Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni

Leanora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle dere jentene :klem:

Aaaahhhh , det er så FANTASTISK DEILIG å være ferdig med eksamene :tommelsmil::kyss:, det kan ikke beskrives. Det gikk ikke helt slik jeg hadde håpet, selv om de sa jeg lå og vippet til den karakteren over. Men det er jo den karakteren over som jeg ville ha :sur::grine: Men tross alt, så skal jeg vel være kjempeglad for det jeg har fått da formen har vært som den har vært....

Et par timer etter muntlig var jeg på ultralyd :hjerter: Og dere - Det er en baby der inne :hoppe: Helt sant :ler: Legen tok først utvendig og der sprellet det nesten før han fikk satt den på magen. Deretter spurte han om jeg ville ta innvendig, for det ville blitt visst mye bedre kvalitet siden jeg er 12 uker. Så jeg hoppet i det og tok det også. En fantastisk opplevelse å se det lille nurket vårt i tredimensjonal. :hjerter_rundt: Det lille nurket var 4,82 cm fra hodet til sete og dermed ble termin akkurat slik fastlegen min sa: 29.juni :sjarmor:

Da jeg kom hjem den ettermiddagen fortalte vi det til supergutt. Og han er bare helt skjønn og sååå stolt. Han forteller det til alle han møter på, så nå er det ingen hemmelighet lenger. Av og til kommer han og skal kose med babyen (magen), og henter yndligsbamsen og legger under genseren min slik at babyen skal få kose med den :hjerter: :grine2:

Og jeg har ikke vært kvalm siden lørdag :klappe: Ikke i det hele tatt :danse:

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med ultralyd da! :) Det er jo ett av høydepunktene i graviditeten, når du endelig får se babyen din.

Forrige svangerskap fikk jeg ultralyd av 3 studenter utenom den vanlige ultralyden. Så jeg fikk det bekreftet dobbelt opp at det ble jente. :)

Gratulerer med vel overstått eksamener! Nå kan du konsentrere deg om jul og den lille som vokser i magen. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av og til kommer han og skal kose med babyen (magen), og henter yndligsbamsen og legger under genseren min slik at babyen skal få kose med den :hjerter:  :grine2:

:grine: så søtt!!

Men vet dere hvilket kjønn det er eller? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Philippa :)

Nei, det var visst litt tidlig å se kjønnet. Men da gynekologen gikk inn, kom han rett i mellom beina på nurket, så det var ganske spennende. Men han sa at det så nokså likt ut der nede uansett jente eller gutt. Men vi håper jo at det blir en av delene :ler:

kanskje vi skal vite det på den ordinære UL 1.feb, har ikke bestemt oss enda :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom hjem den ettermiddagen fortalte vi det til supergutt. Og han er bare helt skjønn og sååå stolt. Han forteller det til alle han møter på, så nå er det ingen hemmelighet lenger. Av og til kommer han og skal kose med babyen (magen), og henter yndligsbamsen og legger under genseren min slik at babyen skal få kose med den :hjerter:  :grine2:

Å, så søt!

Så gøy å lese om ultralyden din, det hørtes ut som en veldig fin opplevelse. Det blir spennende å følge deg videre i svangerskapet.

Og vel overstått eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ferdige eksamener :klappe: Tenker det er deilig ja!

Såååå herlig reaksjon fra sønnen deres da! Stolt storebror som bare det!

Søt avatar du har fått deg forresten! Regner med at magen din ikke er så stor enda.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med overstått eksamen! :blomst:

Det må være kjempedeilig!

Og så gøy å se det lille nurket på UL da.. :hjerter_rundt:

Det er en helt spesiell opplevelse! Gleder meg til det blir vår tur!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: For en skjønn supergutt da!!!

Tenker det var litt av en opplevelse med UL! Tenk da, 4cm!!!Så er det nesten et ferdig menneske!! Heeeelt sprøtt spør du meg!

Og så bra at kvalmen er over!

Og grattis med overstått xamen! Det var nok en befrielse!

Og nå er det snaaart jul!!!!

Ha en koselig adventskveld og kos deg med mann,barn og magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peony, Fru Blå, Cymbidium, La Traviata og Skytte: Tusen takk for gratulasjonene :klem:

tommeline: Takk til deg og :klem: Og nei, magen er ikke blitt så stor enda :ler: Syns bare den var så søt....

Syrinen: Har tenkt masse på deg :klem: Livet er av og til bare så urettferdig altså :sur:

I dag er det første dagen jeg bare skal kose meg alene hjemme (uten besøk og andre ærend) siden jeg var ferdig med eksamene. Det blir så heeerlig :hoppe: Skal om en halvtimes tid følge supergutt i barnehagen. Han ville i barnehagen i dag. Han har vært hjemme siden tirsdag, men jeg tror han synes det ble litt kjedelig i går med ei sløv mamma :sjenert: Vi får middagsgjester i etm, men det er leeeenge til :sjarmor:

Senere i dag skal jeg kose meg med opptak fra bonderomantikk i går. (Det begynte jo så seint, og jeg klarer enda ikke å være oppe lenger enn 21-2130 :Gjesp::sjenert: )

Også har det snødd masse i natt :danse:

Ha ei strålende helg dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så rørende å høre om Supergutt! Han er jo bare helt nydelig da :grine2:

Så gøy med ultralyd. Ekstra godt å få bekreftet at alt ser bra ut.

Og gratulerer med vel overstått eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, så koooooselig! Artig at UL gikk bra, og at supergutt allerede passer på lillesøsteren/broren sin! :)

Håper dere får en fantastisk jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...