Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni

Leanora

Anbefalte innlegg

Viktige ting i livet ditt som studier, mann og barn må selvsagt komme foran tid på kg! Men det er jo hyggelig når du er her inne, så håper energien kommer tilbake :tommel:

Kos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig å se deg her inne igjen! :hoppe:

Skjønner godt at tiden må prioriteres. Vi er i hvert fall her og passer på dagboken din mens du er opptatt, så får du stikke innom når det passer :ler:

:klem: fra Fru B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktige ting i livet ditt som studier, mann og barn må selvsagt komme foran tid på kg! Men det er jo hyggelig når du er her inne, så håper energien kommer tilbake :tommel:

Signerer på dette jeg ;)

Håper formen din endrer seg snart og at du blir litt piggere. Men viktig at du har nok energi til studier, mann og barn - KG er ikke noe som må prioriteres (selv om det er koselig når du er innom).

Har ikke vært her i det siste selv. Er jo ikke gravid, men jobb, mann, barn og hus krever sitt alikevel.

Tenker uansett på deg og dere andre KG-jentene selv om jeg ikke er her.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer...

Håper formen tar seg opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...

Heia :vinke: Her er jeg og er nå 28+2

Har jo fulgt litt med her inne de siste dagene for å følge med Teddy Toria. For en vakker liten prins hun har fått :hjerter: Nå gleder jeg meg bare enda mer til jeg selv skal i ilden.

Formen er mye mye bedre! Det har den vært siden jeg var 5,5 mnd. Jeg hadde altfor lite jern, så da jeg fikk meg jernpillere gikk alt så meget bedre :) Litt surt at turnuskandidaten jeg var hos i desember glemte å måle jernet. Da hadde det jo blitt oppdaget mye tidligere.

Ellers så vet vi ikke kjønnet....enda ;) Nurket ville ikke spre beina på UL, så det var umulig å komme til. Men helga etter påske skal jeg besøke søstera mi i Oslo, og gjett hvem som da skal på 3D :hoppe: Både gruer og gleder meg til det. Tror det blir veldig spesielt.

Vi gleder oss alle veldig til juni/juli. Den kommende storebroren er så omtenksom og flink atte. Passer på meg og hjelper til. Han er herlig han :grine2:

Bare en liten oppdatering fra meg. Blir nok fremdeles ikke så mye her.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du ja!!! Så koselig at du tittet innom!Nå var det jammen meg nesten som jeg hadde glemt av deg.............. :sjenert: Men skal prøve å bli flinkere til å passe på boka di sånn at den ikke forsvinner fra side 1 værtfall!

Godt å høre at alt står bra til! Ha ei kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

En kjapp liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god påske!

GOD PÅSKE

:kgblunk:

Kjempefint å høre fra deg og at alt står bra til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Leanora!

Så fint å høre at alt er bra med deg og graviditeten! :) Nå har du ikke lenge igjen heller, så tiden framover går nok fort! Lykke til videre i svangerskapet!

ØNSKER DERE EN RIKTIG

GOD PÅSKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du rakk innom igjen, Leanora! Godt å høre at det går bedre med deg! Vi ligger jo helt likt, og jeg innbiller meg at tiden kommer til å rase avgårde med oss nå framover. Det blir så spennende!

Stor :klem: fra Fru B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...