Gå til innhold

Tillitsproblemer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Å herregud... 

Anonymkode: 08800...fd0

Jada. Og niesen har ikke lest meldingen men jeg fikk mld fra fyren om at jeg hadde kontaktet henne og måtte slutte å kontakte hans folk. Er enig. 
Nå har jeg bedt legen om å bli henvist til en psykolog. Dette går bare ikke mer. 

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jada. Og niesen har ikke lest meldingen men jeg fikk mld fra fyren om at jeg hadde kontaktet henne og måtte slutte å kontakte hans folk. Er enig. 
Nå har jeg bedt legen om å bli henvist til en psykolog. Dette går bare ikke mer. 

Anonymkode: 23661...2ed

Hva mener du at du skal oppnå ved å drive å kontakte "hans folk"? 

Å få bekreftet at han lyver? Hva skjer så da? Du får bekreftet at han er en dritt og må da gå videre? 

Hva om du får bekreftet at det ER niesen hans, og han har snakket sant? Da er han ikke en dritt, men du må uansett gå videre herifra UTEN han! 

Du ødelegger både for han, men mest av alt for deg selv. Og du klarer ikke engang å stoppe opp! Du virker helt mansik, faktisk bat shit crazy, og du trenger VIRKELIG hjelp... Selv om jeg er usikker på om du noen gang kan klare å være i noe fast og stabilt forhold...! 

 

Anonymkode: 08800...fd0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva mener du at du skal oppnå ved å drive å kontakte "hans folk"? 

Å få bekreftet at han lyver? Hva skjer så da? Du får bekreftet at han er en dritt og må da gå videre? 

Hva om du får bekreftet at det ER niesen hans, og han har snakket sant? Da er han ikke en dritt, men du må uansett gå videre herifra UTEN han! 

Du ødelegger både for han, men mest av alt for deg selv. Og du klarer ikke engang å stoppe opp! Du virker helt mansik, faktisk bat shit crazy, og du trenger VIRKELIG hjelp... Selv om jeg er usikker på om du noen gang kan klare å være i noe fast og stabilt forhold...! 

 

Anonymkode: 08800...fd0

Han vet jeg sliter. Har slitt med angst noen år. Innser at jeg ødelegger alt. Men ja det hadde vært greit å vite om løgnene var sanne. 
Det er HAN som gjør meg bat shit crazy med å være utrygg og ikke tillitsfull. 

Har hatt kontakt med hyggelige og trygge mannfolk tidligere og har faktisk litt kontakt med en som bor et stykke vekk herfra og har aldri kjent på noe utrygghet med han. Derfor jeg veit at han er shady og jeg vil komme til bunns med det slik jeg får bekreftet at mine stalkinger ikke har vært uten grunn. For faktisk så har de ikke det.

 

Noe sier meg at hun her jeg kontakter har hatt med han og gjøre også fordi hun kom opp som «ny» på snapen min i mai. 
Nei fy faen at jeg har åpnet meg og delt så mye med en slik jævla dritt. Stakkars de tre barna hans som har en mannehore som far!!!!!😳😤🙄

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han vet jeg sliter. Har slitt med angst noen år. Innser at jeg ødelegger alt. Men ja det hadde vært greit å vite om løgnene var sanne. 
Det er HAN som gjør meg bat shit crazy med å være utrygg og ikke tillitsfull. 

Har hatt kontakt med hyggelige og trygge mannfolk tidligere og har faktisk litt kontakt med en som bor et stykke vekk herfra og har aldri kjent på noe utrygghet med han. Derfor jeg veit at han er shady og jeg vil komme til bunns med det slik jeg får bekreftet at mine stalkinger ikke har vært uten grunn. For faktisk så har de ikke det.

 

Noe sier meg at hun her jeg kontakter har hatt med han og gjøre også fordi hun kom opp som «ny» på snapen min i mai. 
Nei fy faen at jeg har åpnet meg og delt så mye med en slik jævla dritt. Stakkars de tre barna hans som har en mannehore som far!!!!!😳😤🙄

Anonymkode: 23661...2ed

Det hjelper deg ingenting å få bekreftet om han lyver eller ikke. Glem han og kom deg videre. Er vel mer stakkars mann om begynte å snakke med deg. 

Anonymkode: 654e3...ef9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han vet jeg sliter. Har slitt med angst noen år. Innser at jeg ødelegger alt. Men ja det hadde vært greit å vite om løgnene var sanne. 
Det er HAN som gjør meg bat shit crazy med å være utrygg og ikke tillitsfull. 

Har hatt kontakt med hyggelige og trygge mannfolk tidligere og har faktisk litt kontakt med en som bor et stykke vekk herfra og har aldri kjent på noe utrygghet med han. Derfor jeg veit at han er shady og jeg vil komme til bunns med det slik jeg får bekreftet at mine stalkinger ikke har vært uten grunn. For faktisk så har de ikke det.

 

Noe sier meg at hun her jeg kontakter har hatt med han og gjøre også fordi hun kom opp som «ny» på snapen min i mai. 
Nei fy faen at jeg har åpnet meg og delt så mye med en slik jævla dritt. Stakkars de tre barna hans som har en mannehore som far!!!!!😳😤🙄

Anonymkode: 23661...2ed

Du kan skylde på at det er han som gjør deg bat shit crazy, men det er DU som stalker, og du som lager historier i ditt hode, og du som faktisk kontakter folk rundt han for å få bekreftet DIN mistanke istedenfor å bare la han være og gå videre! 

Det at du faktisk skylder på han, viser at du ikke tar ansvar for dine egen handlinger, og fraskriver deg ansvaret for egen atferd. Du tar kun på deg offerrollen, og det er ikke deg det er synd i, men heller han!! 

Å det at han tar avstand fra deg viser at han er en ansvarlig far, pga han rett og slett ikke vil innvolverer seg med en slik ustabil kvinne når han faktisk har barn som han må prioritere! 

Beklager jeg er kanskje er frekk, men dette trenger du å høre og å innse!! 

Anonymkode: 08800...fd0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det hjelper deg ingenting å få bekreftet om han lyver eller ikke. Glem han og kom deg videre. Er vel mer stakkars mann om begynte å snakke med deg. 

Anonymkode: 654e3...ef9

Hvorfor hjelper det meg ikke?

 

Jeg har vært snill og hyggelig stort sett hele veien. Det har vært usikkerhet og utrygghet fra en mnd etter vi fikk kontakt. 
På datene eller etter datene kom han med spydigheter eller frekkheter burde kuttet da. Du går så fort for å være så lav og med så korte bein, du ser yngre ut enn alderen din etc etc. 

Han hadde moren til yngste barnet og barnet hos seg på julaften men sa han var alene pga en konflikt i familien. Jeg skrev om det på lokal Jodel og han gjenkjente det og nektet fortsatt på at de var hjemme hos han noen timer og feirer barnet sin første jul som jeg har full forståelse for men faktumet at han holdt det skjult og fortsatt lyver om det😳😳 Bildene ligger på facebooken til moren til barnet i HANS hus. I stuen hans fremfor juletreet han hadde vist bilde av. Og nekter fortsatt. Haha skal man le eller gråte. Helt latterlig. Sa også at moren hadde ramlet på isen og ikke kunne sitte barnevakt en gang. Oppdiktet. Samme med leveringen av sofaen til moren til yngste barnet,som ble solgt dagen før på fb.  Hvem gidder slikt og hvem blir ikke usikker og stalket av slike grunner. 
Hva annet kan han ha løyet om. INGEN gidder en slik notorisk patalogisk løgner.   Blokkerte niesa så får aldri svar på om hun var der eller ikke. 

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan skylde på at det er han som gjør deg bat shit crazy, men det er DU som stalker, og du som lager historier i ditt hode, og du som faktisk kontakter folk rundt han for å få bekreftet DIN mistanke istedenfor å bare la han være og gå videre! 

Det at du faktisk skylder på han, viser at du ikke tar ansvar for dine egen handlinger, og fraskriver deg ansvaret for egen atferd. Du tar kun på deg offerrollen, og det er ikke deg det er synd i, men heller han!! 

Å det at han tar avstand fra deg viser at han er en ansvarlig far, pga han rett og slett ikke vil innvolverer seg med en slik ustabil kvinne når han faktisk har barn som han må prioritere! 

Beklager jeg er kanskje er frekk, men dette trenger du å høre og å innse!! 

Anonymkode: 08800...fd0

Mulig du har rett i noen ting men jeg er ALDRI crazy med stalkingen uten grunn. Jeg har vært kjempe hyggelig til tider og vi hadde det veldig fint ilag når det var fint. Det kan han bekrefte også. Han likte meg veldig godt og ville se meg hele tiden og jeg avviste fordi jeg har skada tenner. Han ville vente på meg sa han men veit aldri hva som er sant og ikke derfor har jeg «laget styr». 
Jeg ønsker på ingen måte å skade hans barn. Er dere gærne som tenker det. Selvsagt vil han ikke involvere de med en crazy dame,men jeg har ikke alltid vært det. Han har lagt opp til at jeg ble slik. Og jeg har mye omsorg og kjærlighet å skulle gi til bonusbarn og mitt eget om jeg fikk.  Og det han har delt om de blir for alltid hos meg. Ville aldri ha misbrukt det. Vær helt trygg på det! Jeg har respekt om det ikke virker slik.

 


 

 

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nevne en ting til. Etter aller første daten fikk jeg sjokk og han var annerledes enn jeg hadde sett for meg. Hadde sett bilder men det var litt annerledes å se han irl.  Så var usikker om det var rett å fortsette men gjorde så og han så bedre ut de andre datene. Men er mange røde flagg jeg har oversett fordi jeg er redd for å aldri finne noen. Og datingapper er uaktuelt da en ikke lykkes der.

 

Sov med moren til yngste barnet i starten av datingen våres. Nektet for at de delte seng og sa han lå på gjesterom. Barnet var baby. Var med henne en gang vi skulle treffes og han var sur på meg eller noe. Så ja,ikke mange hadde holdt ut dette. Snakker dritt om eksene sine og at de har så dårlig personligheter og ikke passer med hans osv. Hva med å gå i seg selv?!?

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor hjelper det meg ikke?

 

Jeg har vært snill og hyggelig stort sett hele veien. Det har vært usikkerhet og utrygghet fra en mnd etter vi fikk kontakt. 
På datene eller etter datene kom han med spydigheter eller frekkheter burde kuttet da. Du går så fort for å være så lav og med så korte bein, du ser yngre ut enn alderen din etc etc. 

Han hadde moren til yngste barnet og barnet hos seg på julaften men sa han var alene pga en konflikt i familien. Jeg skrev om det på lokal Jodel og han gjenkjente det og nektet fortsatt på at de var hjemme hos han noen timer og feirer barnet sin første jul som jeg har full forståelse for men faktumet at han holdt det skjult og fortsatt lyver om det😳😳 Bildene ligger på facebooken til moren til barnet i HANS hus. I stuen hans fremfor juletreet han hadde vist bilde av. Og nekter fortsatt. Haha skal man le eller gråte. Helt latterlig. Sa også at moren hadde ramlet på isen og ikke kunne sitte barnevakt en gang. Oppdiktet. Samme med leveringen av sofaen til moren til yngste barnet,som ble solgt dagen før på fb.  Hvem gidder slikt og hvem blir ikke usikker og stalket av slike grunner. 
Hva annet kan han ha løyet om. INGEN gidder en slik notorisk patalogisk løgner.   Blokkerte niesa så får aldri svar på om hun var der eller ikke. 

Anonymkode: 23661...2ed

Du gidder tydelig vis en slik notorisk patalogisk løgner. Ellers hadde du kuttet han ut etter første løgn 

Anonymkode: 654e3...ef9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så du mener det er kun jeg som er mistenksom hele tiden?!? Han har helt rent mel i posen?!?

Anonymkode: 23661...2ed

Jeg mener man ikke skiller mellom når folk lurer deg og er sannferdig, ved å alltid være mistenksom. Noen ganger sier folk bare feil ting. 

Anonymkode: e3aa3...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis tredjeparten også var i forhold, så ble hen vel sint på deg da du kontakt fordi hen ikke vil det skal komme ut til hens partner.

Litt mye hen å holde styr på i innlegget ditt for oss lesere.

 

 

Anonymkode: b66dd...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

På datene eller etter datene kom han med spydigheter eller frekkheter burde kuttet da....du ser yngre ut enn alderen din etc etc.

Anonymkode: 23661...2ed

Dette regnes vanligvis som et kompliment, det der. 

Anonymkode: e3aa3...bec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han vet jeg sliter. Har slitt med angst noen år. Innser at jeg ødelegger alt. Men ja det hadde vært greit å vite om løgnene var sanne. 
Det er HAN som gjør meg bat shit crazy med å være utrygg og ikke tillitsfull. 

Har hatt kontakt med hyggelige og trygge mannfolk tidligere og har faktisk litt kontakt med en som bor et stykke vekk herfra og har aldri kjent på noe utrygghet med han. Derfor jeg veit at han er shady og jeg vil komme til bunns med det slik jeg får bekreftet at mine stalkinger ikke har vært uten grunn. For faktisk så har de ikke det.

 

Noe sier meg at hun her jeg kontakter har hatt med han og gjøre også fordi hun kom opp som «ny» på snapen min i mai. 
Nei fy faen at jeg har åpnet meg og delt så mye med en slik jævla dritt. Stakkars de tre barna hans som har en mannehore som far!!!!!😳😤🙄

Anonymkode: 23661...2ed

Hvis du har møtt andre menn som gjør deg trygg, så gjør du det slutt med en som gjør deg utrygg

Anonymkode: b66dd...a8c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Må nevne en ting til. Etter aller første daten fikk jeg sjokk og han var annerledes enn jeg hadde sett for meg. Hadde sett bilder men det var litt annerledes å se han irl.  

Anonymkode: 23661...2ed

Så du liker ikke utseendet hans en gang, men er livredd for at noen skal stjele ham fra deg. Høres ut som du ofte er uenig med deg selv. 

Anonymkode: e3aa3...bec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Snakker dritt om eksene sine og at de har så dårlig personligheter og ikke passer med hans osv. Hva med å gå i seg selv?!?

Anonymkode: 23661...2ed

Det at eksen og en selv ikke matcher så godt i personlighet er en god grunn til å gå videre, og er den vanligste grunnen til brudd. 

Anonymkode: e3aa3...bec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Dette regnes vanligvis som et kompliment, det der. 

Anonymkode: e3aa3...bec

Ja takket for det. Men liker ikke å se for mye yngre ut enn alderen da.

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Så du liker ikke utseendet hans en gang, men er livredd for at noen skal stjele ham fra deg. Høres ut som du ofte er uenig med deg selv. 

Anonymkode: e3aa3...bec

Han er en sjarmerende mann. 

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du blokkerte niesa? Dette må være troll

Anonymkode: b66dd...a8c

😂 Jeg er et stort stygt troll. Men ja blokkerte henne ja og selvsagt fyren før jeg kontaktet henne. Fra en undercover konto. Han skriver til meg men jeg speiler han og hverken leser eller svarer. 

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Du gidder tydelig vis en slik notorisk patalogisk løgner. Ellers hadde du kuttet han ut etter første løgn 

Anonymkode: 654e3...ef9

Helt rett. Trodde han var skikkelig og at det var en feil. 
Jeg er godtroende men tolerer faen ikke alt. 
Du skal behandle meg skikkelig og fint ellers er det helt uaktuelt. Er litt drama muligens,men forutenom det er jeg en veldig hyggelig,oppegående og skikkelig dame som fortjener behandlet deretter og ekte kjærlighet. 

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det at eksen og en selv ikke matcher så godt i personlighet er en god grunn til å gå videre, og er den vanligste grunnen til brudd. 

Anonymkode: e3aa3...bec

Han sa det samme om de to etter eksen han var i langt forhold med også. Og den siste før meg han har minste med. Da er det noe med han og at han søker nye etter litt eller noe. Vet ikke jeg. Men etter han ble trebarns far tror jeg han kanskje endret seg litt men bare kanskje. Jeg er møkklei. Han legger opp til dramaet med å gjøre meg konstant usikker og det går bare ikke. Svarer når det passer han siste tiden. Han var aldri slik før og for et par uker siden. Da kontaktet han meg hele tiden,viste interesse,fortalte meg hva han drev med,om barna , ville komme hit hvor jeg bor og ville på fjelltur sammen med meg etc.  Elsket den siden av han. Men ikke usikkerheten.

Anonymkode: 23661...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...