Gå til innhold

Tillitsproblemer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du må slutte med disse tingene. Jeg slo nesten opp med kjæresten fordi han dreiv og sjekka mine spor. Det kjennes jo nærmest som en trussel. Du må rett og slett bestemme deg for om du vil stole på ham, og oppføre deg deretter. 

Anonymkode: e3aa3...bec

Kommer ikke mistenksomheten fra en plass da? Har hatt kontakt med menn tidligere som jeg aldri var utrygg på slik. Det var andre ting men ikke slik.  Har også hatt kontakt med menn som har løyet om dødsfall og andre ting.

 

Kan han være stille nå fordi han ikke har rent mel i posen? At han er blitt avslørt i hvordan han er? Jeg aner virkelig ikke. Er livredd for at hvis vi møttes fast igjen og det popper opp snaper/messenger meldinger fra andre damer. Jeg vet hva barnemor heter og vet hun sender snapper og videoer av barn. Og vet en venninne som er bestevenninne med barnemor men utenom disse, Det et min verste frykt.

 

Han har også fjernet meg to ganger fra snapkartet. Hva tenker dere om det? Han fortalte meg uansett alltid hva han hadde gjort hver dag i perioder av seg selv. 
 

 

Har lyst å stole blindt på han men er da livredd for at det kommer et smell av en overraskelse av noe slag. 

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kommer ikke mistenksomheten fra en plass da? Har hatt kontakt med menn tidligere som jeg aldri var utrygg på slik. Det var andre ting men ikke slik.  Har også hatt kontakt med menn som har løyet om dødsfall og andre ting.

 

Kan han være stille nå fordi han ikke har rent mel i posen? At han er blitt avslørt i hvordan han er? Jeg aner virkelig ikke. Er livredd for at hvis vi møttes fast igjen og det popper opp snaper/messenger meldinger fra andre damer. Jeg vet hva barnemor heter og vet hun sender snapper og videoer av barn. Og vet en venninne som er bestevenninne med barnemor men utenom disse, Det et min verste frykt.

 

Han har også fjernet meg to ganger fra snapkartet. Hva tenker dere om det? Han fortalte meg uansett alltid hva han hadde gjort hver dag i perioder av seg selv. 
 

 

Har lyst å stole blindt på han men er da livredd for at det kommer et smell av en overraskelse av noe slag. 

Anonymkode: 23661...2ed

Men om du selv tror at du har rett i dine mistanker, hvorfor vil du fortsatt være sammen med han? Hvor lenge er det siden dere møttes fast og hvor lenge varte denne perioden? Hva skjedde som gjorde at dere sluttet å møtes fast? 

Anonymkode: 654e3...ef9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Men om du selv tror at du har rett i dine mistanker, hvorfor vil du fortsatt være sammen med han? Hvor lenge er det siden dere møttes fast og hvor lenge varte denne perioden? Hva skjedde som gjorde at dere sluttet å møtes fast? 

Anonymkode: 654e3...ef9

Støtter disse spørsmålene, særlig det første! 

Anonymkode: fb0b7...e04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En siste ting. For noen uker siden så var han på fisketur og lå i gapahuk med venner fra oppveksten. Han fortalte meg et par uker i forveien at en kompis hadde ringt og at de skulle på fisketur på et fast sted. Fortalte hva de brukte å gjøre der og at det var tradisjon. Når det nærmet seg at han skulle dra fortalte han om litt pakking og styr og når han var klar til å dra etter jobb,sa han at nå drar de og at det var dårlig dekning i dalen så han visste ikke hvor mye pålogget han kom til å bli før søndag ettermiddag. Forståelig at han ikke ville drive å skrive med meg når han var på tur og skulle kose seg der. Forventet ikke det på noen som helst måte noe annet. Men fikk panikk og tenkte han skulle treffe en dame og sa til han at tror vi bare avslutter kontakten jeg klarer ikke stole på deg. Ok skreiv han kjekt å bli kjent med deg også håper du finner det du leter etter osv.   Så skrev vi noen andre ting før det ble stilt til mandagsmorgenen. Prøvde å teste han og skrev «Takk for en fantastisk helg,gleder meg til neste gang🥰😘» ops sendte feil. Helt i orden skrev han bare tilbake. 
Vet jeg har store tillitsproblem men er så redd at alle vil lure en opp i stry og har onde hensikter.

Litt senere den uka og vi snakket om hunder sendte han meg et bilde av en husky og sa denne lå inntil meg om natten i gapahuken på turen osv. 

Jeg har ikke vært snill selv alltid men det er ikke fordi jeg ønsker å være ond men er jævlig redd for at menn kun er ute etter å behandle en dårlig. Skjønner fullt og helt at dette er et stort problem jeg har som jeg må jobbe med!!!

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Men om du selv tror at du har rett i dine mistanker, hvorfor vil du fortsatt være sammen med han? Hvor lenge er det siden dere møttes fast og hvor lenge varte denne perioden? Hva skjedde som gjorde at dere sluttet å møtes fast? 

Anonymkode: 654e3...ef9

Det er noen måneder. To mnd hadde vi ikke kontakt. Det har vært fordi jeg har noe personlig som har gjort vi ikke kunne møtes. Han ville møtes i juli og senest i august. Men jeg har vært ekstremt mistroisk siste tiden. 

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har snakket med han om at jeg muligens har traumer fra oppveksten. 

Anonymkode: 23661...2ed

Kan du gjøre noe for å skaffe deg hjelp? 

Anonymkode: e3aa3...bec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er noen måneder. To mnd hadde vi ikke kontakt. Det har vært fordi jeg har noe personlig som har gjort vi ikke kunne møtes. Han ville møtes i juli og senest i august. Men jeg har vært ekstremt mistroisk siste tiden. 

Anonymkode: 23661...2ed

Og det er helt og holdent opp til deg å ta tak i. 

Anonymkode: 85c5f...3c5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er noen måneder. To mnd hadde vi ikke kontakt. Det har vært fordi jeg har noe personlig som har gjort vi ikke kunne møtes. Han ville møtes i juli og senest i august. Men jeg har vært ekstremt mistroisk siste tiden. 

Anonymkode: 23661...2ed

Du svarte ikke på hvorfor du vil fortsette relasjonen med han når du ikke stoler på han. Og om mistankene dine gjør sånn at du ikke engang vil møte han er det vel helt naturlig at han møter eller snakker med andre. Dere har ikke møttes på flere måneder og var ikke eksklusive når dere møttes heller?

Skjønner at han gjør det verre ved å lyve, men du viser tydelig her at du fortsatt hadde vært mistenksom om han var ærlig også. Og det å teste han og prøve å gjøre han sjalu med en "feilsendt" tekstmelding er bare patetisk. Om du har vært sånn hele veien er det ett mirakel at han har holdt ut så lenge. 

Anonymkode: 654e3...ef9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Jeg får så vondt av deg. Jeg håper du får den hjelpen du trenger!

Jeg får også veldig vondt av ham. Du er nesten nødt til å la ham være i fred så lenge du har disse problemene. Det er ikke riktig å dra ham med deg ned. Husk at han har barn han skal ivareta.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ts her.

Det var å gå over streken å kontakte den dama men jeg fikk ikke fred før jeg fikk avkreftet. Sikker sykt. Ingen er skadet av dette. Ingen familie er splittet pga det. Men ja,det var totalt feil å i det hele tatt gjøre det. Jeg angrer men gjort er gjort. Kan hende han er såret for at jeg aldri stoler på han eller tror jeg kun er drama men det er jeg virkelig ikke. Er livredd for å bli såra/bedratt osv. Det er det som ligger bak. 

Anonymkode: 23661...2ed

Noen ble jo skadet av dette. Du skadet omdømmet hans overfor andre. Og var villig til å risikere hennes omdømme og mer til. For mange er det faktisk ganske alvorlig. Det er ikke på noen måte bra for ham og hans omdømme å bli innblandet i slikt drama overfor andre. 
 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Flere tråder om hva da? Dette er første tråden min om dette. Og ja,er klar over at de jeg gjorde var å gå for langt. Det er da tilgivelig.

Anonymkode: 23661...2ed

Jeg tror kanskje det er viktig at du ikke bagatelliserer det du har gjort. Ikke bare har du rammet ham uskyldig, men også blandet inn andre uskyldige utenforstående. Folk orker selvfølgelig ikke sånt i lengden.

Jeg håper du søker hjelp og får den. Alle fortjener lykke og gode relasjoner, også du! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du svarte ikke på hvorfor du vil fortsette relasjonen med han når du ikke stoler på han. Og om mistankene dine gjør sånn at du ikke engang vil møte han er det vel helt naturlig at han møter eller snakker med andre. Dere har ikke møttes på flere måneder og var ikke eksklusive når dere møttes heller?

Skjønner at han gjør det verre ved å lyve, men du viser tydelig her at du fortsatt hadde vært mistenksom om han var ærlig også. Og det å teste han og prøve å gjøre han sjalu med en "feilsendt" tekstmelding er bare patetisk. Om du har vært sånn hele veien er det ett mirakel at han har holdt ut så lenge. 

Anonymkode: 654e3...ef9

Jeg har et fysisk problem som gjør jeg ikke har møtt han,har ingenting med mistanker å gjøre. 
 

Det var bare en gang feilsendt melding. 

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har et fysisk problem som gjør jeg ikke har møtt han,har ingenting med mistanker å gjøre. 
 

Det var bare en gang feilsendt melding. 

Anonymkode: 23661...2ed

Et fysisk problem? Er du immobil kunne vel han ha kommet til deg. Hvorfra vil du ikke ha ham nær når du har litt problemer? 

Anonymkode: e3aa3...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Et fysisk problem? Er du immobil kunne vel han ha kommet til deg. Hvorfra vil du ikke ha ham nær når du har litt problemer? 

Anonymkode: e3aa3...bec

Nei!!! Har tannproblem derfor har jeg unngått treff. Tannlegeskrekk fra helvete så har utsatt. Har villet treffe han tro meg!

Anonymkode: 23661...2ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forsøket på den "feilsendte" meldingen er patetisk, slik som en annen også nevner over her. Og jeg kan garantere at han gjennomskuet det... 

Og at du har utsatt å møte han på grunn av tannlegeskrekk tror jeg virkelig bare er en unnskyldning. Nå er jeg kanskje litt hard mot deg nå, men jeg tror du er nødt til å ta innover seg realiteten før du kan begynne å bygge deg selv opp. Du virker til å sette deg veldig i offerrollen. 

Du har ikke svart på hvor mange psykologtimer du gikk til? Jeg tipper du gikk en eller to ganger og bestemte deg for at det var ubehagelig og at det ikke funka. Det du sliter med er noe som vil ta deg en stund å fikse, i samråd med psykolog. Jo tidligere du begynner, jo tidligere vil du kunne få et godt liv med en god partner. 

Anonymkode: fb0b7...e04

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det forsøket på den "feilsendte" meldingen er patetisk, slik som en annen også nevner over her. Og jeg kan garantere at han gjennomskuet det... 

Og at du har utsatt å møte han på grunn av tannlegeskrekk tror jeg virkelig bare er en unnskyldning. Nå er jeg kanskje litt hard mot deg nå, men jeg tror du er nødt til å ta innover seg realiteten før du kan begynne å bygge deg selv opp. Du virker til å sette deg veldig i offerrollen. 

Du har ikke svart på hvor mange psykologtimer du gikk til? Jeg tipper du gikk en eller to ganger og bestemte deg for at det var ubehagelig og at det ikke funka. Det du sliter med er noe som vil ta deg en stund å fikse, i samråd med psykolog. Jo tidligere du begynner, jo tidligere vil du kunne få et godt liv med en god partner. 

Anonymkode: fb0b7...e04

Ja,det var latterlig patetisk.  Hvordan er tannproblem en unnskyldning for å ikke treffes ? Hvorfor skal jeg ikke ville treffe han? Han har vist interesse han.  Jeg vil virkelig møte han jeg. Men ser ut som en narkoman i kjeften. Spør min nærmeste familie. Og han så ene skaden på den siste daten også så det er rene sannheten. Og den tanna er verre nå og må ha krone på den. 

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det forsøket på den "feilsendte" meldingen er patetisk, slik som en annen også nevner over her. Og jeg kan garantere at han gjennomskuet det... 

Og at du har utsatt å møte han på grunn av tannlegeskrekk tror jeg virkelig bare er en unnskyldning. Nå er jeg kanskje litt hard mot deg nå, men jeg tror du er nødt til å ta innover seg realiteten før du kan begynne å bygge deg selv opp. Du virker til å sette deg veldig i offerrollen. 

Du har ikke svart på hvor mange psykologtimer du gikk til? Jeg tipper du gikk en eller to ganger og bestemte deg for at det var ubehagelig og at det ikke funka. Det du sliter med er noe som vil ta deg en stund å fikse, i samråd med psykolog. Jo tidligere du begynner, jo tidligere vil du kunne få et godt liv med en god partner. 

Anonymkode: fb0b7...e04

Det var onlinepsykolog og han var elendig. 

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja,det var latterlig patetisk.  Hvordan er tannproblem en unnskyldning for å ikke treffes ? Hvorfor skal jeg ikke ville treffe han? Han har vist interesse han.  Jeg vil virkelig møte han jeg. Men ser ut som en narkoman i kjeften. Spør min nærmeste familie. Og han så ene skaden på den siste daten også så det er rene sannheten. Og den tanna er verre nå og må ha krone på den. 

Anonymkode: 23661...2ed

Om han allerede har sett hvor ille det er og han likevel vil møtes er ikke tennene enn god grunn for å ikke møte han. Når var egentlig siste gangen dere møttes? 

Anonymkode: 654e3...ef9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt fjerner folk deg fra snap kartet når du bruker det til overvåking og klager og bitcher.

Jeg skjønner at denne mistenksomheten er vond for deg, men den er ikke reell selv om du faktisk kan komme ut for utro mennesker. Dette problemet er faktisk ditt, og gjør at du kanskje bør vurdere å ikke være i et forhold.

Anonymkode: e26a3...aba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Om han allerede har sett hvor ille det er og han likevel vil møtes er ikke tennene enn god grunn for å ikke møte han. Når var egentlig siste gangen dere møttes? 

Anonymkode: 654e3...ef9

Det er verre enn det var da. Derfor,ingen annen grunn. Og dette vet fyren men klart jeg føler meg dum for har kjempe lyst å møte han igjen. Så slutt å legg til andre grunner!!

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...