Gå til innhold

Hva tenker du om kvinner som trener i avslørende tights på treningssenteret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

sicario skrev (6 minutter siden):

Ufattelig at «menn» her på forumet ikke skjønner dette.

kjenner altså så mange kvinner som hater å trene på treningssenter pga idiotiske menn som glor, sikler og på død og liv skal snakke. #villebaresnakkelitt ble en hashtag av en grunn. Noen menn tror treningssenteret er en jævla sjekkearena.

Man drar på trening for å trene. Fokuser på treningen. Ikke hvordan andre ser ut og hva de har på seg. 

 

Jeg er langt på vei enig det du skriver, man skal ikke plage  andre med uønsket oppmerksomhet, og i hvert fall ta en avvisning som en avvisning. Men du fremstår jo også på den andre siden så irriterende skinnhellig. Det er ikke sånn at mennesker stenger ut alle andre inntrykk selv om de trener. Det gjelder alle arenaer i livet. Hvis man er på et jobbmøte kan man få spontane tanker og følelser om de man ser rundt seg.  Hvis man går ut og tar et glass med noen venner på et utested så kan det hende man ikke lenger hørte hva venner seg hvis man ser en kjekk person ved nabobordet osv. 

Tror du virkelig at ikke mange mennesker kan finne hverandre på treningssenter, gjennom at de deler sin interesse for trening osv. ? Å tro noe annet ville være naivt.

 

Anonymkode: 1f4d6...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sicario skrev (8 minutter siden):

Nettop. Det forteller bare at for mange ikke eier sosial kompetanse. Ufattelig at kvinner i 2021 føler et behov for å dekke seg til.. 

Ikke sant. Også kommer menn med den: "Jeg vet du liker oppmerksomheten, ikke lyv." Får en skikkelig dårlig magefølelse av sånne folk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paramount skrev (På 18.10.2021 den 10.34):

Dette er hva jeg tenker:

  • Det kan være at de har funnet en tights de liker spesielt godt, og ikke bryr seg. Det er ganske hot altså.
  • Det kan se ut til at det var derfor de kom på senteret, det er ikke hot.
  • Hun har en anatomi som gjør det vanskelig å unngå i tights, det er litt søtt.
  • Dersom en liten cameltoe vises når de gjør enkelte øvelser er nok det aller mest innafor, og hot på en stuerein måte. 

Ser fitta ut som skjermene på en gammel gråtass så kan de ikke noe for det.

Anonymkode: 72164...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke denne forakten for kvinnelig anatomi.. jeg glor ingen i skrittet. Skulle jeg komme til å se omriss av en vulva eller et par brystvorter så driter jeg langt i det. 

Anonymkode: 150b8...a77

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda Bailey skrev (7 minutter siden):

Ikke sant. Også kommer menn med den: "Jeg vet du liker oppmerksomheten, ikke lyv." Får en skikkelig dårlig magefølelse av sånne folk. 

Ikke bruk så mye energi på idioter. Vi er atskillig flere som behandler kvinner med respekt, og er veldig glade for at dere er der og trener med oss. Ja, for  vi synes mange av dere er fine, til og med veldig sexy, men vi plager dere ikke med det. Vi trener vi også. Kanskje liker noen av dere noen av oss også. 

Anonymkode: f0b5e...015

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, sicario said:

Nettop. Det forteller bare at for mange ikke eier sosial kompetanse. Ufattelig at kvinner i 2021 føler et behov for å dekke seg til.. 

Mer ufattelig at kvinner i 2021 ikke føler et større behov for å dekke seg til, i og med at halvparten av dem omtrendt er nakne på trening. Sorry, men hvis jeg som en totalt fremmed kan se kjønnsleppene dine så BØR du føle et behov for å dekke deg til. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joggebukse gir meg gnagsår på lårene. Bedre med tights. Er overvektig og får camel toe. Bryr meg ikke. 

Anonymkode: f4014...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joggebukse gir meg gnagsår på lårene. Bedre med tights. Er overvektig og får camel toe. Bryr meg ikke. 

Anonymkode: f4014...06b

Har bikka 40 hvis det har noe å si. Jeg rett og slett bryr meg ikke. 

Anonymkode: f4014...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (4 minutter siden):

Mer ufattelig at kvinner i 2021 ikke føler et større behov for å dekke seg til, i og med at halvparten av dem omtrendt er nakne på trening. Sorry, men hvis jeg som en totalt fremmed kan se kjønnsleppene dine så BØR du føle et behov for å dekke deg til. 

 

Der kom det misogynistiske svaret vi alle kunne se komme fra en mils avstand. 

Du vet at cameltoe i stor grad skyldes anatomi? Hva med menn som trener i sykkeltights, er ikke det greit heller? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

 

Jeg er langt på vei enig det du skriver, man skal ikke plage  andre med uønsket oppmerksomhet, og i hvert fall ta en avvisning som en avvisning. Men du fremstår jo også på den andre siden så irriterende skinnhellig. Det er ikke sånn at mennesker stenger ut alle andre inntrykk selv om de trener. Det gjelder alle arenaer i livet. Hvis man er på et jobbmøte kan man få spontane tanker og følelser om de man ser rundt seg.  Hvis man går ut og tar et glass med noen venner på et utested så kan det hende man ikke lenger hørte hva venner seg hvis man ser en kjekk person ved nabobordet osv. 

Tror du virkelig at ikke mange mennesker kan finne hverandre på treningssenter, gjennom at de deler sin interesse for trening osv. ? Å tro noe annet ville være naivt.

 

Anonymkode: 1f4d6...a7e

Selvfølgelig kan folk finne hverandre på alle arenaer, men her menes det uønsket oppmerksomhet. Tviler på at folk finner hverandre på treningssenteret gjennom at mannen innledet de ved å være ubehagelig med stirring og uønsket kontakt. Da har han nok den sosiale kompetanse som kreves for å se om noen ønsker kontakt eller ikke.

Det er der forskjellen ligger. Alle kan kikke og se på pene mennesker, synes det er sexy med cameltoe eller hva nå enn de liker, men de som har sosial kompetanse skjønner at det er ubehagelig å bli stirret på og de skjønner når det ikke er innafor å ta kontakt.

Anonymkode: 7ab1d...fbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er der forskjellen ligger. Alle kan kikke og se på pene mennesker, synes det er sexy med cameltoe eller hva nå enn de liker, men de som har sosial kompetanse skjønner at det er ubehagelig å bli stirret på og de skjønner når det ikke er innafor å ta kontakt.

Anonymkode: 7ab1d...fbb

 

Enig det du skriver, men det gjør det også ganske vagt. Folk kan ha ulik terskel hva de finner ubehagelig også. Det er absolutt ikke "opplagt" når det er utafor/ innafor å ta kontakt , det er mye som ligger i gråsonen. Å vise interesse for noen innebærer ofte at man må være villig til potensielt å dumme seg ut og bli avvist, det ligger i situasjonens natur at det kan bli kleint.

Et annet eksempel . I går følte jeg at en person stirret på meg , blikket stadig vekk i min retning, jeg følte det litt ubehagelig. Men så innså jeg plutsleig at vedkommende kikket mest på klokken på veggen som var bak meg ! 

 

 

 

 

Anonymkode: 1f4d6...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Miranda Bailey said:

Der kom det misogynistiske svaret vi alle kunne se komme fra en mils avstand. 

Du vet at cameltoe i stor grad skyldes anatomi? Hva med menn som trener i sykkeltights, er ikke det greit heller? 

Du syns det er misogynistisk at jeg syns det er litt vel mye å se kjønnsleppene til folk jeg ikke kjenner hver gang jeg trener?

Ok fair enough, men da håper jeg du syns det er helt ok at jeg står og gjør biceps curls ved siden av deg med denne her situasjonen på gang.

df65fbe10ba3a47b66a9a4a21b98feb4.jpg

Regner med at du ikke har noe imot å se dette her 2 meter unna deg på treningssenteret, for om du ikke vil se dette er du jo en ren mannehater. Håper du vet at det at vi kan se køllene og ballene til de gutta der i stor grad skyldes anatomi.

Men personlig så må jeg si at jeg syns vi alle bør dekke til kjønnsorganene våre når vi er rundt fremmede, så da er vel jeg både en kvinnehater og en mannehater for jeg syns det gjelder begge kjønn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kipling skrev (Akkurat nå):

Du syns det er misogynistisk at jeg syns det er litt vel mye å se kjønnsleppene til folk jeg ikke kjenner hver gang jeg trener?

Ok fair enough, men da håper jeg du syns det er helt ok at jeg står og gjør biceps curls ved siden av deg med denne her situasjonen på gang.

df65fbe10ba3a47b66a9a4a21b98feb4.jpg

Regner med at du ikke har noe imot å se dette her 2 meter unna deg på treningssenteret, for om du ikke vil se dette er du jo en ren mannehater. Håper du vet at det at vi kan se køllene og ballene til de gutta der i stor grad skyldes anatomi.

Men personlig så må jeg si at jeg syns vi alle bør dekke til kjønnsorganene våre når vi er rundt fremmede, så da er vel jeg både en kvinnehater og en mannehater for jeg syns det gjelder begge kjønn. 

Å komme med en påstand om at det er ufattelig at kvinner ikke har et større behov for å dekke seg til synes jeg vitner til misogyni, ja. Nå som du har utdypet er det kanskje noe annet, men sterkt uenig er jeg uansett. 

Så nei, jeg synes ikke det gjør noe om man kan se utringing av hverken vulva, testikler eller pupper gjennom klær - spesielt ikke når disse klærne har en spesiell funksjon. Jeg går ikke rundt og seksualiserer alle innenfor min rekkevidde. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

 

Enig det du skriver, men det gjør det også ganske vagt. Folk kan ha ulik terskel hva de finner ubehagelig også. Det er absolutt ikke "opplagt" når det er utafor/ innafor å ta kontakt , det er mye som ligger i gråsonen. Å vise interesse for noen innebærer ofte at man må være villig til potensielt å dumme seg ut og bli avvist, det ligger i situasjonens natur at det kan bli kleint.

Et annet eksempel . I går følte jeg at en person stirret på meg , blikket stadig vekk i min retning, jeg følte det litt ubehagelig. Men så innså jeg plutsleig at vedkommende kikket mest på klokken på veggen som var bak meg ! 

 

 

 

 

Anonymkode: 1f4d6...a7e

Ja, jeg er enig i at det ikke alltid er opplagt og av og til dummer man seg ut. Men jeg vil påstå at det er ganske åpenbart når noen synes det er ubehagelig. At noen da kan innbille seg at noen liker det må jo bety at den som tror det er veldig i sitt eget hode.

Dessverre virker det som noen menn projiserer egne tanker og følelser over på kvinner.
Som at de tror at siden de har en seksuell interesse for vedkommende så blir dette gjengjeldt selv om det er lite som tilsier at det er slik. Eller siden de selv synes tights er supersexy så betyr det at alle kvinner går rundt i tights fordi de tror de er så deilige.

Noen er også slik at de er hyggelige, vennlige og kanskje høflige mot alle og dette blir jo veldig ofte misforstått. Slik er det jo bare, men hvis man har en normal sosial kompetanse så skjønner man at stirring, kommentarer og alt sånt ikke er innafor så at en og annen kanskje kan like det er ikke noe som burde være en grunn til at man skal gjøre det.

Anonymkode: 7ab1d...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som trener i tights (både gutter og jenter) gjør det utelukkende for å bli sett. Det skjuler absolutt ingen ting.

Er man så på toppnivå at tightsen faktisk har en funksjon, så finnes det et hav av shortser med tights under. Da kan man klemme fitta/balla sammen samtidig som man ikke er nødt til å vise det til omverdenen.

Anonymkode: ba79c...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kipling skrev (45 minutter siden):

Du syns det er misogynistisk at jeg syns det er litt vel mye å se kjønnsleppene til folk jeg ikke kjenner hver gang jeg trener?

Ok fair enough, men da håper jeg du syns det er helt ok at jeg står og gjør biceps curls ved siden av deg med denne her situasjonen på gang.

df65fbe10ba3a47b66a9a4a21b98feb4.jpg

Regner med at du ikke har noe imot å se dette her 2 meter unna deg på treningssenteret, for om du ikke vil se dette er du jo en ren mannehater. Håper du vet at det at vi kan se køllene og ballene til de gutta der i stor grad skyldes anatomi.

Men personlig så må jeg si at jeg syns vi alle bør dekke til kjønnsorganene våre når vi er rundt fremmede, så da er vel jeg både en kvinnehater og en mannehater for jeg syns det gjelder begge kjønn. 

Jeg har null problem med at menn bruker treningsklær som det på trening. Alle vet jo uansett at det er et kjønnsorgan på innsiden, så om man ser konturen av det når det brukes et plagg som er praktisk til formålet så bryr jeg meg ikke. 

Anonymkode: 8dded...d2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Folk som trener i tights (både gutter og jenter) gjør det utelukkende for å bli sett. Det skjuler absolutt ingen ting.

Er man så på toppnivå at tightsen faktisk har en funksjon, så finnes det et hav av shortser med tights under. Da kan man klemme fitta/balla sammen samtidig som man ikke er nødt til å vise det til omverdenen.

Anonymkode: ba79c...94f

Om tightsen har en funksjon eller ikke har ikke noe med toppnivå å gjøre, men heller hva man skal gjøre. Jeg bruker ofte tights når jeg trener kampsport, da jeg har lyst til å beskytte huden mot skrammer/skraper fra motstander, eller friksjonssår fra mattene, samt å holde bakterier litt lengre unna. Er også veldig greit med tights for å få god bevegelsesfrihet hvis du skal sprike veldig med beina, som for eksempel hvis du skal sparke høyt eller dypt ned i en yogaposisjon etc. Da følger tightsen deg perfekt uten at du må justere den hele tiden slik man kan måtte med en shorts i de situasjonene. Tights er også greit hvis du vil øke friksjonen, som hvis du er svett og prøver å holde deg i en yogaposisjon hvor du for eksempel skal trekke kneet nærmere for å få strekk i setet. Det blir veldig mye lettere å få grep rundt kneet med tights på enn hud mot hud når du er våt av svette.

Men generelt sett bruker jeg det mest til kampsport og da har jeg susp under, så ingen som ser noe rart der. Og om en jente er plaget av for mye oppmerksomhet, så er det ikke værre enn å ha en litt lang t-skjorte som henger ned og dekker rumpa/skrittet dersom tightsen i alene blir litt avslørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Miranda Bailey said:

Å komme med en påstand om at det er ufattelig at kvinner ikke har et større behov for å dekke seg til synes jeg vitner til misogyni, ja. Nå som du har utdypet er det kanskje noe annet, men sterkt uenig er jeg uansett. 

Så nei, jeg synes ikke det gjør noe om man kan se utringing av hverken vulva, testikler eller pupper gjennom klær - spesielt ikke når disse klærne har en spesiell funksjon. Jeg går ikke rundt og seksualiserer alle innenfor min rekkevidde. 

Hvordan er det misogyni å si at det kanskje ikke er en god idee å være halvnaken til enhver tid? Det at jeg syns det er litt drøyt at jeg kan se blondetrusene og musa di gjennom tightsen betyr ikke at jeg hater musa di eller deg, det bare betyr at jeg syns du viser litt for mye.

Når det er sagt så er ikke poenget mitt så mye at kvinner ikke skal få lov til å vise seg fram, men heller det at man kan ikke vise seg fram og så forvente at man kun skal få akkurat den oppmerksomheten man ønsker. Man må ta det gode med det vonde, og hvis du kler deg på en måte som viser frem veldig mye av kroppen din så må du være forberedt på at du får de reaksjonene du får når folk faktisk kan se veldig mye av kroppen din.

Og det er ikke alle andres skyld at de titter når du har kledd deg spessielt iøyefallende. Det er slik menneskers øyne fungerer, de dras mot ting som er oppsiktsvekkende. Det at du mener at du skal kunne gå kledd så avslørende som du vil uten å få "feil" oppmerksomhet er som at jeg skulle gå rundt og blottet meg for kvinner mens jeg ropte "hvis du ikke liker det så bare ikke se på det"... det er ikke sånn øynene våre og hjernene våre funker. 

Men nå skal jeg faktisk stikke og trene litt selv, så får vi se om folk er anstendig kledd på senteret eller om jeg må gi dem en runde med slutshaming-kjeppen min

crazy-killer-zombie-hand-glove-with-barb

Endret av Kipling
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (1 time siden):

Du syns det er misogynistisk at jeg syns det er litt vel mye å se kjønnsleppene til folk jeg ikke kjenner hver gang jeg trener?

Ok fair enough, men da håper jeg du syns det er helt ok at jeg står og gjør biceps curls ved siden av deg med denne her situasjonen på gang.

df65fbe10ba3a47b66a9a4a21b98feb4.jpg

Regner med at du ikke har noe imot å se dette her 2 meter unna deg på treningssenteret, for om du ikke vil se dette er du jo en ren mannehater. Håper du vet at det at vi kan se køllene og ballene til de gutta der i stor grad skyldes anatomi.

Men personlig så må jeg si at jeg syns vi alle bør dekke til kjønnsorganene våre når vi er rundt fremmede, så da er vel jeg både en kvinnehater og en mannehater for jeg syns det gjelder begge kjønn. 

Disse kjører ikke mye bicepscurl vel? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...