Gå til innhold

Tillitsproblemer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

😂 Jeg er et stort stygt troll. Men ja blokkerte henne ja og selvsagt fyren før jeg kontaktet henne. 

Anonymkode: 23661...2ed

Hva er vitsen med å spørre om du ikke venter på svaret?  

Anonymkode: e3aa3...bec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt rett. Trodde han var skikkelig og at det var en feil. 
Jeg er godtroende men tolerer faen ikke alt. 
Du skal behandle meg skikkelig og fint ellers er det helt uaktuelt. Er litt drama muligens,men forutenom det er jeg en veldig hyggelig,oppegående og skikkelig dame som fortjener behandlet deretter og ekte kjærlighet. 

Anonymkode: 23661...2ed

Men hvorfor har du fortsatt kontakt med han når han har lyvd og gjort deg utrygg siden julen i fjor? du må også behandle deg selv med respekt og kjærlighet om du vil at andre skal behandle deg på den måten. Og en del av å behandle seg selv godt er å fjerne seg fra personer og situasjoner som ikke er bra for en. 

Anonymkode: 654e3...ef9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker ikke han, du liker bare oppmerksomheten han gir deg over meldinger. 

Anonymkode: 654e3...ef9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han sa det samme om de to etter eksen han var i langt forhold med også. Og den siste før meg han har minste med. Da er det noe med han og at han søker nye etter litt eller noe.

Anonymkode: 23661...2ed

Jeg har sagt det samme om mine ekser, når jeg har fått spørsmål om dem, at jeg tror vi ikke passa så godt sammen. Altså, jeg gjetter jo bare hvorfor vi krangla eller motsatt det meste var fint før de plutselig gikk. Kanskje mannen du dater ikke er god, men noen av tingene du nevner er nøytrale/ positive. 

Anonymkode: e3aa3...bec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har sagt det samme om mine ekser, når jeg har fått spørsmål om dem, at jeg tror vi ikke passa så godt sammen. Altså, jeg gjetter jo bare hvorfor vi krangla eller motsatt det meste var fint før de plutselig gikk. Kanskje mannen du dater ikke er god, men noen av tingene du nevner er nøytrale/ positive. 

Anonymkode: e3aa3...bec

Hva mener du med at han ikke er god? Vi har hatt fin kontakt men av og til har jeg tenkt hvorfor gidder jeg han. Han er litt rar,og av og til virker det som han  sier de rette tingene og virker ikke troverdig og andre ganger virker de troverdig. 
Har svart noen ganger,og ham har logget seg på men ikke svart. Dette har skjedd noen ganger i tiden vi har hatt kontakt som virker til at det ikke er så interessant å snakke med meg(veit at folk kan være opptatt men det har ikke med det å gjøre uten at jeg forventer så mye). Det er mange rare ting. Av og til hat jeg tenkt bare sex med han så man får dekt behov men er ikke så tiltrekt av kroppen hans😂😅Ganske bamsete og ikke min typiske smak.

 

Har likt han som person når det har vært bra. Og tenkt at vi kunne få til et forhold men veit ikke. En venninne sa i vinter at hvorfor tviholder du på han,det fins andre menn. Men ikke mange når man aldri er ute lengre eller på datingapper.

Vi har hatt «no contact» to tre ganger. En mnd og så to nå i vår/sommer. Er fed up,det skal ikke være slik styr og drama. Det kommer fra han!!!

Burde ha avslutta tvert etter han sletta meg fra snap og Facebook i vinter. 

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva mener du med at han ikke er god? Vi har hatt fin kontakt men av og til har jeg tenkt hvorfor gidder jeg han. Han er litt rar,og av og til virker det som han  sier de rette tingene og virker ikke troverdig og andre ganger virker de troverdig. 
Har svart noen ganger,og ham har logget seg på men ikke svart. Dette har skjedd noen ganger i tiden vi har hatt kontakt som virker til at det ikke er så interessant å snakke med meg(veit at folk kan være opptatt men det har ikke med det å gjøre uten at jeg forventer så mye). Det er mange rare ting. Av og til hat jeg tenkt bare sex med han så man får dekt behov men er ikke så tiltrekt av kroppen hans😂😅Ganske bamsete og ikke min typiske smak.

 

Har likt han som person når det har vært bra. Og tenkt at vi kunne få til et forhold men veit ikke. En venninne sa i vinter at hvorfor tviholder du på han,det fins andre menn. Men ikke mange når man aldri er ute lengre eller på datingapper.

Vi har hatt «no contact» to tre ganger. En mnd og så to nå i vår/sommer. Er fed up,det skal ikke være slik styr og drama. Det kommer fra han!!!

Burde ha avslutta tvert etter han sletta meg fra snap og Facebook i vinter. 

Anonymkode: 23661...2ed

Hvor mange ganger har du møtt han?

Anonymkode: 5758a...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.9.2021 den 18.37):

En siste ting. For noen uker siden så var han på fisketur og lå i gapahuk med venner fra oppveksten. Han fortalte meg et par uker i forveien at en kompis hadde ringt og at de skulle på fisketur på et fast sted. Fortalte hva de brukte å gjøre der og at det var tradisjon. Når det nærmet seg at han skulle dra fortalte han om litt pakking og styr og når han var klar til å dra etter jobb,sa han at nå drar de og at det var dårlig dekning i dalen så han visste ikke hvor mye pålogget han kom til å bli før søndag ettermiddag. Forståelig at han ikke ville drive å skrive med meg når han var på tur og skulle kose seg der. Forventet ikke det på noen som helst måte noe annet. Men fikk panikk og tenkte han skulle treffe en dame og sa til han at tror vi bare avslutter kontakten jeg klarer ikke stole på deg. Ok skreiv han kjekt å bli kjent med deg også håper du finner det du leter etter osv.   Så skrev vi noen andre ting før det ble stilt til mandagsmorgenen. Prøvde å teste han og skrev «Takk for en fantastisk helg,gleder meg til neste gang🥰😘» ops sendte feil. Helt i orden skrev han bare tilbake. 
Vet jeg har store tillitsproblem men er så redd at alle vil lure en opp i stry og har onde hensikter.

Litt senere den uka og vi snakket om hunder sendte han meg et bilde av en husky og sa denne lå inntil meg om natten i gapahuken på turen osv. 

Jeg har ikke vært snill selv alltid men det er ikke fordi jeg ønsker å være ond men er jævlig redd for at menn kun er ute etter å behandle en dårlig. Skjønner fullt og helt at dette er et stort problem jeg har som jeg må jobbe med!!!

Anonymkode: 23661...2ed

Oh my god....! 😳😳😳

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva mener du med at han ikke er god? Vi har hatt fin kontakt men av og til har jeg tenkt hvorfor gidder jeg han.

Anonymkode: 23661...2ed

Mente at du er mistenksom mot ham og hans intensjoner/sannferdighet. Vi vet aldri 100 % sikkert hvem andre er, men jeg reagerer på at en del av de tingene du lister som bevis på at han er et dårlig menneske, i mine øyne er helt nøytrale ting. 

Anonymkode: e3aa3...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Av og til hat jeg tenkt bare sex med han så man får dekt behov men er ikke så tiltrekt av kroppen hans😂😅Ganske bamsete og ikke min typiske smak.

Anonymkode: 23661...2ed

Hvorfor er det morsomt at du ikke er tiltrukket av ham? Det gjør jo bare den sterke sjalusien din enda mer malplassert. 

Anonymkode: e3aa3...bec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mente at du er mistenksom mot ham og hans intensjoner/sannferdighet. Vi vet aldri 100 % sikkert hvem andre er, men jeg reagerer på at en del av de tingene du lister som bevis på at han er et dårlig menneske, i mine øyne er helt nøytrale ting. 

Anonymkode: e3aa3...bec

Så du mener jeg overdriver? Mulig jeg har gjort det.  En hvit løgn her og der er vel normalt og om man vil skåne eller ikke såre noen så forstår jeg det fullt og helt. Men hvilke mener du er nøytrale? Hadde jeg f.eks aldri spurt om minste barnet var der den gangen hadde han aldri løyet og vi hadde ikke hatt krangel og null kontakt i to mnd.

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er det morsomt at du ikke er tiltrukket av ham? Det gjør jo bare den sterke sjalusien din enda mer malplassert. 

Anonymkode: e3aa3...bec

Han er en sjarmerende og barsk kar og det er jeg tiltrekt av, og at han virket veldig fin som person og snill og vi er like på flere ting og mener det samme om en del ting som jeg har likt godt😊Vi er like gamle ikke at det har noe med sakenmå gjøre men vi har vært like på en del ting.

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger har dere møttes fysisk?

Hvorfor ønsker du å være sammen med en kar som du selv mener lyver og manipulerer?

Hva forskjell gjør det for deg å vite hvorvidt han lyver eller ikke, når dere nå helt tydelig er ferdig med hverandre?

Hvorfor skaper du nå så mye drama og tankekjør rundt et menneske som ikke er bra for deg (dette sier jeg utifra din mening om at han er årsaken til din sinnssyke og maniske oppførsel)?

Anonymkode: fb0b7...e04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

What?

Anonymkode: 23661...2ed

Du har jo en helt sprø oppførsel mot han, jeg skjønner han blir skremt og kutter kontakten..særlig når du begynner å plage vennene jans. Klør meg litt i hodet, og lurer på om dette bare er tull? 

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for  han mer, han kan være sammen med de han vil. Dere er ikke sammen, og nå vil han ikke ha mer med deg og gjøre tror jeg, siden det er stille fra han. Les selv hva du skriver.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvor mange ganger har dere møttes fysisk?

Hvorfor ønsker du å være sammen med en kar som du selv mener lyver og manipulerer?

Hva forskjell gjør det for deg å vite hvorvidt han lyver eller ikke, når dere nå helt tydelig er ferdig med hverandre?

Hvorfor skaper du nå så mye drama og tankekjør rundt et menneske som ikke er bra for deg (dette sier jeg utifra din mening om at han er årsaken til din sinnssyke og maniske oppførsel)?

Anonymkode: fb0b7...e04

Det har ikke dere noe med. Vi skulle møtes nå men pga jeg kontaktet denne dama ble det stilt. En han mener han ikke kjenner. 
 

Vil selvsagt ikke at folk skal lyge til meg. Det er helt uaktuelt og dealbreaker.

Han sa i mai at jeg aldri skulle kontakte han mer noe jeg ikke gjorde. På bursdagen min i juli,litt over to mnd senere kontakter han meg igjen og sier at han går i mot sine prinsipp og hadde tenkt litt og ville kontakte meg og lurte på hvordan jeg hadde det. Og sa han hadde savnet å ha kontakt fordi jeg er en hyggelig og artig dame og ha kontakt med. Men jeg viste usikkerhet fra to uker etterpå.

 

Nå skrev han til meg i dag etter å ha ignorert meg i nesten to uker. Og forventer jeg skal svare han med en gang🙄 Men det var kun om at jeg kontaktet niesen og «folka hans» og at jeg skulle slutte med det. Åpnet ikke det han skrev. Nå er jeg blokkert igjen… Det er ikke greit å komme og gå når det passer han. 

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

got2go skrev (6 minutter siden):

Nå har jeg lest hel tråden i ett jafs og kjære meg, sier jeg bare! 

Jeg er den psyke regner jeg med🙄

Anonymkode: 23661...2ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bat shit crazy!! Det er helt rett som en annen skrev her- at du er!! 

Håper virkelig ikke du bor på en mindre plass der alle får vite hvordan du holder på... 

Det er jo ren galskap! Både hvordan du driver å kontakter folk han kjenner. Hvordan du lager historier i hodet ditt, og ikke minst hvordan du "resonnerer" over det,  og at du faktisk forsøker å forsvare denne galskapen!!! 

Søk hjelp! Og slutt å plag denne mannen og folk han kjenner!! 

Anonymkode: 08800...fd0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snabeltann skrev (27 minutter siden):

Du har jo en helt sprø oppførsel mot han, jeg skjønner han blir skremt og kutter kontakten..særlig når du begynner å plage vennene jans. Klør meg litt i hodet, og lurer på om dette bare er tull? 

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for  han mer, han kan være sammen med de han vil. Dere er ikke sammen, og nå vil han ikke ha mer med deg og gjøre tror jeg, siden det er stille fra han. Les selv hva du skriver.

Har a l d r i sagt vi er sammen. Men vi skulle begynne på igjen etter en stund uten å treffes. Uvesentlig hvor lang  tid. Folk kan alltids starte på igjen der de slapp. 
 

Har ikke kontaktet venner av han men har stalket ene søsteren hans og niesen for å finne ut om det han har sagt har vært sant. Det med besøket i tre dager osv. Syns det et oppriktig trist å holde på slik og ikke ha tillit som er alfa omega i et forhold. Han har gjort meg usikker eller jeg har trodd at han var «too good to be true» og da sabotert med alt dette selv.

 

Bare lurer på om han har snakket med niesa om meg før eller noe siden hun fortalte at jeg spurte om hun var niesen hans før hun hadde lest meldingen. Altså mitt dekknavn. 
Føler meg fæl som har holdt på slik. Ikke gøy overhodet.  
Framstår som en galning men er ikke det. Bare redd for å bli såret og redd for at alle menn vil utnytte/bruke meg. Føler meg råtten og lei meg. 
Det er ikke første gangen jeg har kontaktet noen ang en mann.  Ønsker det ikke men klarer ikke la være når jeg føler meg «truet»😢

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til deg som mente jeg tar offerrollen, jeg tar også selvkritikk og har selvinnsikt på at jeg har gått over alle støvleskaft.

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...