Gå til innhold

Hva tenker du om kvinner som trener i avslørende tights på treningssenteret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker du om at de viser cameltoe på treningssenteret?

Anonymkode: a4280...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg registrerer at det er andre på trening før jeg putter musikk i ørene og prøver å konsentrere meg om mitt.

 

 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cameltoe? At de ser demente ut eller bare ikke klarer å se seg i speilet og at det er fristende å hinte om at absolutt alle ser underlivet deres dratt inn i buksa 

Anonymkode: 90e9a...760

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola

Akkurat cameltoe hadde jeg nok tenkt 🤮 om, da det er det mest Harry jeg vet. Ellers tenker jeg ikke så mye over andres treningsklær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva tenker du om at de viser cameltoe på treningssenteret?

Anonymkode: a4280...7ec

Helt ærlig tenker synes jeg det er en rart hvordan kvinner på forum som dette insisterer på at kvinner ikke ønsker blikk/oppmerksomhet på treningssenter.. når «halvparten» av deres medsøstre kler seg så utfordrende at ingenting er overlatt til fantasien.

Jeg har full forståelse for at det er godt å trene i tights, men en tights i dag er jo gjerne smått gjennomsiktig, fremhever «godsakene» i snitt og farger samtidig som man gjerne kombinerer det med en «fresh» topp som nesten mirakuløst gir noe støtte.. 

Men JEG klager jo selvfølgelig ikke ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de liker å se sexy ut og å bli sett litt på, det gjør i alle fall jeg når jeg bruker stramme tights. Det betyr ikke at jeg vil ha oppmerksomhet i form av slibrige kommentarer, men et diskré blikk er fint og kan gi meg en liten selvtillitsboost.

På dager hvor jeg ikke føler meg like fin og ikke vil bli sett på så bruker jeg joggebukse eller vide og lange treningsshorts, det er like praktisk som tights.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at........

Aldri vært på et treningssenter så jeg har ingen formening.

Anonymkode: 72164...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva tenker du om at de viser cameltoe på treningssenteret?

Anonymkode: a4280...7ec

Hva tenker du om at gutta viser pølsesnabb i joggebukse?

Anonymkode: ef9b3...7b3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På trening er jeg fint lite interessert i de andre som trener. Jeg fokuserer på det jeg er der for å gjøre. Folk kan kle seg som de vil, uten at jeg bryr eller tenker noe nevneverdig over det. Skjønner ikke denne greia med å henge seg så veldig opp i hva andre har på seg på trening🤷‍♀️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er viktig for meg som mann å se litt ekstra. Ikke sånn at det blir åpenbart og påtrengende, men kikker diskré, og snur meg bort akkurat i det hun ser meg, så ser jeg en gang til, og atter snur meg bort en siste gang da hun ser meg. 

Etter det ser jeg ikke mer.

Jeg ønsker å gi blikk nok til å gi henne bekreftelsen på at i dag traff hun, dette var sexy. Men samtidig ikke så mye at det blir ubehagelig for henne.

Anonymkode: 82a2c...544

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grandidosa83 skrev (9 timer siden):

Helt ærlig tenker synes jeg det er en rart hvordan kvinner på forum som dette insisterer på at kvinner ikke ønsker blikk/oppmerksomhet på treningssenter.. når «halvparten» av deres medsøstre kler seg så utfordrende at ingenting er overlatt til fantasien.

Jeg har full forståelse for at det er godt å trene i tights, men en tights i dag er jo gjerne smått gjennomsiktig, fremhever «godsakene» i snitt og farger samtidig som man gjerne kombinerer det med en «fresh» topp som nesten mirakuløst gir noe støtte.. 

Men JEG klager jo selvfølgelig ikke ;)

For en nedlatende holdning du har mot kvinner. Jeg kler meg i løpetights fordi jeg løper (raskt) på mølle, og da er det tights som må til. Hva annet skal jeg liksom løpe i? Jeg passer ikke shorts, dessverre, og løse bukser er tunge å løpe i. Tror du virkelig jeg ønsker å bli beglodd av folk når jeg svetter og er sprutrød på mølla? Nei takk, vil være i fred! Bruker headsettet fra jeg forlater garderoben til jeg er tilbake i garderoben, og det utelukkende fordi jeg ikke ønsker å snakke med noen eller bli sjekket opp av kåte mannfolk. Er virkelig ikke interessert, og ønsker ikke laaange blikk heller. Jeg får da med meg hva som foregår bak ryggen min, tro det eller ei. Er nok av speil og vinduer som kan reflektere det som skjer bak meg. Hold nå blikket for deg selv.

Anonymkode: aac99...900

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

For en nedlatende holdning du har mot kvinner. Jeg kler meg i løpetights fordi jeg løper (raskt) på mølle, og da er det tights som må til. Hva annet skal jeg liksom løpe i? Jeg passer ikke shorts, dessverre, og løse bukser er tunge å løpe i. Tror du virkelig jeg ønsker å bli beglodd av folk når jeg svetter og er sprutrød på mølla? Nei takk, vil være i fred! Bruker headsettet fra jeg forlater garderoben til jeg er tilbake i garderoben, og det utelukkende fordi jeg ikke ønsker å snakke med noen eller bli sjekket opp av kåte mannfolk. Er virkelig ikke interessert, og ønsker ikke laaange blikk heller. Jeg får da med meg hva som foregår bak ryggen min, tro det eller ei. Er nok av speil og vinduer som kan reflektere det som skjer bak meg. Hold nå blikket for deg selv.

Anonymkode: aac99...900

Nedlatende holdning å si ting som det fremstår? Du trenger heller ikke tillegge meg handlinger fordi det passer agendaen din; jeg hverken nistirrer eller plager noen. Jeg legger dog merke til hva som skjer rundt meg og gjør mine tanker deretter.

En som viser cameltoe kunne fint ha unngått dette. Litt som en mann fint kan unngå å vise formen på penis.

En tights og ulikt treningstøy  kommer i forskjellige varianter. Hvorfor velge de mest utfordrende variantene om man ikke ønsker oppmerksomhet. Forleden gikk en jente rundt i en topp som viste «underboob» på treningssenteret - vil du si det er spesielt praktisk orientert treningstøy?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandidosa83 skrev (10 timer siden):

Helt ærlig tenker synes jeg det er en rart hvordan kvinner på forum som dette insisterer på at kvinner ikke ønsker blikk/oppmerksomhet på treningssenter.. når «halvparten» av deres medsøstre kler seg så utfordrende at ingenting er overlatt til fantasien.

Jeg har full forståelse for at det er godt å trene i tights, men en tights i dag er jo gjerne smått gjennomsiktig, fremhever «godsakene» i snitt og farger samtidig som man gjerne kombinerer det med en «fresh» topp som nesten mirakuløst gir noe støtte.. 

Men JEG klager jo selvfølgelig ikke ;)

Jeg trener hjemme, og alltid i tights og treningstopp. Har treningstøy jeg synes er fint i farger og snitt. Velger klær jeg synes er komfortable og praktiske for aktiviteten. At ingen ser meg har ikke annen påvirkning på klesvalget enn at jeg dropper t-skjorte. 

Skulle ønske vi hadde treningssenter for bare kvinner, da hadde jeg lett gått sånn der.

Kvinner kler seg sånn fordi det er praktisk og komfortablet, og på tross av at menn kikker. Det er ikke fordi menn skal kikke. Stor forskjell. 

Anonymkode: 1f370...38d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva tenker du om at de viser cameltoe på treningssenteret?

Anonymkode: a4280...7ec

Dette er hva jeg tenker:

  • Det kan være at de har funnet en tights de liker spesielt godt, og ikke bryr seg. Det er ganske hot altså.
  • Det kan se ut til at det var derfor de kom på senteret, det er ikke hot.
  • Hun har en anatomi som gjør det vanskelig å unngå i tights, det er litt søtt.
  • Dersom en liten cameltoe vises når de gjør enkelte øvelser er nok det aller mest innafor, og hot på en stuerein måte. 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

For en nedlatende holdning du har mot kvinner. Jeg kler meg i løpetights fordi jeg løper (raskt) på mølle, og da er det tights som må til. Hva annet skal jeg liksom løpe i? Jeg passer ikke shorts, dessverre, og løse bukser er tunge å løpe i

Anonymkode: aac99...900

Den der har jeg alltid lurt på. Ofte brukt unnskyldning hvorfor damer ikke kan bruke løs joggebukse når de trener på treningssenteret. Er du ikke der for å trene? Om joggebukser gjør det så forferdelig mye tyngre å trene så er jo det bare et pluss. Hardere trening gir større effekt. For det er vel derfor du er der. Å trene hardt for å komme i form. 

Anonymkode: a4280...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

For en nedlatende holdning du har mot kvinner. Jeg kler meg i løpetights fordi jeg løper (raskt) på mølle, og da er det tights som må til. Hva annet skal jeg liksom løpe i? Jeg passer ikke shorts, dessverre, og løse bukser er tunge å løpe i. Tror du virkelig jeg ønsker å bli beglodd av folk når jeg svetter og er sprutrød på mølla? Nei takk, vil være i fred! Bruker headsettet fra jeg forlater garderoben til jeg er tilbake i garderoben, og det utelukkende fordi jeg ikke ønsker å snakke med noen eller bli sjekket opp av kåte mannfolk. Er virkelig ikke interessert, og ønsker ikke laaange blikk heller. Jeg får da med meg hva som foregår bak ryggen min, tro det eller ei. Er nok av speil og vinduer som kan reflektere det som skjer bak meg. Hold nå blikket for deg selv.

Anonymkode: aac99...900

Snakk om overreaksjon. Jeg opplever deg som 1000 ganger mer nedlatende enn han du svarer. Du tar utgangspunkt i at alle gjør, tenker og handler som deg og forventer at alle stiller i stram giv akt etter dine prinsipper. Om du leser tråden så finnes det også kvinner som gjerne mottar et diskret blikk fra en mann og har et litt mer avslappet forhold til hvordan dynamikken mellom menn, kvinner og mennesker generelt får utspille seg. Du er åpenbart ikke blant dem, og skal selvsagt få ha dine egne grenser. Men ikke forvent at alle kan lese tankene dine eller deler dine prinsipper, så det beste for alle er om man kan møte hverandre med gjensidig respekt. Noe ditt gneldrete, selvrettferdige og fordømmende tilsvar til Grandisen på ingen måte var.

Anonymkode: 7af36...878

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Skulle ønske vi hadde treningssenter for bare kvinner, da hadde jeg lett gått sånn der.

Kvinner kler seg sånn fordi det er praktisk og komfortablet, og på tross av at menn kikker. Det er ikke fordi menn skal kikke. Stor forskjell. 

Jeg skulle ønske menn sluttet å oppføre seg som unger i godtebutikken, unger som ikke klarer å holde fingrene fra fatet. Kvinner er flotte, og vi trenger dere som inspirasjon i hverdagen, også på treningssenteret. Og dere trenger ikke kle dere spesielt, eller være modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...