fasong. Men jeg tenker at de som har "normal" bmi i og går sånn er "billige og enkle wannabees" med leppene sine osv, med et dårlig selvbilde og vil bli sett og likt. Sikkert ikke alle, men det er det jeg dessverre tror 

 

Vil heller se de med over 27+ bmi gå sånn 😊

Anonymkode: dafea...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

…at dem som bruker tid på å tenke på dette, må ha mye unødvendig  problemer i livet sitt! 

La for folk trene, slutt å ha så mye meninger om alt og alle hele tiden, tenker jeg 😌 Forstår ikke at det går ann at folk blir så fort støtet på hva jenter ha på seg på treningssenter!! 😌🙈

 

Anonymkode: c3c7b...3cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg får noen ganger cameltoe pga sømmen på tightsen eller trusen jeg går med, men har tenkt at ingen legger merke til det, hvem gidder å stirre på skrittet mitt på trening liksom? Men etter å ha lest denne tråden skal tights med søm forbeholdes gruppetimer som består utelukkende av jenter, også blir det bare sømløse tights i studio fremover 🤢

Anonymkode: e2e4b...e95

Men hvorfor? Du har da aldri blitt plaget av noen menn fram til nå, har du vel? Dersom noen skulle legge merke til det er bitcher din verste fiende tror jeg. Jeg tror menn har større aksept for denne lille detaljen 😂.

Anonymkode: f0b5e...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...