Gå til innhold

Hva tenker du om kvinner som trener i avslørende tights på treningssenteret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 10/25/2021 at 5:31 PM, Gry H. said:

Siden jeg er født og oppvokst i etterkrigstidens Norge, ville jeg neppe lagt merke til det en gang, da det er en selvfølge at folk fritt får gjøre- og kle seg hvordan pokker de vil uten at noen har noe med å legge seg opp i dette ;)

Så flott, da regner jeg med at du heller ikke vill lagt merke til det en gang, eller tenkt noe over det dersom du plutselig fikk denne gjengen ved siden av deg på treningsstudio?

df65fbe10ba3a47b66a9a4a21b98feb4.jpg

Absolutt ikke noe rart med å gå rundt sånn på treningssenter, eller hva? Vi som er fra etterkrigstiden har heldigvis fått med oss at dette er helt normalt og at andre ikke har noe med å legge seg opp i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 17.10.2021 den 21.51):

Hva tenker du om at de viser cameltoe på treningssenteret?

Anonymkode: a4280...7ec

Det liker vi! Mer av det!!😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 10/26/2021 at 9:54 PM, Kipling said:

Så flott, da regner jeg med at du heller ikke vill lagt merke til det en gang, eller tenkt noe over det dersom du plutselig fikk denne gjengen ved siden av deg på treningsstudio?

df65fbe10ba3a47b66a9a4a21b98feb4.jpg

Absolutt ikke noe rart med å gå rundt sånn på treningssenter, eller hva? Vi som er fra etterkrigstiden har heldigvis fått med oss at dette er helt normalt og at andre ikke har noe med å legge seg opp i det.

Tro det eller ei, men jeg ville ikke bitt meg merke i noe her heller! 

- Hvilket jeg vil si ble bekreftet i det jeg først trodde det var hjelmene det måtte være snakk om her! - Hvorpå jeg ble litt satt ut, i det jeg på den ene siden tenkte i de baner at 'Jo'a, jeg ville vel antagelig ha stusset over at noen valgte å ikle seg hjelm på et treningssenter! Men samtidig, så har jeg jo enda til gode å se noe sånt, og så derfor heller ikke poenget i å trekke frem hva jeg anså for å være et ganske usaklig eksempel. 

Så slow er jeg faktisk at det først begynte å ringe ei bjelle i det jeg fokk øye på kommentaren under, hvor de sa 'Mer av sånt!', hvorpå jeg så gikk inn med blikket rettet mot noe 'avslørende' i bekledningen! 😄 

 Mitt mind-set da jeg gikk in, var snarere siktet inn på dette med i det hele tatt å legge merke til andres bekledning generelt, og i denne nullstilte modusen, så passerte altså disse glatt under radaren ;)   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...