Gå til innhold

Vår vei......

tass2406

Anbefalte innlegg

Heia du!

Skjønner veldig godt at du ikke får gjort så mye! Tenker jeg hadde blitt sittende og gruble og spekulere en heeeel del selv! Og da flyr tiden!

Er så utrolig morsomt å tenke på at det ble klaff nå!! Selv om det var midt i julebordsesongen da........... ;) Hehe!

Takk for svar i boka mi forresten! Hater å lure på ting...!

Håper du har ei strålende,gravidhelg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kommer en liten oppdattering etter helga. Den går da så fort.....

På lørdag ringte mamma og lurte på om ikke jeg ville komme en tur også. Hun stod og stekte vafler :sikle: Og er det noe jeg ikke kan stå imot så er det nettopp det. På med sko og jakke, og hive seg i bilen....

Fikk middag der også.... Snille mamman min...

I dag dro jeg og Mannen sammen til mamma og pappa. Mannen for å gjøre seg ferdig med soverommet, og jeg for å hjelpe mamma med å lage rull av sau. :sikle: Det må bare smakes... Men så må jeg vente til jul :sur:

Mamma disket opp med middag i dag og hun. Elgstek..... Så godt å bli skjemt bort!

Spurte mamma i helga om hva hun ønsker seg til jul...

- Jo en ny lampe over spisestuebordet hadde vært fint, og så var det en ting til da.......

- hva da?

- hva er det jeg maser på hele tiden da.......?

- hmmmmmmmmmmmmm, å ja! Barnebarn!

- (hun skulle bare visst)

- ja, men det er kanskje litt vanskelig å få det til før jul sa hun....

- skal på januarsalg og kjøpe et barnebarn til deg jeg (det er noe jeg og en kollega ha tullet litt med. Alle andre blir gravid, men ikke vi....)

Gleder meg til juleaften!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Da skal ho få barnebarn da!

Har vært litt uggen og trøtt i helga, men det kan også komme av byttet av antibiotika.... Så jeg vet ikke... Får ta det som det kommer bare.

Ellers så tok legen og sykmeldte meg ut uka, så jeg har ei hel uke til med fri. Det skal bli godt det! Formen er jo stigende, så kanskje jeg kan få gjort unna litt julevask

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Jeg gjør som Peony, ler så jeg griner! :grine2: Tenk så gøy det blir på julaften da!!!!

:klem: til deg, vennen! Ønsker deg en kjempefin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt småkvalm både før og etter frokost.... Lurer på om det der er noe jeg fremkaller selv, bare for å få bekreftet det?????? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

"Gratulerer!"

Evt. graviditetstest

Blodprøver

Foreløpig terminberegning

"Har du sykdommer?"

"Røyker du? Drikker du? Bruker du medisiner?"

Veiing

Urinprøve

Utfylling av helsekort for gravide

:ler2:

Jeg har en veldig flink og grei lege som har vist litt mer omsorg enn som så da, men i grove trekk så er det det som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

Tenk, hvilke utrolig spesiell og flott julaften 2005 blir da...med den aller fineste gaven besteforeldre kan få! :hjerte:

Åhhh...det kommer til å bli så fiiiint. Gleder meg allerede til å lese rapport om reaksjonene jeg! :Nikke:

Hvordan går det med lungebetennelsen da? Føler du deg bedre etter bytte av antibiotika!??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Jeg også!!! Det kommer til å bli tidenes beste julaften EVER!!!

Blir morsomt å høre om reaksjonene!!!

Magolia? Er hun blitt borte???? Hun lagde jo ny dagbok for litt siden...Hmm...Jeg mener da at jeg skrev i den igår...Er du sikker på at du ikke bare har sett deg blind på alle bøkene?! Er ganske så sikker på at hun ikke er så langt unna!

Men jeg må nå ut å lete jeg også da! For sikkerhetsskyld!

Ha ei riktig god natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Fant et innlegg i boka mi fra magolia og der var dagboklinken borte...........Så da har hun vel tatt den bort......Nå ble jeg lei meg......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å bli trittlei å gå hjemme. Jeg er ikke skapt til det jeg! Nesten så jeg lurer på å drite i hele sykmeldinga å dra på jobb....... Men det er vel en grunn til at jeg har fått den.

Ellers er formen bra må jeg si. Hoster fortsatt litt, men det får en stå ut med. Er sånn jevnt uggen i magen. Lett kvalme :sjarmor: Her kommer bivirkningene jeg har etterlyst!!!!!!! Men det gjør meg ingenting så lenge den lille henger seg fast i livmora med begge hender...(som den vel ikke har enda.....)

Traff forresten ho ene venninna mi som ble mamma her i går på butikken. Babyen var sååååååååååå søt!!!!!! Har ikke sett ho før pga sykdom.

Så en baby på tv`n nå nettopp, og jeg var sååååå [] langt unna å begynne å :grine: . Lenge leve hormonene!

Har satt på en brøddeig, og så tror jeg at jeg må :husarbeid: , det begynner å bli faretruende mye.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en titt på den lille nyfødte til venninnen din da... *smelt*

Og tenk, neste sommer har du en heeeelt egen, liten engel! :hjerte:

Ikke meningen å forvirre deg heeelt forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ifølge babyverden er jeg 5+1 i dag, og den lille er mellom 1 og 3 mm.... Snakk om å være liten....

Mannen går rundt og roper hallo til tassen, og lurer på om han sparker....... :klaske: Tror jeg må plassere han forran pc`n. Han har ikke særlig peiling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen går rundt og roper hallo til tassen, og lurer på om han sparker....... :klaske:  Tror jeg må plassere han forran pc`n. Han har ikke særlig peiling!

Høres ut som mannen min, som lurte på om vi kunne høre hjerteslagene til babyen på utsiden av magen snart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som mannen min, som lurte på om vi kunne høre hjerteslagene til babyen på utsiden av magen snart  :ler:

Godt det er flere plasser det har bristet på informasjonsfronten :ler:

Nå lukter det så deilig nybakt brød her :sikle: Blir så sulten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de er nå litt søte da, disse tussete fedrene som ikke helt aner hva de snakker om, men som tyyyydelig gleder seg veldig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...