Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni

Leanora

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa

Hei L!

Ja 12. bli litt av en dag må jeg si!

Høres ganske så deilig ut med massasje også...trenger det selv. På utdrikningslaget mitt fikk jeg massasje og da fortalte hun massøren meg at når man går gravid er det viktig med massasje jo nærmere en kommer seg fødselen, jeg husker ikke helt hvorfor, men jeg kjøpte det hun sa jeg! Når jeg blir gravid skal jeg bo hos en massør!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Leanora! :klem:

Nå har jeg fått lest de siste sidene i dagboken din, er en stund siden sist jeg var innom.

Så godt at formen er bedre! Tror jeg skal sende deg en pm, jeg, hihi ;)

Lykke til med oppgave, eksamen, UL og alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skriver jeg ut min 30 siders oppgave i 4 eksemplarer :hoppe::hoppe:

Levering er ikke før mandag, men synes ikke det er noen vits å sitte å terpe mer, så nå begynner jeg heller å lese på muntlig. Var på siste veiledning på tirsdag og veilederen min synes også at jeg var ferdig.

Sååå deilig altså :sjarmor:

Skytte: Ja, du kan le du :ler: Men skjønner det godt, så utydelig som jeg skriver. :ler2: Også må jeg sjekke ut det der med de oljene. Men jeg tror nok at dem kjenner til det der jeg skal, for det er en ordentlig og profesjonell bedrift.

tommeline: Den massasjetimen jeg har bestilt er ikke så deilig....mest vondt :forvirret: , men det blir jo sååå deilig etterpå :sjarmor:

Izaria: Hun akunpunktøren min sa at fotsoneterapi kunne ha god effekt rett før fødsel, fordi det kunne gjøre åpningsfasen enklere. Så jeg har bestemt meg for å prøve det.

BecomingBride: Lykke til selv med eksamene dine :)

Stor :klem: til dere alle

Endret av Leanora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld var jeg helt ute av laget, dødssliten etter mange lange dager, kvalm og (bombe): trøtt. Og når det i tillegg er en hel haug med hormoner som danser rundt, så skal det ingenting før jeg begynner å :grine: . Så det var meg! Gleder meg så til jeg får litt energi igjen. Kvalmen er jo bedre, går jo ikke og brekker meg hele tiden, men.... Har jo ligget på sofaen de siste 5 ukene omtrent. Husarbeid går til dundas, aktiviteter med supergutt blir det lite av, noen ektefrue ser ikke mannen min mye til nei...., liten sosial kontakt med venninner og det blir få juleforberedelser (har jo fått gjort det aller nødvendigste da m julegavene). Min knøttlille energi har gått med til oppgaven. Føler meg som den trøtte, treige, gråe musa..... :tristbla:

Mannen har jo lenge ville ta med supergutt i barnehagen om morgenen, så jeg skal slippe den kavinga der med kvalmen. Men jeg har ikke villet, for da må han opp i barnehagen i halv 8-tia. Supergutt er jo oppe i halv7-7tia, men jeg synes det er så godt for han å kunne roe ned og kose seg på morran. Og heller gå i 9-tia. Men i går kveld sa mannen min at han skulle ta han i morrest, så jeg fikk roe ned i dag. Sov helt til kl 10 :sjarmor:

Og formen i dag er den beste som har vært siden jeg ble gravid tror jeg :hoppe: kanskje det er bedre å få en rolig morgen alene, så heller supergutt får en mamma på ettermiddagen? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Kjære Leonora

du er herved invitert til hjemme-alene-fest hos Heidi fra og med i dag. Festen varer til og med søndag. Ta med godt humør, litt :perebrus: og :gratulerer: og gjerne noen søte mannfolk..selv har jeg tatt med meg :

http://images.amazon.com/images/P/1553814908.01.LZZZZZZZ.jpg

:sjarmor: ...velkommen skal du være!!

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at formen er bedre! :tommel: Jeg vil tro at det er bedre å være lettrørt enn kvalm...

Og GRATULERER med ferdig oppgave! :blomst: Den hadde sikkert ikke blitt noe bedre av å ha den over helgen. Dessuten kan du være sikker på at printeren hadde streiket hvis du skulle ha printet i siste liten.... :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren, jeg er så imponert over at du klarte å gjøre ferdig oppgaven din! Du fortjener både :klappe: og en :dagens-rose:

Kan jeg forresten spørre deg hva du studerer? Du spurte meg en gang, og jeg er så nysgjerrig :sjenert:

Så gøy å høre at formen din er litt bedre! Jeg har det faktisk ikke så verst jeg heller :) Kanskje dette er starten på en ny fase?! *håpe, håpe

Ha en god helg, Leanora :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Lenge siden jeg har vært innom deg nå... :rodme:

Det går visst litt i rykk og napp - mange å følge med på!

Men gratulerer så masse med ferdigskrevet oppgave! :klappe: Skjønner at det er deilig å få ut av verden! :Nikke:

Hvor langt på vei er du nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det var så koselig å få en hilsen i den nystartede prøvedagboka mi, så nå må jeg innom og si heisan! Har lest gjennom hele dagboka, veldig hyggelig. Gratulerer med overstått innlevering av oppgave, da. Sikkert deilig å være ferdig. Hva er det du studerer?

Supergutten din høres herlig ut, altså!

Og så er det moro å lese om hvordan andres graviditeter er, synes jeg. Selv om jeg ikke er gravid ennå selv, er jeg litt enspora i tankegangen for tiden kan man si :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+6 altså 10 uker i morgen :hoppe:

Izaria: Jeg gikk visst glipp av hjemme-alene-festen jeg og alle de lekre mannfolkene deres :sur:

tommeline: Ja, man kan vel nesten være niiisikker på at et eller annet hadde skjedd om jeg skulle vente til i dag med å skrive ut oppgaven. Nå sitter jeg heller å repeterer på kjedelig doumentarfilmhistorie :Gjesp:

*MissS*: Takk for hilsnen :)

Fru Biscuit: Jeg går 2.året på bibliotekar eller dokumentasjonsvitenskap som de kaller bachelorgraden siden de prøver å være litt mer medie- og kommunikasjonsteoretisk orientert. Har nesten en Cand-mag grad i bakhanda (hoppet av siden jeg fikk en god jobb jeg ikke ville si nei til). Tror jeg nå får en god utdannelse med en praktisk orientert bachelor grad og noen grunnfag ved siden av ;) Er helt gira jeg, tror jeg kunne studert til jeg ble pensjonist. Hvordan går det med dine studier?

TeddyToria: Ja, det er mange å følge med på. Jeg selv har nå egentlig "mine" 8-10, klarer ikke å henge med på flere jeg :ler: Men du er jo en superracer i å henge med de fleste du :klappe:

Cymbidium: Er imponert at du gadd å lese hele dagboka :klappe: Håper det klaffer for dere snart :)

Stooor :klem: til dere alle

Endret av Leanora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter altså her (enda småkvalm og trøtt :ler: ) og repeterer til muntlig. Akkurat nå dokumentarfilmhistorie...og jeg synes det er såååå :Gjesp:

I helga har vi bare kosa oss og pyntet til advent. Lagde ferdig adventskalenderen til supergutt i går kveld. På noen pakker har vi heller bare lapper hvor han må lese selv hvor pakken ligger. Det er bare sånne enkle ord som "bad", "sofa", "bod" osv, men som den lille pedagogen jeg er, så synes jeg vi kan utnytte det til noe gøy ;) Vi er så stolte, siden han kan lese litt og enda ikke fylt 5 år (......han fyller om 8 dager og gjett hvem som gleder seg og teller ned dagene :hoppe: )

I går ettermiddag var vi på vafler hos et vennepar og de fikk vite det da. Er jo umulig å skjule nå med den magen :hakeslepp: ! De prøver også på nr. 2 så jeg håper de kommer kjapt etter.

Ang. magen: Da vi var i byen på lørdag, så både jeg og mannen at det var flere som kikka på magen, som man liksom ikke fikk øyekontakt med når vi pratet :ler: Jeg må vel holde meg mest mulig innendørs til den 12.des heretter, vi har ikke lyst til å si det til supergutt før jeg har vært på UL......

Ha en fin dag dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Heisann!

høres ut som en fin adventskalender til sønnen deres! Han er vel stolt også, som kan lese! :tommel:

Ikke så lett å skjule en mage som begynner å vokse fram ;) . Men det er jo heldigvis ikke så lenge til 12.desmber... Men er det ikke litt rart og drive å stirre på magen til andre folk forresten :klø:?

Ha en fin dag! Og lykke til med lesingen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Heisann!

høres ut som en fin adventskalender til sønnen deres! Han er vel stolt også, som kan lese! :tommel:

Ikke så lett å skjule en mage som begynner å vokse fram  ;) . Men det er jo heldigvis ikke så lenge til 12.desmber... Men er det ikke litt rart og drive å stirre på magen til andre folk forresten :klø:?

Ha en fin dag! Og lykke til med lesingen!  :klem:

Må bare si at supergutt kan ikke lese ordentlig altså, bare sånn hvis han bruker lang tid på å sette sammen bokstavene...

Ja, det er jo kanskje litt rart med de blikkene, akkurat som øynene datt ned fra ansiktet mitt til magen.....men, men :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du begynner å få ordentlig mage! Og i morgen er du 10 uker allerede! :-D

Synes du er kjempeflink som står på med studier og lesing midt oppi alt. Jeg orker jo ingenting for tida... min energi bruker jeg på Brage om ettermiddagen og kvelden. Om morgenen tar mannen ham, så jeg får slappet av, det er kjempedeilig. Men jeg håper jo at vi snart blir bedre og kan ta oss av hus, mann, barn, juleforberedelser og alt sammen!

Ønsker deg en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvis du får UL-bilder den 12., så kunne jo det vært adventsgave til supergutt den 13.?

Det var jo en god idé! :Nikke:

Koselig at magen begynner å ta form da - det er jo da man virkelig skjønner at det er noe på gang, ikke sant!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Leanora!

Det var sikkert godt å bli ferdig med oppgaven. :) Lykke til med muntlig eksamen!

Jeg har enda ikke gjort klar adventskalenderen til jenta mi, så jeg må raske på snart..

Det er vel koselig at magen endelig begynner å vises. Slik var det i allefall for meg første gangen jeg gikk gravid. Kunne ikke vente til at andre også skulle se at jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du begynner å få ordentlig mage! Og i morgen er du 10 uker allerede! :-D

Synes du er kjempeflink som står på med studier og lesing midt oppi alt. Jeg orker jo ingenting for tida... min energi bruker jeg på Brage om ettermiddagen og kvelden. Om morgenen tar mannen ham, så jeg får slappet av, det er kjempedeilig. Men jeg håper jo at vi snart blir bedre og kan ta oss av hus, mann, barn, juleforberedelser og alt sammen!

Ønsker deg en fin dag! :klem:

Det hadde vært gøy å få ordentlig mage om det kunne blitt offentlig....Men så lenge sønnen vår ikke vet noe enda, så føles det nesten som at man ikke kan gå ut før etter den 12. :roll: , men jeg skal ikke klage da :sjenert::sjarmor:

Takk for skryt m.h.t studiene, men det har kostet noen tårer .... :grine: Jeg har jo ikke hatt noen valg egentlig. Og det har gått ut over sønnen vår som har hatt et slakt av en mamma på sofaen på etm.... Men, nå kjennes det ut som det begynner å lette litt. De siste dagene har vært litt mer energirike. Håper det samme skjer med deg :klem:

Endret av Leanora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peony og TeddyToria: Ingen dum idé med ULbilde i adventskalenderen nei:danse: Vet ikke om jeg får noen bilde og i tilfelle; se om hvor klart det blir.... Og om vi virkelig klarer å vente et døgn ekstra med å fortelle det da.... :sjenert:

Fru Blå: Koselig så se deg her inne :) Og det er så herlig at det har klaffet for dere også :hoppe:

:klem: til dere alle

Endret av Leanora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...