Gjest Hulderjenta Skrevet 23. desember 2005 #281 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg ønsker deg og dine en fredelig jul og alt det beste for det nye året! Mange juleklemmer fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. desember 2005 #282 Del Skrevet 23. desember 2005 Hei på deg! Jeg vil gjerne få ønske deg og dine en riktig god jul og et spennende og godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #283 Del Skrevet 23. desember 2005 Hei alle dere og tusen takk for koselige hilsninger Det har vært mye å ta igjen i det siste samt endel juleforberedelser, derfor har jeg vært her veldig lite. Jeg har jo også nesten fått en nytt liv de siste dagene med ingen kvalme og mye mer energi Er bare innom en kjapp tur for vi får straks grøtgjester. Jula er fullbooket med familie og venner (så herlig å kunne bli sosial igjen og ikke ha noe å skjule), og nyttårsaften drar vi til Gran Canaria Får dessverre ikke tid innom noen bøker, men ønsker dere alle ei riktig så god jul og alt godt for det nye året . Så håper jeg vi sees i midten/slutten av januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. desember 2005 #284 Del Skrevet 27. desember 2005 Må bare få ønske dere en herlig romjul jeg da, og riktig god tur sydover!!! GODT NYTT ÅR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. desember 2005 #285 Del Skrevet 27. desember 2005 Så heldig dere er!!!! Jeg vil være med for her er det 20 minus God romjul og god tur på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 30. desember 2005 #286 Del Skrevet 30. desember 2005 Da er jeg i gang med runden..tusen takk for det gamle og gleder meg til flere KG-stunder med deg i det nye - 2006.. GODT NYTT ÅR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 30. desember 2005 #287 Del Skrevet 30. desember 2005 Godt nytt år! For en nydelig avatar du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. desember 2005 #288 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg vil ønske deg og dine et kjempeflott nytt år i 2006!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. januar 2006 #289 Del Skrevet 2. januar 2006 Heia du!! Tenker du har det bra konge nå!!! Litt annet enn nysnø på holke ja...!! Kos deg for meg også! Og nyt starten på det nye spennende året deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 2. januar 2006 #290 Del Skrevet 2. januar 2006 Godt nyttår, Leanora! Tenker du nyter ferietur når, UTEN kvalme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. januar 2006 #291 Del Skrevet 6. januar 2006 Innom og soler meg litt i boka di Håper du har det bare bra der du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 9. januar 2006 #292 Del Skrevet 9. januar 2006 Godt nytt år, Leanora! Gleder meg til du er tilbake hos oss! fra Fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. januar 2006 #293 Del Skrevet 11. januar 2006 Kommer du hjem snart?! Eller har du emigrert?! Håper ikke det,men forstår deg godt hvis du har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 12. januar 2006 #294 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei Leonora - alt bra? Lenge siden jeg har "sett" deg her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. januar 2006 #295 Del Skrevet 13. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. januar 2006 #296 Del Skrevet 16. januar 2006 Håper du har det bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 18. januar 2006 #297 Del Skrevet 18. januar 2006 Er du tilbake fra reise? Håper alt står bra til med deg og den lille i magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. januar 2006 #298 Del Skrevet 18. januar 2006 Svinser innom med en liten Håper alt er bare bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #299 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Hei på dere alle jentene 17+5 Tusen takk for alle hilsner og at dere gidder å legge spor i dagboka mi når jeg er her så lite, så lite Vi hadde ei veldig koselig jul, akkurat passe rolig og var passe sosial. Og ferieturen var jo bare kjempedeilig Helt topp med en sånn tur midt i mørketia. Og nå er jeg i full gang med studier igjen.....Kvalmen er så godt som borte, men trøttheten og energien er ikke helt på topp (enda?!) (Tro om den blir slik til fødselen??) Ligger nesten som et slakt på ettermiddagstid og det begynner jeg å bli litt lei av nå (selv om det finnes nok verre plager i.f.m graviditet enn det) Derfor blir det slik at så lenge formen er slik den er, så blir jeg nok her minimalt Jeg ser det heller an litt lenger utpå om jeg kan være her jevnlig igjen og får vente med besøksrunden hos dere til da. Men skal jeg klare studiene samt selvfølgelig være litt oppegående til supergutt og mann, må det bli slik. Synes ikke det er noe gøy da jeg synes det er sååå kos å være her inne. Og ikke misforstå: Vi gleder oss enormt til vårt lille nurk Stooor til dere alle Endret 22. januar 2006 av Leanora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. januar 2006 #300 Del Skrevet 22. januar 2006 Så koselig å se deg igjen!! Klart vi må innom og titte etter deg! Forstår veldig godt at du ikke klarer over alt! Er heeelt greit det vettu! Fortsatt lykke til med studiene og kos deg med magen og familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå