AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #121 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Søsteren din er helt rå! Bra hun endelig smalt i bordet, selvfølgelig skal dere dele på oppgaven, ikke hennes skyld at dere fikk barn. Anonymkode: 83bb7...490 Så,, om 20-30 år er det greit at søster og egentlig samfunnet ellers ikke får stell og hjelp da ingen giddet å få barn? Anonymkode: 96e98...eb7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #122 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 17.10.2021 den 12.51): Når noen utgir seg for å være min søster og i tillegg greier noen lavpanna brukere å trykke Liker på innlegget, ja da bør jeg snarest svare. Håper du ikke ble lei deg da jeg ventet til søndag med å svare deg😞 Anonymkode: 96e98...eb7 Utgi seg for å være din søster? Jeg skrev som en annen barnløs søster som opplever den samme idiotien. Du har virkelig piggene ute. Og tyr til personangrep på toppen. Sjarmerende. Anonymkode: d0a7f...da6 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #123 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 17.10.2021 den 22.36): Jeg kjenner ingen som ikke kan dra på ferie pga eldre foreldre. Jeg kjenner mange som hjelper sine eldre foreldre mye. Dette virker veldig hypotetisk og oppkonstruert. Reis så mye dere vil nå, vær så mye sammen med eldre foreldre som dere ønsker. Hvis «reising og leve livet» betyr å bo to år i Australia, bør dere skynde dere. Hjelp dem når det trenges. Vær raus med din søster, det høres ensomt og kjipt ut å være henne i denne familien. Anonymkode: 12253...985 Jeg er godt voksen, over 50 år og har gamle foreldre og svigerforeldre. Både mitt søsken og jeg, og min mann og hans søsken passer på å reise på ferie slik at noen av søsken/voksne barn er hjemme. Tror dette er relativt vanlig når man har veldig gamle foreldre. Anonymkode: 9656a...d53
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå