-TeddyToria- Skrevet 4. november 2005 #81 Del Skrevet 4. november 2005 Ønsker deg en kjempefin og flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 4. november 2005 #82 Del Skrevet 4. november 2005 Den teite EL venter til det siste. Når har du IKM? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 4. november 2005 Forfatter #83 Del Skrevet 4. november 2005 Ca 17. november. Har i grunn aldri hatt noe særlig system på det der. TR kommer når hun kommer! Verken før eller senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. november 2005 #84 Del Skrevet 4. november 2005 Heisann!! Sitter her en sen fredagskveld og har akkuratt lest gjennom hele dagboka di.. Jeg krysser fingrene for deg!! Så flink du var på fridagen din!! Jeg har mange fridager nå for tiden, jobber bare 30%, og jeg er IKKE så flink som deg.. Skjønner ikke at det kan bli seende sånn ut her hjemme når jeg er så mye hjemme.. Jeg lover å følge med deg.. hvis jeg får lov da Ha en flott helg!! (og håper at EL skal komme...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 5. november 2005 Forfatter #85 Del Skrevet 5. november 2005 Hei iss Så hyggelig med et nytt bekjentskap! Skal lese dagboka di jeg også, så jeg blir litt bedre kjent med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. november 2005 #86 Del Skrevet 5. november 2005 Innom med et lass ELvibber til deg! Og håper du får en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 7. november 2005 #87 Del Skrevet 7. november 2005 Heia Tass Hvordan går det med deg? Skal du ta blodprøver for å sjekke EL? Ønsker deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 7. november 2005 Forfatter #88 Del Skrevet 7. november 2005 Hei alle sammen! Da var nok ei helg over. Skal egentlig på senvakt, men kroppen er helt mosa. Kjennes ut som om noen har kjørt over den et par-tre ganger. Må være influensaen (light-utgaven) som har slått seg ned i meg for første gang. Har aldri kjent meg slik før. Å gå opp trappa til 2. et. er et sant helv...! Hodet er stappet full av bomull etc.... Synes så synt på meg selv... magolia: skulle egentlig ha tattt EL-blodprøve på fredag, men da var bilen min på verksted og det er 2,5 mil å kjøre for å få tatt disse prøvene. Får ta de neste gang. Tror ihvertfall ikke at det har klaffet den her gangen heller.... Helga ble brukt til shopping på lørdag, og rekekveld på lørdag med et vennepar. Så koselig!! Var ikke i seng før kl 2. Gårdagen gikk med til tv-titting og brodering. Holder på å brodere Gleder meg så til juuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!!!!!!! Så dere forresten filmen på NRK i går? COPS! Svensk. Utrolig morro! Anbefales! Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 7. november 2005 #89 Del Skrevet 7. november 2005 Uff ....... -begynner du å bli syk? Du har sikkert godt av å ta det med ro i dag. Yes -17 november Tass!! Tenk om det endelig skulle klaffe for oss??? Er egentlig like pessimistisk som deg, men hååååååååååååååååååååååååååååper! Jeg har sett Cops før, utrolig artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. november 2005 #90 Del Skrevet 7. november 2005 God bedring! Ikke noe kjekt å hangle... for EL og full klaff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 8. november 2005 Forfatter #91 Del Skrevet 8. november 2005 OK nå er det offesielt!!!!!!!!!!!! Det er bare å stryke light forran influensaen................ Har så vondt i kroppen som jeg aldri har hatt før, feber på 38,5, hoste (som ikke er forenelig med hodepinen) og såååååååååååååå slapp, men får ikke sove Og det verste er at jeg mobba ei på jobb før helga som skrev seg opp på ei liste for å få influensavaksine. Ho er snart 60 år, og jeg sa at jeg aldri får influensa og sikkert ikke kom til å få det i og med at jeg var sååååååååååå mye yngere enn henne. UFF!!!!! Nei nå tror jeg at jeg skal innta horisontalen på sofaen. Skulle egentlig ha dusja, men jeg må vente til Paraceten har virka litt. Jeg blir sååååååååååå sliten av ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. november 2005 #92 Del Skrevet 8. november 2005 Usj a meg! Influensa er ikke mye stas! Håper det forblir en light-versjon! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 9. november 2005 Forfatter #93 Del Skrevet 9. november 2005 I går var litt av en dag! Mens jeg låg på sofaen og syntes veldig syndt på meg selv så popper meldingene inn på mobilen. Først fra venninne AK som hadde termin for en uke siden- har fått en gutt Så fra venninne L som har termin om en uke- har fått ei jente Og så fra venninne M som har forlova seg! Litt av en begivenhetsrik dag! Og det skal og sies at vi alle sammen gikk sykepleien sammen.................. Rart det der! Ellers er formen som før. Fortsatt feber, men litt mindre smerter i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 9. november 2005 #94 Del Skrevet 9. november 2005 Ting skjer i folk sine liv, vet du, og ting har jammen en tendens å skje på en gang! En vakker dag får de sånn melding fra deg også! Så du er sykepleier du også! Jeg og! Visste du var helsearbeider, men ikke nøyaktig hva! Vi er mange av oss her inne! Så dumt at du er blitt syk, Tass.. Masse god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 9. november 2005 #95 Del Skrevet 9. november 2005 Så dumt at du har blitt syk, influensa er skikkelig slitsomt! Det var litt av en dag med meldinger det, det er sikkert ikke så lenge til du kan "ta igjen". God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. november 2005 #96 Del Skrevet 9. november 2005 Så koselig med to fødsler og en forlovelse på samme dag! Er forresten sykepleier jeg også! Artig at vi er flere her inne... Jeg har ikke begynt å jobbe enda jeg da, ettersom jeg aldri fikk fast jobb før jeg ble gravid. Var jo ferdig i våres - temmelig fersk altså! Enig med Huldremor...neste gang er det du som sender en slik gla´melding til dine venner! Fortsatt god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. november 2005 #97 Del Skrevet 9. november 2005 Mååå bare si det; tipper vi er flere helsearbeidere her inne enn i noen av forbundene!! Men så er det noen av oss i dette landet da...! Huff og æsj, influensa er pyton..heeelt fri for krefter i kroppen..Sender deg litt febernedsettende tanker Var veldig med gode nyheter på en dag! Morsomt det da! Bare vent til det er oss som sitter og melder våre venner om våre vidunderlige gull! Nemlig! Ønsker deg goooood bedring og ei god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 9. november 2005 Forfatter #98 Del Skrevet 9. november 2005 Takk for mange koselige hilsener! Det varmer.... Kanskje vi også kan bli synkroniserte............... Heia oss og våre eggstokker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 9. november 2005 #99 Del Skrevet 9. november 2005 Grattis med ny avatar Tass! Det var en herlig liten skrue.... Kanskje det kan være oss to som sender en go' melding til hverandre 17.? Håper formen er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. november 2005 #100 Del Skrevet 10. november 2005 Takk for mange koselige hilsener! Det varmer.... Kanskje vi også kan bli synkroniserte............... Heia oss og våre eggstokker!!! ← Heia heia heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg