tommeline Skrevet 24. januar 2006 #301 Del Skrevet 24. januar 2006 Viktige ting i livet ditt som studier, mann og barn må selvsagt komme foran tid på kg! Men det er jo hyggelig når du er her inne, så håper energien kommer tilbake Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 31. januar 2006 #302 Del Skrevet 31. januar 2006 Så hyggelig å se deg her inne igjen! Skjønner godt at tiden må prioriteres. Vi er i hvert fall her og passer på dagboken din mens du er opptatt, så får du stikke innom når det passer fra Fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. februar 2006 #303 Del Skrevet 1. februar 2006 Bare innom og svinser litt i boka di!! Må jo holde den ved like vettu! Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #304 Del Skrevet 2. februar 2006 Viktige ting i livet ditt som studier, mann og barn må selvsagt komme foran tid på kg! Men det er jo hyggelig når du er her inne, så håper energien kommer tilbake Kos deg! ← Signerer på dette jeg Håper formen din endrer seg snart og at du blir litt piggere. Men viktig at du har nok energi til studier, mann og barn - KG er ikke noe som må prioriteres (selv om det er koselig når du er innom). Har ikke vært her i det siste selv. Er jo ikke gravid, men jobb, mann, barn og hus krever sitt alikevel. Tenker uansett på deg og dere andre KG-jentene selv om jeg ikke er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. februar 2006 #305 Del Skrevet 3. februar 2006 Ha ei riktig fin helg!! Håper alt er bare bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 7. februar 2006 #306 Del Skrevet 7. februar 2006 Heisan Leanora! Håper alt står bra til med deg og den lille! Klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. februar 2006 #307 Del Skrevet 8. februar 2006 Viktige ting i livet ditt som studier, mann og barn må selvsagt komme foran tid på kg! Men det er jo hyggelig når du er her inne, så håper energien kommer tilbake Kos deg! ← Signerer... Håper formen tar seg opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. februar 2006 #308 Del Skrevet 8. februar 2006 Har ikke glemt deg!! Håper alt er bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 10. februar 2006 #309 Del Skrevet 10. februar 2006 Innom med en helge- og for å holde litt liv i dagboken din! Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. februar 2006 #310 Del Skrevet 14. februar 2006 Happy Valentines Day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 14. februar 2006 #311 Del Skrevet 14. februar 2006 Håper alt er bra med deg! Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. februar 2006 #312 Del Skrevet 17. februar 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. februar 2006 #313 Del Skrevet 17. februar 2006 God helg Leanora! Håper alt står bra til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. februar 2006 #314 Del Skrevet 25. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 6. april 2006 Forfatter #315 Del Skrevet 6. april 2006 Heia Her er jeg og er nå 28+2 Har jo fulgt litt med her inne de siste dagene for å følge med Teddy Toria. For en vakker liten prins hun har fått Nå gleder jeg meg bare enda mer til jeg selv skal i ilden. Formen er mye mye bedre! Det har den vært siden jeg var 5,5 mnd. Jeg hadde altfor lite jern, så da jeg fikk meg jernpillere gikk alt så meget bedre Litt surt at turnuskandidaten jeg var hos i desember glemte å måle jernet. Da hadde det jo blitt oppdaget mye tidligere. Ellers så vet vi ikke kjønnet....enda Nurket ville ikke spre beina på UL, så det var umulig å komme til. Men helga etter påske skal jeg besøke søstera mi i Oslo, og gjett hvem som da skal på 3D Både gruer og gleder meg til det. Tror det blir veldig spesielt. Vi gleder oss alle veldig til juni/juli. Den kommende storebroren er så omtenksom og flink atte. Passer på meg og hjelper til. Han er herlig han :grine2: Bare en liten oppdatering fra meg. Blir nok fremdeles ikke så mye her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. april 2006 #316 Del Skrevet 7. april 2006 Der var du ja!!! Så koselig at du tittet innom!Nå var det jammen meg nesten som jeg hadde glemt av deg.............. Men skal prøve å bli flinkere til å passe på boka di sånn at den ikke forsvinner fra side 1 værtfall! Godt å høre at alt står bra til! Ha ei kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. april 2006 #317 Del Skrevet 9. april 2006 En kjapp liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god påske! GOD PÅSKE :kgblunk: Kjempefint å høre fra deg og at alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 10. april 2006 #318 Del Skrevet 10. april 2006 Heia Leanora! Så fint å høre at alt er bra med deg og graviditeten! Nå har du ikke lenge igjen heller, så tiden framover går nok fort! Lykke til videre i svangerskapet! ØNSKER DERE EN RIKTIG GOD PÅSKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. april 2006 #319 Del Skrevet 11. april 2006 Håper dere får en flott påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 16. april 2006 #320 Del Skrevet 16. april 2006 Så flott at du rakk innom igjen, Leanora! Godt å høre at det går bedre med deg! Vi ligger jo helt likt, og jeg innbiller meg at tiden kommer til å rase avgårde med oss nå framover. Det blir så spennende! Stor fra Fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå