Gå til innhold

Hva tenker du om kvinner som trener i avslørende tights på treningssenteret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Om du leser tråden så finnes det også kvinner som gjerne mottar et diskret blikk fra en mann og har et litt mer avslappet forhold til hvordan dynamikken mellom menn, kvinner og mennesker generelt får utspille seg.

Bra. På tide at noen ser det fra denne siden også. Å sette pris på en liten diskret respons fra andre burde ikke være skambelagt. Han du gjør inntrykk på er kanskje ikke så verst en type. Det er lov å tenke slik om andre, også om menn. Det er ikke bare tullinger på et treningssenter. Det er ikke skammelig å bli så imponert at det er vanskelig å skjule, med blikket da selvsagt 😂. Noen kvinner gjør faktisk et sterkt inntrykk. De burde vite å kunne håndtere det, om ikke annet for egen skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg kvinne selv, og har aldri lagt merke til dette hos andre, men jeg har stått foran speilet der og lagt merke til at jeg plutselig har det selv. Dette skjer jo ikke fordi jeg drar tightsen så langt opp som mulig for å vise frem en cameltoe, jeg bare har en kropp hvor den forbanna sømmen fort lager det hvis jeg ikke passer på å dra tightsen NED i skrittet mellom øvelser osv.

Problemet løses så klart med en sømløs tights, men ingen av de har blitt en favoritt enda, ei heller gidder jeg å gå til skrittet med intimkirurgi eller truseinnlegg for å minimere disse sjeldne tilfellene.

Det er mulig det er flere som meg, og vi synes vel heller at det er pinlig, spesielt når flere påpeker at det er stygt og harry. Vil derfor presisere at ikke alle (eller noen?) gjør dette med vilje for å vise frem kjønnsorganet.

Anonymkode: 248d0...837

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva tenker du om at de viser cameltoe på treningssenteret?

Anonymkode: a4280...7ec

Da hadde jeg stilt meg i et hjørne litt gjemt og sett meg rundt etter hvilke menn som stirrer. 

Folk må få gjøre som de vil uavhegig anatomi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg trener hjemme, og alltid i tights og treningstopp. Har treningstøy jeg synes er fint i farger og snitt. Velger klær jeg synes er komfortable og praktiske for aktiviteten. At ingen ser meg har ikke annen påvirkning på klesvalget enn at jeg dropper t-skjorte. 

Skulle ønske vi hadde treningssenter for bare kvinner, da hadde jeg lett gått sånn der.

Kvinner kler seg sånn fordi det er praktisk og komfortablet, og på tross av at menn kikker. Det er ikke fordi menn skal kikke. Stor forskjell. 

Anonymkode: 1f370...38d

Det er helt greit. Hjemme må du gjerne trene naken for min del. Jeg bruker tights og velger bevisst en tights som sitter godt, ikke viser omriss av penis og ikke har fargevalg/som trekker oppmerksomhet mot rumpe/skritt. Tilsvarende bruker jeg overdeler som gjerne er tettsittende, men som ikke viser alt fra hals ned til magen osv.

Hvis jeg hadde brukt slike typer tights og overdeler skjønner jeg jo at det ville gi meg økt oppmerksomhet (på godt og vondt).

Er det rart å tenke at kvinner kan gjøre lignende vurderinger?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette skjer jo ikke fordi jeg drar tightsen så langt opp som mulig for å vise frem en cameltoe, jeg bare har en kropp hvor den forbanna sømmen fort lager det hvis jeg ikke passer på å dra tightsen NED i skrittet mellom øvelser osv.

Det er absolutt ikke finere med en tights som er dratt nedover og ligger i folder rundt hoftene. På treningssenter kreves et annet antrekk enn når du bare går og står, eller sitter i en stol. Greit å ikke bry seg for mye om hvordan du ser ut i ulike posisjoner. Det er alltid noen som liker og ikke liker, uansett. Stå på sier jeg, uansett antrekk, det er kroppen som teller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights er tights, veldig praktisk å trene i. Men de gir også ufrivillig cameltoe, og det er ikke nødvendigvis slik at alle som har det ønsker at man skal se på den. 
Hold øynene for deg selv. Er ikke alle som vil trene i baggy shorts.

 

 

Anonymkode: d5dca...520

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig ikke sett akkurat det, men har sett folk i gjennomsiktig tights og ei i en tights med en litt uheldig farge (hudfarget), men da lurer jeg på om de i det hele tatt har sett det selv. Det samme kan jo være tilfelle med cameltoe. Man kan jo få det ufrivillig.

Jeg har ikke for vane å stirre på skrittet til folk eller på folk i det hele tatt når jeg trener. Har nok med min egen trening og om jeg gjør ting rett eller galt.

Noen går sikkert avslørende kledd på trening, men de fleste som har tights på ser da helt vanlig ut. Jeg trener også i tights, men ikke fordi jeg tror at jeg ser så sexy ut. Det er litt fordi det er vanskelig å finne andre bukser som er lange nok i beina og fordi jeg liker bukser som sitter tettere inntil kroppen.

Skjønner ikke helt det opphenget i å overanalysere hvorfor noen går kledd slik og sånn osv. Hva med å heller trene på treningssenteret?

Anonymkode: 7ab1d...fbb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok sett noen cameltoes på treningssenteret. Men som det sies over, jeg tror ikke alle er klar over det. Hvem tenker på slikt til enhver tid liksom, det tenkes vel mer på reps og kilo, ikke sant? Jeg synes det er litt røft og tøft, vi trener og driter i slikt. Det er utvilsomt sexy og pent for meg som mann, men jeg trener også. Stiller meg ikke opp og ber om mobilnr osv av den grunn. Nyter det i stillhet og trener. 

Anonymkode: f0b5e...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest alle kommentarene fra menn her inne om at kvinner bruker tights for å vise seg frem og at det er "utfordrende" bekledning, har jeg begynt å føle meg ukomfortabel noen ganger når jeg har på tights. Tights er noe av det mest komfortable klesplagget som finnes, og syns det er sinnsykt urettferdig at jeg skal bli dømt for å bruke det. 

Anonymkode: f1f01...155

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Etter å ha lest alle kommentarene fra menn her inne om at kvinner bruker tights for å vise seg frem og at det er "utfordrende" bekledning, har jeg begynt å føle meg ukomfortabel noen ganger når jeg har på tights. Tights er noe av det mest komfortable klesplagget som finnes, og syns det er sinnsykt urettferdig at jeg skal bli dømt for å bruke det. 

Anonymkode: f1f01...155

Trøst deg med at dommen er mild. Du blir likt. Ubehagelig, men til å leve med.

Anonymkode: f0b5e...015

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cameltoe er ikke noe de fleste streber etter å få, men det kommer naturlig for enkelte kroppsfasonger og i enkelte tightser. Jeg bruker selv stram tights, men det er for egen komfort og eget selvbilde. Jeg er ikke interessert i å bli stirret ned av griser. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda Bailey skrev (18 minutter siden):

Cameltoe er ikke noe de fleste streber etter å få, men det kommer naturlig for enkelte kroppsfasonger og i enkelte tightser. Jeg bruker selv stram tights, men det er for egen komfort og eget selvbilde. Jeg er ikke interessert i å bli stirret ned av griser. 

Skjønner, kvinner hater oppmerksomhet. 

Anonymkode: f0b5e...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Skjønner, kvinner hater oppmerksomhet. 

Anonymkode: f0b5e...015

Uønsket oppmerksomhet er det ingen som liker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett en eneste kameltå i hele mitt liv, utenom min egen. 
 

Regner med at ingen ser på min heller. 

Anonymkode: 51829...135

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 10/18/2021 at 9:39 AM, AnonymBruker said:

For en nedlatende holdning du har mot kvinner. Jeg kler meg i løpetights fordi jeg løper (raskt) på mølle, og da er det tights som må til. Hva annet skal jeg liksom løpe i? Jeg passer ikke shorts, dessverre, og løse bukser er tunge å løpe i. Tror du virkelig jeg ønsker å bli beglodd av folk når jeg svetter og er sprutrød på mølla? Nei takk, vil være i fred! Bruker headsettet fra jeg forlater garderoben til jeg er tilbake i garderoben, og det utelukkende fordi jeg ikke ønsker å snakke med noen eller bli sjekket opp av kåte mannfolk. Er virkelig ikke interessert, og ønsker ikke laaange blikk heller. Jeg får da med meg hva som foregår bak ryggen min, tro det eller ei. Er nok av speil og vinduer som kan reflektere det som skjer bak meg. Hold nå blikket for deg selv.

Anonymkode: aac99...900

Pfff... fuck off, jeg kan vedde hvilken som helst pengesum på at det finnes shorts som passer deg dersom du faktisk går inn for å finne noen. Det finnes shorts som passer hvem som helst.

Og om du er plaget av at noen titter litt så skal du ikke ta det for gitt at ikke den andre personen også er plaget av det. Du er ikke en mann, så du aner ikke hvordan det er å ha høyt testosteron og så prøve å fokusere på å trene mens det er kvinner som er en halv milimeter med spandex unna å være splitter nakne rett foran deg. Det er faktisk ganske slitsomt, på samme måte som det er slitsomt å måtte lukte digg mat om man selv ikke skal/kan spise. Det er ikke bare å ignorere det, for det er ikke slik menneskehjernen fungerer. 

Så hvis du vil unngå blikkene, tren på et senter hvor det bare er kvinner, eller ta på deg noe som gjør at vi ikke kan se hva slags blonder du har på trusene fra 5 meter unna. En litt lang t-skjorte vil nok løse alle dine problemer dersom du virkelig har lyst til å unngå blikkene.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Miranda Bailey said:

Cameltoe er ikke noe de fleste streber etter å få, men det kommer naturlig for enkelte kroppsfasonger og i enkelte tightser. Jeg bruker selv stram tights, men det er for egen komfort og eget selvbilde. Jeg er ikke interessert i å bli stirret ned av griser. 

Du bruker stram tights for ditt eget selvbildes skyld, men du vil ikke bli sett på?

Wut???

Komfort aspektet av det skjønner jeg, hender jeg trener i tights selv og det er dritdigg for enkelte øvelser, men det med selvbilde uten å ville bli sett på må jeg si høres helt sprøtt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (4 minutter siden):

Du bruker stram tights for ditt eget selvbildes skyld, men du vil ikke bli sett på?

Wut???

Komfort aspektet av det skjønner jeg, hender jeg trener i tights selv og det er dritdigg for enkelte øvelser, men det med selvbilde uten å ville bli sett på må jeg si høres helt sprøtt ut.

Ja, forholdet hun har til seg er viktigere enn hva du tenker/føler/føler deg berettiget til. Tro det eller ei. Hun er viktig for seg selv. Ikke deg. 

Anonymkode: 51829...135

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (7 minutter siden):

Pfff... fuck off, jeg kan vedde hvilken som helst pengesum på at det finnes shorts som passer deg dersom du faktisk går inn for å finne noen. Det finnes shorts som passer hvem som helst.

Og om du er plaget av at noen titter litt så skal du ikke ta det for gitt at ikke den andre personen også er plaget av det. Du er ikke en mann, så du aner ikke hvordan det er å ha høyt testosteron og så prøve å fokusere på å trene mens det er kvinner som er en halv milimeter med spandex unna å være splitter nakne rett foran deg. Det er faktisk ganske slitsomt, på samme måte som det er slitsomt å måtte lukte digg mat om man selv ikke skal/kan spise. Det er ikke bare å ignorere det, for det er ikke slik menneskehjernen fungerer. 

Så hvis du vil unngå blikkene, tren på et senter hvor det bare er kvinner, eller ta på deg noe som gjør at vi ikke kan se hva slags blonder du har på trusene fra 5 meter unna. En litt lang t-skjorte vil nok løse alle dine problemer dersom du virkelig har lyst til å unngå blikkene.  

Klar tale. På tide vi menn avdekker dette selvbedraget. :regn:

Anonymkode: f0b5e...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...